پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
جمعی از نویسندگان
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
10 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲ فروردین ۱۴۰۲
تعداد بازدیدها 👁️
555 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب دانش خانواده و جمعیت جمعی از نویسندگان PDF

کتاب دانش خانواده و جمعیت و آموزش زندگی خانوادگی عملی حرفه ای برای تجهیز و توانمندسازی اعضای خانواده برای توسعه دانش و مهارتهایی است که باعث بهبود رفاه و تقویت روابط بین فردی از طریق یک رویکرد آموزشی ، پیشگیری و قوت می شود.

عنوان کتاب: 📚دانش خانواده و جمعیت
نویسندگان: ✍️جمعی از نویسندگان
تعداد صفحات: 📃229 صفحه
فرمت فایل: 📒PDF

دانش خانواده و جمعیت

دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست سوم pdf

مهارت ها و دانش لازم برای عملکرد سالم خانواده به طور گسترده ای شناخته شده است:

مهارت های ارتباطی قوی

دانش توسعه انسانی معمول

مهارت تصمیم گیری خوب ، عزت نفس مثبت

روابط بین فردی سالم

هدف آموزش زندگی خانوادگی (به اختصار FLE) آموزش این زمینه های مهارت و دانش به اعضای خانواده در طول عمر و تقویت رشد مثبت فرد و خانواده است تا خانواده ها بتوانند عملکرد بهینه داشته باشند.

دانلود رایگان پی دی اف قابل سرچ دانش خانواده و جمعیت

مربیان زندگی خانوادگی دارای دانش مبتنی بر رشته علوم خانوادگی هستند و آنها در زمینه ها و نقش های مختلفی استخدام می شوند. آنها مسائل اجتماعی – اقتصادی ، آموزشی ، مسائل خانوادگی کار ، فرزندپروری ، جنسیت ، جنسیت و موارد دیگر – را در چارچوب خانواده در نظر می گیرند.

آنها بر این باورند که مشکلات اجتماعی مانند سو مصرف مواد ، خشونت خانگی ، بیکاری ، بدهی و کودک آزاری را می توان از منظری که افراد و خانواده ها را به عنوان بخشی از سیستم های بزرگتر در نظر می گیرد ، به طور موثرتری برطرف کرد.

مربیان زندگی خانوادگی خود خانواده ها را قادر می سازند تا از دانش در مورد عملکرد سالم خانواده برای جلوگیری یا به حداقل رساندن مشکلات استفاده کنند.

فایل پی دی اف دانش خانواده و جمعیت ویراست سوم

حمایت خانوادگی به دلایل مختلفی برای افراد مهم است که بیشتر آنها مربوط به بهزیستی شخصی شما است. خانواده برای افراد مهم است زیرا مزایایی را برای سلامت جسمی ، عاطفی و روانی شما فراهم می کند که در هیچ جای دیگری یافت نمی شود.

خانواده رفاه عمومی را برای افراد بهبود می بخشد

طی سالهای متمادی ، تحقیقات به طور مداوم نشان می دهد که کودکانی که با والدین متاهل و بیولوژیکی خود زندگی می کنند ، از رفاه کلی بهتری نسبت به کودکانی که در سناریوی دیگری زندگی می کنند، برخوردار هستند.

در این نوع خانواده ها ، بچه ها و والدین وقت زیادی را با هم می گیرند ، اغلب امنیت اقتصادی بیشتر است و پریشانی عاطفی کمتری وجود دارد.

دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست سوم pdf

خانواده ها استرس شخصی را کاهش می دهند

نشان داده شده است که روابط خانوادگی با افزایش عزت نفس و کاهش اضطراب ، به ویژه برای جوانانی که در معرض خشونت قرار دارند ، موجب کاهش استرس می شود. این پیوند محکم می تواند به عنوان نوعی سپر محافظ عمل کند و احساس تعلق در اوقات ناخوشایند را فراهم می کند.

پی دی اف کتاب دانش خانواده و جمعیت

وعده های غذایی خانوادگی به رژیم های غذایی سالم کمک می کنند

در تمام سنین ، خانواده هایی که با هم وعده های غذایی می خورند رژیم های غذایی سالم تری دارند که شامل خوردن صبحانه ، میوه و سبزیجات فراوان و غذاهای فرآوری شده کمتر است.

این انتخاب های غذای سالم بنیادی ایجاد می کند که تا پنج سال بعد برای نوجوانان ادامه دارد. پدربزرگ و مادربزرگ هایی که به تنهایی غذا می خورند بیشتر احتمال دارد که از وعده های غذایی صرف نظر کنند و غذاهایی با ارزش غذایی کمتری بخورند ، بنابراین زمان وعده های غذایی خانوادگی در هر نسل مهم است.

کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست سوم

اوراق قرضه اولیه خانوادگی به تنظیم احساسات شخصی کمک می کند

کودکانی که روابط جوانی خانوادگی را در سنین جوانی تجربه می کنند ، هنگام گزارش بزرگتر ، کنترل و تنظیم بیشتری بر احساسات خود نشان می دهند. افرادی که کنترل بیشتری بر تنظیم احساسات خود دارند ، خودآگاه هستند و می توانند از هر نوع احساسی با روش های مناسب و سالم کنار بیایند.

دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست دوم pdf

نزدیکی خانوادگی به مردم کمک می کند تا طولانی تر زندگی کنند

در یک مطالعه طولانی مدت اخیر ، محققان دریافتند بزرگسالانی که هیچ رابطه نزدیک با اعضای خانواده به غیر از همسر ندارند تقریباً دو برابر بیشتر از بزرگسالان با روابط نزدیک خانوادگی هستند.

نتایج حاصل از این مطالعه همچنین نشان داد بسیاری از روابط فامیلی قوی از چند رابطه فامیلی قوی بیشتر سودمند بوده و پیوندهای خانوادگی بیش از پیوندهای دوستی زندگی را طولانی تر می کنند.

به نظر می رسد نکته خاصی در مورد اعضای خانواده وجود دارد که باعث می شود مردم به گونه ای که هیچ شخص دیگری نمی تواند احساس حمایت و خوشبختی کند.

دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت دانشگاه علوم پزشکی

یکی از دروس که تمامی دانشجویان به صورت عمومی باید ان را بگذرانند درس دانش خانواده و جمعیت می باشد. درس دانش خانواده و جمعیت یکی از دروس عمومی دو واحدی می باشد که دانشجویان در هر رشته ای که مشغول به تحصیل باشند باید ان را بگذرانند.

این درس عمومی دو واحدی در مقطع کارشناسی تمامی رشته های دانشگاهی تدریس می شود. هر یک از اساتید نیز ممکن است که منبعی را برای مطالعه ی درس دانش خانواده و جمعیت معرفی نمایند. اما یکی از بهترین و کامل رین کتاب ها برای درس دانش خانواده و جمعیت کتاب دانش خانواده و جمعت ارائه شده در سایت کافه جزوه می باشد.

کتاب دانش خانواده و جمعیت چاپ جدید

دانشجویان بسیاری رضایت خود را از مطالعه ی این کتاب ذکر کرده اند. با مطالعه ی کامل این کتاب بی شک می توانید نمره ی بسیار خوبی را از این درس عمومی کسب نمایید. از انجایی که این درس عمومی دو واحد را به خود اختصاص می دهد کسب نمره ی بالا در ان می تواند در بهبود معدل شما نقش ویژه ای داشته باشد. زیرا همواره کسب نمره ی بالا در دروسعمومی بسیار راحت تر از دروس تخصصی می باشد.

دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت ویراست جدید

در هر دانشگاهی که مشغول به تحصیل هستید درس دانش خانواده و جمعیت از دروس مشترک میان تمامی رشته ها می باشد که دانشجو موظف است این واحد درسی را در مقطع کارشناسی اخذ نماید.

مطالعه ی کتاب دانش خانواده و جمعیت بسیار موثر و مفید است و دانشجو را با مسائل مختلفی پیش و پس از ازدواج و تشکیل خانواده اشنا خواهد کرد. که دانشجویان با اموختن این مهارت های فردی و اجتماعی می توانند بنیاد خانواده های خود را مستحکم تر سازند.

دانلود رایگان پی دی اف قابل سرچ دانش خانواده و جمعیت

در دنیای امروز، دسترسی به دانش و اطلاعات بسیار ضروری است. با توجه به فراوانی منابع موجود، پیدا کردن مطالب مورد نیاز ممکن است کاری دشوار و زمان‌بر باشد. اما با وجود اینکه بسیاری از منابع به صورت آنلاین در دسترس هستند، پیدا کردن منابعی که به صورت رایگان و با قابلیت سرچ قابل دسترسی باشند، همچنان برای بسیاری از افراد مورد توجه قرار می‌ گیرد.

کافه جزوه یک سایت آنلاین است که به دانشجویان و علاقمندان به دانشگاه کمک می‌کند تا به منابع دانش مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. این سایت به شما امکان می‌ دهد تا پی دی اف های مختلف را با قابلیت سرچ به رایگان دانلود کنید. برای دانلود PDF کتاب دانش خانواده و جمعیت، می‌توانید از ابزار جستجوی سایت کافه جزوه استفاده کنید و نتایج جستجو شده را مشاهده کنید.

همچنین، شما می‌توانید به صورت مستقیم از لینک‌ هایی که در سایت کافه جزوه برای دانلود پی دی اف های مختلف قرار داده شده است، استفاده کنید. با دسترسی به این پی دی اف ها، شما می‌توانید به راحتی اطلاعات مربوط به دانش خانواده و جمعیت را بدست آورید و از آن‌ ها برای انجام پروژه ها، ارائه مطالب و یادگیری استفاده کنید. به علاوه، استفاده از این منابع رایگان به شما امکان می‌ دهد تا بدون هیچ هزینه‌ای به دانش و اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

همچنین در سایت کافه جزوه، جزوه دانش خانواده و جمعیت نیز موجود است که می توانید آن را در صورت تمایل دانلود نمایید.

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “آیا دانلود کتاب دانش خانواده و جمعیت رایگان است؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بله، دانلود کتاب دانش خانوده و جمعیت به صورت کاملا رایگان می باشد.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “آیا امکان مشاهده پیش نمایش کتاب، پیش از دانلود وجود دارد؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بله، امکان مشاهده صفحات کتاب پیش دانلود آن وجود دارد.”
}
}]
}

ادامه مطلب

بله، دانلود کتاب دانش خانوده و جمعیت به صورت کاملا رایگان می باشد.
بله، امکان مشاهده صفحات کتاب پیش دانلود آن وجود دارد.
نظرات
  1. مازیار

    Thank you

  2. ابوالفضل

    رمز فایل rar چیه ممنون میشم جواب بدین

    • کافه جزوهمدیر سایت

      cafejozve.ir

  3. مصطفی

    خوبه

  4. محمد

    بعد خرید رمز بهم نداد دانلود گردم اما باز نمیشه چون رمز میخواد

    • کافه جزوهمدیر سایت

      رمز فایل:
      cafejozve.ir

  5. سهیلا

    سلام من پرداخت کردم ولی نمیدونم جزوه کجا رفته

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      لینک دانلود جزوه پس از پرداخت قایل رویت می باشد، همچنین به ایمیلتان نیز ارسال گریده است (پوشه spam ایمیل خود را نیز بررسی بفرمایید).

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *