پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
5 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۳ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
198 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان جزوه طیف سنجی مولکولی

جزوه طیف سنجی مولکولی شامل مبانی مبانی نحوه ی مختلف طیف سنجی می باشد که نکات انالیزی هر روش را به شکل بسیار ساده و آسان توضیح می دهد تا دانشجویان به خوبی مسائل را درک کنند و در فهم مطالب دچار گیجی و سردرگمی نشوند. بنابراین مطالعه جزوه طیف سنجی مولکولی به شدت به دانشجویان توصیه می شود. با مطالعه این جزوه دیگر نیازی نیست برای کتاب های رفرنس اصلی که مطالب را به سختی و دشواری بیان کرده است وقت صرف کنید و در اخر هم نتوانید نتیجه دلخواه و نمره ی خوبی از این درس را کسب نمایید.

جزوه طیف سنجی مولکولی

دانلود حل المسائل مبانی طیف سنجی مولکولی pdf

جزوه طیف سنجی مولکولی علاوه بر این که منبعب جامع و کامل برای دانشجویان محسوب می شود، اساتید هم می توانند در رشته شیمی از این جزوه بهره مند شود و در کلاس درس به تدریس آن بپردازند یا به عنوان مروری از آن استفاده کنند که در روز قبل از تدریس به مطالعه آن می پردازند. همانطور که طف سنجی مولکولی یکی از دروس بسیار مهم در رشته ی شیمی تلقی می شود. پس دانشجویان برای یادگیری مطالب از نکات طلایی که در جزوه طیف سنجی مولکولی ذکر شده است غافل نشوید و حتما به مطالعه آن بپردازید تا بتوانید نتیجه مطلوبی را از این واحد مهم کسب نمایید.

جزوه خلاصه کتاب طیف سنجی مولکولی دانشگاه پیام نور

همانطور که در جزوه طیف سنجی مولکولی بیان شده است طیف سنجی علمی است در خصوص مواردی از قبیل جذب، گسیل و پراکندگی در تابش های الکترومغناطیسی اتم و مولکول. که راجع این موارد به طور کامل بحث و بررسی شده است. طیف سنجی مولکولی توانسته در توسعه مکانیک کوانتوم موثر واقع شود. همچنین این مسئله خود نیز در درک خواص مولکولی و انجام آزمایش های مختلف طبف سنجی بسیار موثر می باشد. بنابراین پله اول در مکانیک کوانتوم و خواص مولکولی طیف سنج می باشد.

خرید و دانلود جزوه طیف سنجی مولکولی به زبان فارسی

مباحث مطرح شده در جزوه طیف سنجی مولکولی شامل چند بخش است. که در بخش اول مفاهیم اولیه ذکر شده از قبیل حالت اسپین هسته، گشتاور مغناطیسی هسته، جذب انرژی، مکانیسم جذب، تغییر مکان شیمیایی و اثر مانع، طیف سنجی مغناطیسی هسته ای، معادل بودن شیمیایی،  انتگرال گیری، محیط شیمیایی و تغییر مکان شیمیایی، اثر مانع دیامغناطیس محلی، انزیوتراپی مغناطیس، منشا شکاف اسپین، گروه اتیل، مثلث پاسکال، ثابت کوپلاژ را در برمی گیرد.

در بخش دوم طیف های کربن را بررسی می کند که شامل هسته کربن، تغییرات مکان شیمیایی کربن، ترکیبات اروماتیک، کوپلاژ ناهم هسته کربن و غیره می باشد. بخش سوم این جزوه به بررسی های پیشرفته تر می پردازد و همین طور مباحث ادامه پیدا می کند تا اخرین مورد که طیف سنج جرمی می باشد.

فهرست مطالب جزوه طیف سنجی مولکولی دانشجویان ایران

جزوه طیف سنجی مولکولی در 305 صفحه تهیه و تنظیم شده است که دانشجویان و اساتید رشته شیمی می توانند از آن بهره مند شوند.

-طیف سنج رزونانس مغناطیسی هسته ای

-حالت اسپین هسته

-گشتاور مغناطیسی

-جذب انرژی

-مکانیسم جذب

-دانسیته ی جمعیت های حالت اسپین

و غیره را شامل می شود که به طور کامل در جزوه توضیح داده شده است.

دانلود رایگان جزوه طیف سنجی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی تهران

طیف سنمی مولوولی یکی از دروس بسیار سختی می باشد که از همان ابتدا بهتر است که برای ان کتاب یا جزوه ای  مناسب جهت مطالع این درس تخصصی در اختیار داشته باشید. به پیشنهاد و توصیه سایت کافه جزوه گوش فرا دهید تا برای درس طیف سنجی مولکولی جزوه یا کتاب مناسبی را به شما معرفی نماییم. جزوه طیف سنجی مولکولی بهترین جزوه ای می باشد که برای این درس تخصصی طیف سنجی مولوولی ارائه شده است و شما می توانید به برلی مطالعه ی این درس از مطالعه ی این جزوه استفاده نمایید.

اگر انتخاب یک جزوه برای شما دارای اهمیت باشد پس بهتر است که خلاصه ی جزوه ای را برای ان انتخاب نمایید این جزوه خلاصه به صورت مختصر اما مفصل به توضیح مطالب طیف سنجی مولکولی پرداخته  شده است. بهترین کاری که می توانید برای درس تخی طیف سنجی مولکولی داشته باشید مطالعه ی جزوه طیف سنجی مولکولی می باشد. کلیه مفاهیم مطالب و نکته های ذکر شده در این کتاب به صورت کامل و جامع می باشد و شما می توانید تمامی مفاهیم را به صورت کامل در این کتاب مطالعه نماییید و نمره ی خوبی را کسب نمایید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف کتاب طیف سنجی مولکولی

جزوه طیف سنجی مولکولی یکی از بهترین جزوه های موجود در این سایت می باشد که مطالعه ی ان به تنهایی به عنوان منبع کفایت می کند. این جزوه تمامی سر فصل های ذکر شده در ان دقیقا مطابق با سر فصل های ارائه شده برای این درس تخصصی می باشد. شما می توانید برای تهیه جزوه طیف سنجی مولکولی به سایت کافه جزوه سر بزنید و این جزوه را در قسمو جزوه های سایت کافه جزوه جستجو کنید و سپی به دانلود بپردازید.

 

ادامه مطلب

بله، کتاب‌های دیگری مانند "طیف سنجی مولکولی" دکتر عباس علی زاده و "اصول طیف سنجی مولکولی" دکتر فرهاد احمدی نیز به عنوان منبع کنکوری مناسب هستند.
کتاب "مبانی طیف سنجی مولکولی" دکتر احمد علی قربانی برای مطالعه طیف سنجی مولکولی در سطح مقدماتی مناسب‌تر است.
نظرات
  1. جمشیدی

    دست سازندگان سایت واقعا درد نکنه

  2. مصطفی طباطبایی

    از هر نظر عالیه

  3. فرهاد خوئینی ها

    در کل خوبه کار راه بندازه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *