پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دکتر رضا طاهری
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۲ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
292 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود جزوه مکانیک سیالات 1 و 2

جزوه مکانیک سیالات یکی از جامع ترین جزوات موجود از نکات درسی مکانیک سیالات است که توسط دکتر رضا طاهری در دی ماه سال تحصیلی 1390-1389 نگاشته شده است.

دکتر رضا طاهری جزوه درس مکانیک سیالات را به منظور ذکر نکات تستی مهم و کلیدی درس مکانیک سیالات به رشته ی تحریر درآورده است.

جزوه مکانیک سیالات

دانلود جزوه مکانیک سیالات pdf

ایشان جزوه مکانیک سیالات را برای استفاده ی دانشجویان رشته ی مهندسی شیمی در مرحله ی مطالعه ی نهایی و یا به منظور مطالعه ی فشرده ی درس جزوه مکانیک سیالات گردآوری کرده و نگاشته اند.

محتوای جزوه درس مکانیک سیالات شامل نکات مهم کنکوری است که استاد رضا طاهری در هفت سرفصل به شرح و ترتیب زیر گنجانده است.

دانلود جزوه مکانیک سیالات

فصل اول: خواص سیالات

فصل دوم: استاتیک سیالات

فصل سوم: جریان سیالات

فصل چهارم: محاسبه تلفات انرژی در جریان سیالات

فصل پنجم: پمپ و پمپاژ

دانلود جزوه مکانیک سیالات مهندسی شیمی pdf

فصل ششم: جریان های خارجی

فصل هفتم: آنالیز ابعادی

فصل هشتم: بسترهای پرشده

فصل نهم: جریان سیالات تراکم پذیر

دکتر رضا طاهری در تهیه ی جزوه مکانیک سیالات نهایت تلاش خود را داشته است تا این جزوه به صورت کاملاً تایپ شده و مرتب به همراه فرمول ها و اشکال دقیق و با کیفیت بالا طراحی شود.

دانلود pdf جزوه مکانیک سیالات

محتوای جزوه درس مکانیک سیالات مربوط به درس مکانیک سیالات ارائه شده به دانشجویان رشته ی مهندسی شیمی در دوره ی کارشناسی می باشد که تحت عنوان دروس مکانیک سیالات 1 به ارزش سه واحد و مکانیک سیالات 2 به ارزش دو واحد برای تدریس در دو نیم سال تحصیلی مجزا تعریف شده اند.

هر چند با توجه به اینکه عمده محتوای جزوه درس مکانیک سیالات مربوط به نکات تستی و کنکوری است، مخاطبان این جزوه را عمدتاً داوطلبان کنکور ارشد مهندسی شیمی تشکیل می دهند.

دانلود بهترین جزوه مکانیک سیالات

جزوه درس مکانیک سیالات به گونه ای ساختاربندی شده است که در ابتدا چکیده ی هر درس به صورت نکته وار در نه فصل گردآوری شده است و پس از آن در انتهای جزوه مکانیک سیالات، سوالات تستی و کنکوری مهم از بین سوالات پرتکرار کنکور سال های گذشته ی رشته های مختلف قرار داده شده اند تا از این طریق دانشجویان با تکنیک های تست زنی آشنا شده و آماده ی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد شوند.

نکات تستی مهم مکانیک سیالات

علاوه بر آن ذکر بودجه بندی سوالات مربوط به کنکور مهندسی شیمی پنج سال اخیر در جزوه مکانیک سیالات برای آن دسته از دانشجویانی که به دلیل کمبود وقت خواهان تمرکز بر روی تنها یک سری از فصول و نکات خواص هستند بسیار سودمند خواهد بود.

همانطور که درس موازنه ی مواد و انرژی به عنوان پیشنیاز درس مکانیک سیالات مشخص شده است و باید از پیش گذرانده شود، خود درس مکانیک سیالات نیز به عنوان پیشنیاز دروس متعددی از جمله انتقال حرارت، عملیات انتقال جرم، فرایند های پلیمری، آزمایشگاه مکانیک سیالات و مکانیک سیالات دو فازی تعریف شده است.

دانلود جزوه مکانیک سیالات رضا طاهری

از همین رو تسلط بر مباحث و سرفصل های درس مکانیک سیالات در ترم های آتی و به هنگام گذاراندن سایر دروس بسیار نیاز خواهد بود که جزوه مکانیک سیالات می تواند در این مسیرکمک کننده باشد.

نسخه ی الکترونیکی جزوه درس مکانیک سیالات همانند شمار زیادی جزوه و کتاب دیگر در قالب فایل پی دی اف 78 صفحه ای بر روی سایت کافه جزوه قرار گرفته است.

دانلود رایگان جزوه مکانیک سیالات دانشگاه شریف

دانشجویان رشته های مکانیک باید این مطلب را با دقت فراوان مطالعه نمایند تا بتوانند برای درس مکانیک سیالات جزوه ای مناسب را انتخاب نمایند. در این قسمت می خواهیم برای درس مکانیک سیالات در مقطع کارشناسی یکی از بهترین جزوات موجود برای درس مکانیک سیالات را به شما دانشجویان گرامی رشته های مرتبط معرفی نماییم.

جزوه مکانیک سیالات که در سایت کافه جزوه برای دانشجویان رشته ها ی مکانیک قرار گرفته است به صورت بسیار جامع و کامل گرد اوری شده است تا هیچ مطلب و هیچ مبحث مهمی در این جزوه از قلم نیفتاده باشد. پس شما هم می توانید از مطالعه ی ایم منبع بسیار کامل برای درس مکانیک یالات بهره مند باشید.

این جزوه برای دانشجویان مقطع کارشناسی بسیار مناسب است و زبانی رسا گیرا و قابل فهم دارد که شما در خواندن ان به هیچ گونه مشکلی بر نخواهید خورد بلکه به راحتی می توانید کلیه مباحث مطرح شده در این جزوه ی مکانیک سیالات را یاد بگیرید. پ هر چه سریع تر به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید تا بتوانید بلافاصله بعد از ئریافت فایل پی دی اف این کتاب یا جزوه مطالعه ی این درس را با یک برنامه رزی کامل شروع نمایید

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه مکانیک سیالات

دانشجویانی که در رشته های مکانیک مشغول به تحصیل هستند و در هر دانشگاهی در سراسر کشور تحصیل کی نمایند می توانند از مطالعه ی این جزوه مکانیک سیالات بهره مند شوند.

گاهی حتی اساتید مربوطه برای درس مکانیک سیالات این جزوه ی مکانیک سیالات را به دانشجویان خود معرفی می نمایند. در صورت معرفی استاد مربوطه به درس مکانیک سیالات شما دانشجویان گرامی می توانید برای تهیه فایل پی دی اف جزوه ی مکانیک سیالات به سایت کافه جزوه مراچعه و خرید‌کنید.

ادامه مطلب

این جزوه برای دانشجویان رشته‌های مهندسی مکانیک، عمران، هوافضا و سایر رشته‌های مرتبط که درس مکانیک سیالات را می‌گذرانند، مناسب است.
این جزوه به صورت جامع و کامل ارائه شده است، اما ممکن است برخی از جزئیات کتاب درسی در آن گنجانده نشده باشد.
نظرات
  1. میثم

    در یک کلمه بی نظیر بود

  2. عیسی شریفی

    عالی بی نظیر

  3. محمود توفیق

    من تازه خریدم عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *