پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
غلامحسین جوانمرد
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۴ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
298 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی 2 غلامحسین جوانمرد

خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی 2 در قالب پی دی اف 55 صفحه ای خلاصه ای نکته وار از کتاب آسیب شناسی روانی 2 اثر غلامحسین جوانمرد می باشد.

خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی 2 توسط انتشارات پیام نور چاپ و روانه ی بازار شده است.

کتاب های انتشارات پیام نور به گونه ای سازمان دهی و طراحی شده اند که پژوهشگران و داشنجویان، هنگام استفاده از آن ها نیازی به حظور استاد و راهنما نداشته باشند.

خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی 2 برای آن دسته از دانشجویانی که در شب امتحان می خواهند نکات مهم و کلیدی کتاب آسیب شناسی روانی 2 را مرور کنند بسیار مناسب خواهد بود.

خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی 2 خلاصه ی از منبع اصلی درس آسیب شناسی روانی 2 است که توسط اساتید این درس به دانشجویان معرفی می شود.

خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی 2

pdf خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی 2 غلامحسین جوانمرد

کتاب آسیب شناسی روانی 1

کتاب تاریخچه و مکاتب روانشناسی (رشته ی روانشناسی)

کتاب روانشناسی فیزیولوژیک (رشته ی روانشناسی)

کتاب مقدمه ای بر هشیاری و مغز در علوم اعصاب

کتاب بهداشت رمز خوشبختی

کتاب عملکرد اجرایی و شناخت اجتماعی زنان

کتاب هایی که در لیست بالا از آن ها نام برده شد از سایر آثاری هستند که توسط غلامحسین جوانمرد به رشته ی تحریر درآمده اند.

دانشجویان روانشناسی، محققان و علاقه مندان به روانشناسی علاوه بر خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی 2 از این کتاب ها نیز برای مطالعه ی بیشتر می توانند استفاده نمایند.

دانلود رایگان خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی 2 پیام نور

این درس از دروس مهم، تأثیرگذار، اصلی، تخصصی و اجباری رشته ی روانشناسی است که دانشجویان مقطع کارشناسی این رشته ملزم هستند تا آن را پیش از فارغ التحصیل شدن بگذرانند.

خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی 2 به عنوان یکی از معروف ترین منابعی که اساتید به عنوان منبع این درس معرفی می کنند برای دانشجویان در یادگیری این درس بسیار کمک کننده خواهد بود.

از آن جایی که مباحث درسی که در طول درس آسیب شناسی روانی 2 به دانشجویان روانشناسی منتقل می شود بسیار مهم هستند و دانشجویان قطعاً در سایر دروس ترم های آتی به آن ها نیاز پیدا خواهد کرد مطالعه ی خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی 2 و اشراف بر مباحث آن بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

دانلود پی دی اف خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی 2 غلامحسین جوانمرد

اصول روانشناسی بالینی، بهداشت روانی، شیوه های اصلاح و تغییر رفتار، روانشناسی سلامت، مدیریت استرس (تنیدگی)، روانشناسی اعتیاد و کلیات روانپزشکی از جمله این دروسی هستند که درس روانشناسی بالینی 2 به عنوان پیشنیاز آن ها تعریف شده است و مطالعه ی خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی 2 به دانشجویان کمک می کند تا مباحث این درس ها را نیز به راحتی یاد بگیرند.

درس آسیب شناسی روانی 2 در ادامه ی درس آسیب شناسی روانی 1 که رایج ترین اختلال های روانی را مورد بررسی قرار داده است به بررسی اختلالات روانی نادر و عمیق اما به همان اندازه پراهمیت همچون اسکیزوفرنی پرداخته است.

دانلود جزوه آسیب شناسی روانی 2 پیام نور

خلاصه کتاب آسیب شناسی روانی 2 نیز در این راستا به دانشجویان در درک عمیق و مفهومی این درس و همچنین آمادگی برای امتحانان نهایی این درس به دانشجویان کمک فراوانی خواهد کرد.

با کلیک بر روی خرید محصول در این صفحه از سایت کافه جزوه و پرداخت مبلغ ناچیزی می توانید این خلاصه کتاب ارزشمند را دانلود نمایید.

دانلود رایگان خلاصه کتاب  اسیب شناسی روانی 2

یکی از واحخد های تخصصی رشته های اسیب شنالسی اسیب شناسی ورزشی می باشد که در چندین واحد درسی به دانشجویان گرامی ارائه خواهد شد. که در این قسمت می خواهیم برای درس اسیب شنلسی رزوانی 2 کتاب و منابع مناسبی را جهت مطالعه به شما دانشجویان گرامی معرفی نماییم.

برای مطالعه ی بهترین منبع درسی برای درس اسیب شناسی روانی نیاز است تا یک منبع مناسب زا انتخاب کنید.  خلاصه کتاب  اسیب شناسی روانی 2 یکی از کتاب های بسیار مناسب بریا درس اسیب شناسی روانی دو می باشد که شما باید با دقت کامل کلیه مطالب ذکر شده در ان را مطالعه نمایید تا بتوانید برای این درسی تخصصی نمره  ی بسیار خوبی را کسب نمایید.

برای این که بتوانید برای هر درسی چه تخصصی و چه عمومی منبع مناسبی را جهت مطالعه انتخاب نمایید لازم است که به این نته توجه داشته باشید که مناسب ترین منبع جهت مطالعه برای شما دانشجویان گرامی خلاصه کتاب هایی می باشد که به ص.ورت بسیار خلاصه و مختصر به توضیح کلیه مطالب لازم در درس اسیب شناسی روانی دو پرداخته است به گونه ای که مطالعه  یاین خلاصه جزوات برای دانشجویان گرامی بسیار راحت تر خواهد بود.

دانلود و خرید فایل پی دی اف خلاصه کتاب  اسیب شناسی روانی 2

سایت کافه جزوه برای مطالعه  یدرس اسیب شناسی روانی دو به عنوان یکی از واحد های مهم دانشگاهی خلاصه کتاب  اسیب شناسی روانی 2 را معرفی کرده است.

این کتاب به صورت فایل پی دی اف در سایت کافه جزو بار گذاری شده است تا دانشجویان گرامی بتوانند به راحتی به فایل پی دی اف این کتاب جامع و کامل دسترسی داشته باشند. با مطالعه ی کلیه مباحث می توانی نکات لازم را از این درس اسیب شناسی روانی 2 فرا بگیرید.

ادامه مطلب

این خلاصه شامل مباحث مختلفی از کتاب آسیب شناسی روانی 2، از جمله: اختلالات اسکیزوفرنی و سایر اختلالات سایکوتیک اختلالات خلقی اختلالات اضطرابی اختلالات وسواس فکری-عملی و اختلالات مرتبط با آن اختلالات خوردن
این خلاصه برای دانشجویان رشته‌های روانشناسی، مشاوره، مددکاری اجتماعی و سایر رشته‌های مرتبط که درس آسیب شناسی روانی 2 را می‌گذرانند، مناسب است.
نظرات
  1. ali

    very good

  2. حمید اشرفی

    ( خریدار محصول )

    عالیه همون چیزی بود که میخواستم دمتون گرم

  3. جمشید زنگنه

    ( خریدار محصول )

    نامبر وان همه چیزش عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *