پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
1 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۵ شهریور ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
230 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

نمونه سوالات اقتصاد عمومی 1

نمونه سوالات اقتصاد عمومی 1 نیمسال دوم 98-97 + پاسخ

نمونه سوالات اقتصاد عمومی 1 نیمسال دوم 96-95 + پاسخ

نمونه سوالات اقتصاد عمومی 1 نیمسال دوم 95-94 + پاسخ

نمونه سوالات اقتصاد عمومی 1 نیمسال اول 95-94 + پاسخ

نمونه سوالات اقتصاد عمومی 1 نیمسال دوم 94-93 + پاسخ

سوالات اقتصاد عمومی 1

نمونه سوال اقتصاد عمومی 1 مهندسی صنایع

یکی از دروس مهم مهندسی صنایع، اقتصاد عمومی 1است که که همان اقتصاد خرد و کلان در زمینه مدیریت پیوند می باشد. در تعیین رتبه داوطلبان ورود به مقطع کارشناسی ارشد بسیار مهم است. با این حال مشکلات و اهمیت سایر دوره های کنکور ارشد معمولاً داوطلبان را ملزم به سرمایه گذاری حداقل در این دوره ها می کند.

سوالات اقتصاد عمومی 1 پیام نور

این امر عموماً باعث می شود داوطلبان تمایلی به حضور در کلاس های این دوره ها نداشته باشند و ترجیح دهند حداکثر استفاده را از آنها در کوتاه ترین زمان ممکن ببرند. علاوه بر این دانشجویان خارج از تهران معمولاً با مشکل عدم دسترسی به اساتید روبرو می شوند، بنابراین در این دوره سعی کنید ضمن مرور و حل تمام سوالات اقتصاد عمومی 1 در زمینه مهندسی صنایع، مهمترین نکات استخراج مربوط به امتحانات بیان و در اختیار عموم قرار گرفت.

دانلود رایگان سوالات اقتصاد عمومی 1 + علوم انسانی

دانشجویانی که در رشته های علوم انسانی تحصیل کرزد اند و بعد ها در دانشگاه رشته ی اقتصاد را انتخاب کرده و به تحصیل پرداخته اند. باید واحدی را به نام اقتصاد عمومی بگذراند. کتاب ها و جزوه های بسیار زیادی برای درس اقتصاد عمومی در بازار و کتاب فروشی ها وجود دارد که می توانید بسته به نظر استاد مربوطه یکی از این کتاب ها و جزوه ها را برای مطالعه ی درس اقتصاد عمومی انتخاب نمایید.

حال بعد از اینکه کتاب یا جزوه ی مناسبی را جهت مطالعه ی درس اقتصاد عمومی انتخاب کردید پیشنهاد می شود که جزوه نمونه سوالات این درس را نیز تهیه نمایید. جزوه نمونه سوالات اقتصاد عمومی 1 در سایت کافه جزوه برای دانشجویان رشته ی اقتصاد بار گذاری شده است تا این دانشجویان بتوانند با نمونه سوالات و نحوه ی طراحی سوالات امتحانات پایانی اشنا شوند.

در تیجه با مطالعه ی جزوه نمونه سوال برای درس اقتصاد عمومی دانشجویان قطعا می توانند نمره ی بسیار خوبی را از درس اقتصاد عمومی بگیرند. فقط کافی است که زما کافی را جهت مطالعه ی اقتصاد عمومی و نمونه سوالات مربوط به این درس اختصاص دهند.

خرید و دنلود فایل پی دی اف جزوه نمونه سوالات اقتصاد عمومی 1

تمامی سوالات موجود در جزوه نمونه سوالات اقتصاد عمومی به همراه پاسخ نامه اورده شده است. تا دانشجو زمانی را هم جهت پیدا کردن پاسخ سوالات صرف نکند.

تمامی نمونه سوالاتی که در این جزوه ی موجود برای درس اقتصاد عمومی می بینید بر گرفته از سوالاتی می باشد که اساتید مختلف در دانشگاه های سراسر کشور در امتحانات پایانی طراحی کرده اند. شما می توانید با مراجعه به سایت کافه جزوه و جستجوی محصول مورد نظر خود یعنی جزوه سوالات اقتصاد عمومی 1 را دانلود نمایید.

ادامه مطلب

دانشجویانی که در رشته های علوم انسانی تحصیل کرزد اند و بعد ها در دانشگاه رشته ی اقتصاد را انتخاب کرده و به تحصیل پرداخته اند.
بله
نظرات
  1. fatii

    به همین صورت با قدرت ادامه بدید

  2. مرتضی عبادی

    واقعا عالیه

  3. امیر عظیمی

    ( خریدار محصول )

    خرید خوبی بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *