پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
cafejozve
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
701 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۹ مرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
270 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان کتاب تفسیر موضوعی نهج البلاغه پیام نور

سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه توسط مصطفی دلشاد تهرانی نوشته شده است. تفسیر عینی نهج البلاغه (چاپ دوم) توسط انتشارات معریف برای دانشجویان و جوانان منتشر شد تا دید بازتری نسبت به این کتاب ارزشمند داشته باشد.

سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه

نمونه سوالات نیمسال اول 99 + جواب

نمونه سوالات نیمسال تابستان 98 + جواب

نمونه سوالات نیمسال دوم 98-97 + جواب

نمونه سوالات نیمسال دوم 98-97 + جواب

نمونه سوالات نیمسال اول 98-97 + جواب

نمونه سوالات نیمسال دوم 97-96 + جواب

نمونه سوالات نیمسال اول 97-96 + جواب

نمونه سوالات نیمسال دوم 96-95 + جواب

نمونه سوالات نیمسال اول 96-95 + جواب

نمونه سوالات نیمسال دوم 95-94 + جواب

نمونه سوالات نیمسال اول 95-94 + جواب

نمونه سوالات نیمسال دوم 94-93 + جواب

نمونه سوالات نیمسال اول 94-93 + جواب

نمونه سوالات نیمسال دوم 93-92 + جواب

نمونه سوالات نیمسال اول 93-92 + جواب

نمونه سوالات نیمسال اول 92-91 + جواب

نمونه سوالات نیمسال تابستان 91 + جواب

نمونه سوالاات نیمسال دوم 91-90 + جواب

نمونه سوالات نیمسال اول 91-90 + جواب

نمونه سوالات نیمسال تابستان 90 + جواب

نمونه سوالات نیمسال دوم 90-89 + جواب

نمونه سوالات نیمسال اول 90-89 + جواب

نمونه سوالات نیمسال تابستان 89 + جواب

نمونه سوالات نیمسال دوم 89-88 + جواب

نمونه سوالات نیمسال اول 89-88 + جواب

نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه علی رهبر اسلامی

نهج البلاغه که در لغت به معنای راه بلاغت یا راه بلاغت است ، مجموعه ای از خطبه ها ، نامه ها و خطبه های کوتاه علی بن ابی طالب (علیه السلام) است که توسط سیدالرضی در قرن چهارم هجری نوشته شده است. به ح جمع آوری شد تا موضوع اصلی شیعیان جهان باشد.

سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه (چاپ دوم) در دو بخش اصلی با فصلهای مختلف برای دانشجویان و جوانان علاقه مند گردآوری شده است و در قسمت اول نویسنده کتاب نهج البلاغه تألیف سید را ارائه می دهد. الرازی ، این کتاب به گونه ای طراحی شده است که مخاطب را از کتاب ارزشمندی که با آن سر و کار دارند آگاه کند. در این فصل علاوه بر درک روش شناسی این اثر کهن تاریخ اسلام، مخاطبان (به ویژه دانشجویان) با موضوعات و زمینه های مختلف این کتاب آشنا می شوند.

سوالات تستی تفسیر موضوعی نهج البلاغه دلشاد تهرانی

قسمت دوم قسمت اصلی این کتاب است که آموزه های نهج البلاغه را فهرست کرده و به مخاطب کمک می کند تا محتوای این کتاب ارزشمند را بهتر درک کند. برخلاف تصور عمومی که این کتاب به مسائل مربوط به زندگی مسلمانان در 14 قرن پیش می پردازد ، مسائل اخلاقی این کتاب از ارزش بالایی برخوردار است و در زندگی روزمره احساس می شود. به گونه ای که مخاطب احساس بیگانگی یا دوری از زمان نگارش نکند و با نکاتی آشنا شود که مسائل مختلف زندگی بشر امروز را حل می کند و نهج البلاغه علاوه بر توصیه های اخلاقی ، آنها را شناسایی و مطرح کرده است.

سوالات تستی نهج البلاغه با جواب

دفتر انتشارات دانش به نمایندگی از مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در سال 1997 تأسیس شد و رسماً در سال 2000 شروع به کار کرد. این نشریات سعی می کنند از طریق اسلام ناب ، بازخوانی ، مطالعه ، نقد و تولید ایده در زمینه های مختلف را انجام دهند. از جمله این فعالیت ها می توان به انتشار بیش از 1100 عنوان کتاب دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها، اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، پرسش و پاسخ دانشجویان، معارف قرآن و اهل بیت اشاره کرد.

دانلود رایگان جزوه نمونه سوالات  تفسیر موضوعی نهج البلاغه

برای اینکه بتوانید امتحان پایانی درس تفسیر موضوعی نهج البلاغه را به خوبی بگذرانید لازم است تا علاوه بر مطالعه ی کتاب درسی جزوه نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه را مطالعه نمایید. تمامی مباحث کتاب های درسی را می توانید در جزوه نمونه سوالات مشاهده کنید. با حل نمونه سوالات مختلف می توانید مباحث مختلف را به راحتی فرا بگیرید.

کتاب های درسی مختلفی برای درس تفسیر موضوعی نهج البلاغه وجود دارد. که بنا به معرفی استاد مربوطه می توانید یکی از این کتاب ها را به عنوان منبع درسی برای تفسیر موضوعی نهج البلاغه مطالعه نمایید. فایل پی دی اف نمونه سوالات مختلف برای درس تفسیر موضوعی نهج البلاغه در قالب یک جزوه برای دانشجویان گرامی گرد اوری شده است.

تا دانشجویان گرامی بتوانند با مطالعه ی این نمونه سوالات درس تفسیر موضکعی نهج البلاغه نمره ی خوبی را از درس تفسیر موضوعی نهج البلاغه کسب نمایند. پس از مطالعه ی نمونوه سوالات برای درس های عمومی غافل نشوید زیرا تاثیر بسیار مثبتی بر نمره ی امتحانی پایان ترم شما خواهد گذاشت.

دانلود و خرید جزوه نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه + دانلود رایگان

در سایت کافه جزوه فایل پی دی اف نمونه سوالات دروس مختلف را می توانید مشاهده نمایید. یکی از این جزوات نمونه سوال، نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه می باشد که تمامی مباحث کتاب درسی را در بر می گیرد. شما می توانید برای مرور شب های امتحانی این جزوه نمونه سوال را مطالعه نمایید.

تمامی نمونه سوالات ذکر شده در این جزوه همراه با پاسخ می باشند تا دانشجویان گرامی در یافتن پاسخ سوالات نمونه سوالات به مشکلی بر نخورند. پس با خیال راحت جهت مطالعه ی درس تفسیر موضوعی نهج البلاغه جزوه نمونه سوالات تفسیر موضوعی نهج البلاغه را دانلود نمایید.

ادامه مطلب

موضوعاتی مانند خداشناسی، توحید، نبوت، امامت، اخلاق، تربیت، سیاست، حکومت، تاریخ و سیره در تفسیر موضوعی نهج البلاغه بررسی می‌شوند.
در تفسیر ترتیبی، نهج البلاغه آیه به آیه تفسیر می‌شود، اما در تفسیر موضوعی، مفاهیم و موضوعات کلی از نهج البلاغه استخراج می‌شود و به طور جداگانه تفسیر می‌شوند.
نظرات
  1. میثم

    عالیییییییییی

  2. رسول رحمانیان

    ( خریدار محصول )

    این محصول این محصول که دیگه جای تعریف نداره عالی

  3. ابوالفضل فتاحی

    ( خریدار محصول )

    از هر نظر عالی هیچ ایرادی نمیشه ازش گرفت.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *