پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
امین گودرزی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
47 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۷ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
208 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان کتاب آناتومی 1

کتاب آناتومی 1 برای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی بسیار مهم تلقی می شود چون زیر بنای آموزش هر مبحث به آناتومی و فهم درسا از آن بر می گردد. پس مطالعه آناتومی برای دانشجویان علوم پزشکی به خصوص رشته ی پزشکی و دندان پزشکی و اتاق عمل بسیار ضروری است.

واحد آناتومی از واحد های دانشگاهی برای رشته های پزشکی، دندان پزشکی، پیرازشکی، پرستاری و علوم پایه می باشد. تمامی این دانشجویان می توانند از کتاب آناتومی 1 به عنوان منبعی خوب برای مطالعه استفاده کنند. تمام نکات طلایی در کتاب اناتومی 1 ذکر شده و چون آناتومی درسی فرار است اموزش همراه با تصویر در یادگیری آن بسیار اهمیت دارد و از فراموشی مطالب جلوگیری می کند.

کتاب آناتومی 1

بهترین کتاب آناتومی 1 برای دانشجویان پرستاری و پیراپزشکی

درس آناتومی هم دارای واحد تئوری هم واحد عملی می باشد. که برای واحد عملی شما به مولاژ می روید و تمامی نکات را بر روی مولاژ ها یاد می گیرید و اینگونه اناتومی اندام بهتر در ذهن شما ثبت می شود. همیشه قبل از حضور در مولاژ یک بار مطالب آن جلسه را از روی کتاب آناتومی 1 مطالعه کنید تا با آمادگی لازم در جلسه حضور داشته باشید. کتاب آناتومی 1 یک پیشنهاد عالی برای مطالعه درس آناتومی می باشد که یکی از دروس پیش نیاز برای بقیه دروس محسوب می شود و با کم کاری نتیجه بدی را به همراه خواهد داشت و ممکن است نتوانید آن درس را با موفقیت بگذرانید.

 خرید و دانلود  pdfکتاب آناتومی 1 مناسب برای دانشجویان پزشکی

بنابراین جهت مطالعه درس آناتومی از کتاب آناتومی 1 بهره مند شوید و این درس مهم را با نمره ی بالا بگذرانید تا بعد ها در فهم سایر مطالب بیماری ها و جراحی ها دچار مشکل نشوید.  هر دانشجویی که پایه آناتومی قوی ای داشته باشد چند قدم از بقیه جلو تر است. پزشکان با درک درست آناتومی می توانند تشخصی درستی بر یک بیماری بگذارند پس با این وجود تاثیر آناتومی بیش از پیش حائز اهمیت می باشد.

دانلود پی دی اف سیب سبز آناتومی

همانطور که پیش تر ذکر کردیم اناتومی یکی از درس های مهم رشته پزشکی و پیراپزشکی و به طور کلی هر رشته ای که با علوم پزشکی در ارتباط باشد می باشد. پس انتخاب یک منبع مناسب ضروری است. کتاب آناتومی 1 بهترین منبع می باشد که تمامی سر فصل های تعیین شده را پوشش می دهد و با مطالعه آن تمامی نکات را یاد خواهید گرفت. در این کتاب آناتومی قسمت های مختلف بدن به صورت کامل و با شکل بیان شده است.

فهرست کتاب آناتومی 1 +دانلود

در ادامه سر فصل های کتاب آناتومی 1 را نام می بریم. تا شما با اگاهی کامل از محتوای این کتاب به دانلود آن اقدام نمایید.

-نوروآناتومی

نخاع

راه های حسی

ساقه مغز

مخچه

تالاموس

هسته های قاعده ای مغز

لیمبیک

قشر مخ

خون رسانی مغز مخ

بطن های مغزی

اصطلاحات

-آناتومی سر و گردن

استخوان شناسی

سینوس ها

حفره ی اربیت

چشم و عضلات

گوش

عضلات صورت

اعصاب سر و گردن

عروق سر و گردن

زبان و دهان

-توراکس

ستون مهره ها

دیافراگم و جنب

مدیاستنوم

مری

ریه

قلب

مکمل آناتومی

دانلود رایگان کتاب اناتومی 1

اناتومی یکی از واحد های مشترکی می باشد که اغلب دانشجیان رشته های مختلف پزشکی در دوران تحصیل خود باید چند واحد اناتومی بگذرانند که بسته به رشته ی ان ها تعداد واحد های درسی متفاوت خواهد بود. مثلا درس اناتومی برای دانشجویان رشته های پزشکی بسیار مهم است ب گونه ای که در چندین واحد اناتومی اعضای مختلف بدن را به صورت کامل یاد خواهند گرفت. اما برخی از رشته های پیرا پزشکی و  پرستاری فقط در حد ضروری مطالبی را یاد خواهند گرفت.

پس با توجه به رشته واحد های اناتومی متغیر می اشد. اما کلیه دانشجویان یکه باید اناتومی 1 را بگذرانند می توانند از مطالعه ی کتاب اناتومی 1 بهره مند شوند. این کتاب تهیه شده در سایت کافه جزوه به همراه تصاویر رنگی به توضیح اناتومی پرداته است تا مطالب برای دانشجویان گرامی بسیار قابل فهم تر باشد. در ادامه درس اناتومی 1 باید دانشجویان گرامی درس اناتومی 2 را بگذرانند که برای درس تخصصصصی اناتومی 2 نیز کتابی در سایت کافه جزوه قرار داده شده است بعد از مطالعه ی این کتاب اناتومی یک به مطالعه ی کتاب اناتومی 2 نیز به دلیل کیفیت بالا ی مطالب علاقه مند خواهید شد.

خرید و دانلود فایل پی دی اف کتاب اناتومی 1 دانشگاه تهران + دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

درس اناتومی از جمله دروسی می باشد که شما علاوه بر واحد تئوری باید واحد عملی ان را بگذرانید که تحت واحد مولاژ به شما ارائه خواهد شد. این کتاب اناتومی 1 هم برای بخش تئوری این درس بسیار مناسب خواهد بود هم برای بخش عملی . برای بخش عملی درس تخصصی اناتومی می توانید از تصاویر رنگی و بسیار  با کیفیت موجود در کتاب اناتومی یک کمک بگیرید و روی مولاژ تمامی قسمت ها را به اسانی فرا بگیرید .

ادامه مطلب

برای خرید این کتاب می توانیذ به سایت کافه جزوه بزنید و عبارت آناتومی 1 را تایپ کنید در قسمت جسجوی سایت تا نتایج برای شما به نمایش در اید . می توانید ابتدا مشخصات این کتاب را به صورت کامل مطالعه نماییید و در صورت جلب رضایت شما نسبت به خرید فایل پی دی اف این کتاب دستکاری ژن اقدام نمایید.
Arthur C. Guyton و دکتر John E. Hall
نظرات
  1. ملیکا

    عالی بودش

  2. سیدمحمد اسماعیلی

    ( خریدار محصول )

    این محصول عالیه ممنون از این سایت

  3. محمدرضا نعمت زاده

    خیلی عالیه توصیه میکنم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *