پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
cafejozve
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
1 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۳ فروردین ۱۴۰۲
تعداد بازدیدها 👁️
2382 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب اندیشه اسلامی 1 از جعفر سبحانی ویراست دوم نسخه کامل

کتاب اندیشه اسلامی ۱ به بررسی مبانی دینی اندیشه مسلمانان، قرآن و ادبیات حدیث و تعامل اندیشمندان مسلمان با این مبانی و همچنین سایر سنت های دینی و عقلی می پردازد.

عنوان کتاب: 📚اندیشه اسلامی 1
نویسندگان: ✍️جعفر سبحانی و محمدرضایی
تعداد صفحات: 📃225 صفحه
فرمت فایل: 📒PDF

اندیشه اسلامی 1

بنابراین این رشته شامل رشته های الهیات اسلامی ، حقوق ، تفسیر ، فلسفه ، عرفان و اندیشه سیاسی و همچنین موضوعاتی مانند تاریخ نگاری و بدعت شناسی است.

هدف از آموزش ارائه شده در زمینه اندیشه اسلامی ، آشنایی دانش آموزان با خطوط گسترده این رشته ها ، به ویژه در دوره های اولیه و میانی و توانایی آنها در انجام کارهای پیشرفته است. تحقیق در زمینه تخصصی محدودتر تعریف شده هم در دوره های آموزشی و هم در تحقیقات بر استفاده گسترده از منابع اصلی تأکید زیادی شده است.

همچنین اگر به جزوه اندیشه اسلامی 1 نیز احتیاج داشتید، می توانید روی ما حساب کنید.

دانلود کتاب اندیشه اسلامی ۱ سبحانی و رضایی

این برنامه نیاز به تمرکز عمده زبان در عربی و صلاحیت سال دوم در زبان دوم با اسناد مهم مربوط به اندیشه اسلامی دارد.

زمینه های عمده احتمالی تحصیل عبارتند از: الهیات اسلامی ، فرقه گرایی و بدعت شناسی ، تاریخ روشنفکری اولیه اسلامی ، اندیشه سیاسی اسلامی ، مطالعات قرآنی و تفسیری ، نثر کلاسیک عربی و اندیشه اسلامی ، تمدن اسلامی در قرن چهارم.

کتاب اندیشه اسلامی 1

پی دی اف اندیشه اسلامی ۱ ویراست دوم

تاریخ اندیشه اسلامی در قرون وسطی ، تأثیر فلسفه و علم یونان و شکل گیری یک سنت کلامی خاص ، یک سنت طولانی و پیچیده است. مقالاتی که در این جلد به هانس دایبر ، یکی از محققان پیشگام در این زمینه اختصاص یافته است ، دیدگاه های جدیدی را از منظرهای مختلف: فلسفی ، فلسفی و تاریخی ارائه می دهد.

این رشته ها از فلسفه و الهیات اسلامی در طول تاریخ علم ، انتقال به فرهنگ های دیگر قرون وسطی به زبان و ادبیات است. آنها علاوه بر اکتشافات خاص خود از پویایی تاریخ فکری اسلامی قرون وسطایی و همچنین از تنوع رویکردهای لازم برای درک این پویایی برخوردارند.

دانلود کامل کتاب اندیشه اسلامی ۱

تفکر اسلامی معاصر با سبک های متنوع تفکر و رقابت ایده ها در میان درگیری های ایدئولوژیک و شور و شوق اصلاحات مشخص می شود.

ساده لوحانه و اشتباه است که از اندیشه اسلامی به عنوان یکپارچه صحبت کنیم. به طور کلی می توان پنج رشته فکر را در جوامع معاصر مسلمان یافت: (الف) سنت گرایی جدید و کتاب مقدس ؛ (ب) اصلاح طلبی نواندیش ؛ ج) اسلام گرایی سیاسی اجتماعی و فرهنگی ؛ د) اومانیسم لیبرال و (ه) معنویت صوفیانه.

کتاب اندیشه اسلامی یک

کتاب اندیشه اسلامی ۱ با پیوند دادن روابط پویا بین آنها ، هر رشته را مشخص و ارزیابی انتقادی می کند. این با تأیید اینکه تفکر تشخیصی که متعهد به بازسازی دگم غیرانتقادی است باید در گفتمان فکری مسلمانان گسترش یابد با همه انواع تفکر ضد بشری ، انحصارگرایی و ذات گرایی مبارزه می کند.

برای پرورش یک روشنفکر مسلمان فعال برای پیشگامی گفتمان انتقادی اسلام در جوامع خود ، باید یک رویکرد تعلیمی و تربیتی حیاتی در نظر گرفته شود.

دانلود رایگان pdf کتاب اندیشه اسلامی 1 ویراست دوم

در اینجا باید توجه داشت که اصطلاح “فلسفه” در اسلام را نمی توان دقیق تعریف کرد. این نه به یک روش و نه به یک سیستم اشاره دارد. این یک مفهوم بسیار گسترده شامل اصلاح مذهبی ، تفکر سیاسی اجتماعی و تفکر علمی سکولار است. کلمه “اندیشه” از کلمه “فلسفه” مناسب تر است.

دانلود کتاب اندیشه اسلامی 1 مبدا و معاد pdf

سعید تمثیلی می گوید: “اگر شما برای اولین بار سوری را ملاقات کردید که به دانمارک سفر کند ، به او پیشنهاد می کنید که خود را با خواندن کتاب مقدس یا با خواندن هانس کریستین اندرسون آماده کند؟”

سپس پیشنهاد کردم که خواندن رمان نویسان معاصر بزرگ جهان اسلام ، نویسندگانی مانند ناگوئب محفوظ ، طیب صالح ، جبرا جبرا یا یاشار کمال ، شاید ارزش بیشتری نسبت به شخم زدن در قرآن داشته باشد زیرا در ادامه گفتم ، شما نباید تصور کنید که مسلمانان صبح از خواب بیدار می شوند به دنبال قرآن مفید خود می روند ، سپس در بقیه روز بیرون می روند و آنچه را که می گوید انجام می دهند.

دانلود کتاب اندیشه اسلامی 1 پیام نور pdf

دروس عمومی جز دروس اجباری می باشند که تمامی دانشجویان در رشته های مختلف باید این واحد های عمومی را بگذرانند. یکی از این دروس درس اندیشه اسلامی ۱ می باشد که برای مطالعه ی این درس اکثرا کتاب اندیشه اسلامی 1 سبحانی معرفی می شود.

البته بسته به نطر استاد مربوطه ممکن است که از کتاب های مختلفی جهت تدریس انتخاب شود. ولی از انجایی که محتوای کتاب ها تقریبا یکسان است دانشجویان می توانند برای درس اندیشه اسلامی خود کتاب اندیشه اسلامی یک را دانلود نمایند.

کتاب اندیشه اسلامی 1 سبحانی و رضایی در قالب pdf

فایل پی دی اف این کتاب به صورت کامل و با کیفیتی مطلوب در سایت کافه جزوه قرار داده شده است و دانشجویان می توانند به صورت رایگان پی دی اف کتاب اندیشه اسلامی را دانلود کرده و از مطالعه ی این منبع بی نظیر بهره مند شوند.

 واحد درسی اندیشه اسلامی یکی از واحد هایی می باشد که تمامی دانشجویان در هر رشته ای در مقطع کارشناسی موظف هستند که ان را بگذرانند. جلد اول کتاب اندیشه اسلامی تحت عنوان کتاب اندیشه اسلامی ۱ در سه فصل نگاشته شده است.

دانلود کتاب اندیشه اسلامی 1 دانشگاه علمی کاربردی

انسان، ایمان معاد و مبدا از جمله مباحثی می باشد که به صورت کاربردی در کتاب اندیشه اسلامی 1 مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در ادامه ی مباحث مطرح شده در کتاب اندیشه اسلامی یک، مطالب موجود در کتاب اندیشه اسلامی ۲ کامل کننده مباحث قبلی می باشد.

این دو واحد درسی اندیشه اسلامی 1 و اندیشه اسلامی ۲ از جمله دروسی می باشند که دانشجویان کلیه رشته ها در مقطع کارشناسی باید بگذرانند. برای دانلود فایل پی دی اف کتاب اندیشه اسلامی می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نموده و کتاب اندیشه اسلامی یک را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

ادامه مطلب

بله دانلود این کتاب رایگان می باشد.
نویسندگان این کتاب عبارتند از آیت الله جعفر سبحانی و دکتر محمدرضا رضایی
نظرات
  1. میثم

    خیلی عالیه این کتاب

  2. میثم

    لطفا سوالات اندیشه اسلامی 1 را هم قرار بدید

    • سارا

      سلام وقتتون بخیر، من فایلو دانلود کردم چرا فایل باز نمیشه

      • کافه جزوهمدیر سایت

        سلام
        فایل با فرمت rar و دارای رمز می باشد و برای باز کردن آن نیاز به نرم افزار مخصوص برای باز کردن آن و وارد کردن رمز cafejozve.ir است.

        • سحر

          سلام منظور از نرم افزار مخصوص چه نرم افزاری هست؟ لطفا معرفی کنید

          • کافه جزوهمدیر سایت

            سلام
            نرم افزار RAR یا هر نرم افزار دیگری که بتواند فایل های فشرده با پسوند .rar را شناسایی و اجرا کند.

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      سوالات اندیشه اسلامی 1 بر روی سایت موجود است و در صورت تمایل می توانید آن را دانلود نمایید.

  3. نگار

    لطفا سایر کتاب های معارف هم قرار بدید

    • کافه جزوهمدیر سایت

      چشم حتما در اولین فرصت قرار میگیره

  4. جعفری

    سلام کاربر محترم
    من متاسفانه نمی تونم فایل رو دانلود کنم و خیلی هم بهش نیاز دارم. گوشیم گوگل پلی نداره شاید واسه همین نمیشه دانلود کرد. میشه لطفا برام ایمیل کنید یا راهنمایی بفرمایید چیکار کنم؟؟
    ممنونم از شما
    Jafariz1@mums.ac.ir
    دو تا ایمیل هم فرستادم
    مرسی

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      تست شد و مشکلی نداشت.

  5. نرگس جنتی

    مسخره کردین هرچی میزنم دانلود دوباره همین فایل باز میشه

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      به دلیل اینکه این کتاب شامل حق کپی رایت هستش و بنا به درخواست انتشارات اجازه انتشار فایل را نداریم و به همین علت لینک دانلود کتاب را برداشتیم.
      به جای آن شما می توانید جزوه این کتاب را از سایت دریافت کنید.

  6. مهدی

    سلام خسته نباشید لطفا کتاب برگهای زرین ادب نوشته دکتر حیدر حسنلو روهم داخل سایت قرار بدین باتشکر از سایت خوبتون

  7. محمد

    سلام لینک دانلود پیدا نمیکنم میشه لینک بدید

  8. سپیده

    سلام ببخشید رمز این فایل کدوم من فایل و دانلود کردم ولی رمزی ندارع که فایل و باز کنم
    هزینه هم پرداخت کردم

    • کافه جزوهمدیر سایت

      رمز فایل:
      cafejozve.ir

  9. مهدی

    ( خریدار محصول )

    سلام چرا لینک دانلود به ایمیل من ارسال نمیشه

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      چند دقیقه ای صبر کنید و همچنین پوشه spam ایمیل خود را نیز بررسی بفرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *