پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دکتر علی اکبر امیر زرگر و دکتر کاظم شاخصی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
53 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۹ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
374 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس که برای دانشجویان رشته های پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و مامایی منبعی مناسب برای مطالعه می باشد. کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس با ترجمه ی دکتر علی اکبر امیر زرگر و دکتر کاظم شاخصی نوشته شده است و زبانی سلیس و روان دارد. و مخاطب با خواندن آن به راحتی مفاهیم و نکات ذکر شده را درک می نماید.

همچنین علاوه بر دانشجویان رشته های پیراپزشکی و پرستاری و مامایی، دانشجویان مقطع ارشد و دکترای پزشکی و حتی دندان پزشکی و زیست شناسی و دامپروری هم می توانند به مطالعه این کتاب بپردازند و از نکات ارزشمن آن بهره مند شوند. دانش ایمونولوژی هم مانند سایر علوم با سرعت بسیاری در حال رشد و پیشرفت می باشد و اخرین ویرایش از  این کتاب شما را با یافته های جدید و به روز آشنا می کند.

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس

 PDFکتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس 2022 +دانلود

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس توسط استاد ابوالعباس که استاد دانشگاه کالیفرنیا می باشد تالیف شده است.

به خصوص این در ویزراست جدید این کتاب ما شاهد اصلاحیات بسیار زیادی نیز بوده ایم که سبب شده است تا متن کتاب صریح تر و روان تر شود و خواننده در فهم مطالب مشکلی نداشته باشد.

هانطور که در کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس بیان شده است ایمونولوژی مدرن تمایل به حرکت به سول اصول و پایه ی مکانیسم های پاسخ ایمنی دارد. به طوری که بتوان از این پایه و اصل مکانیسم پاسخ ایمنی به صورت کاربردی در تشخیص یک بیماری و ارائه ی درمان موثر برای آن بیماری استفاده کرد.

خرید و دانلود پی دی اف کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس ویرایش نهم

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس به طور ویژه و تخصصی به کاربرد ایمونولوژیک در درمان موثر بیماری ها و کاربرد بالینی ایمونولوژی پرداخته است. همچنین مفاهیم اصولی و پایه یایمونولوژی در این ویراست از کتاب کاملا به روز شده است.

و به برخی از این موارد مثل تاثیر سلول لنفوئیدی ذاتی، نقشی که سلول های تی ایفا می کنند و سلول های خاطره نیز اشاره ی ویژه شده است. که با مطالعه این کتاب تمامی این مباحث را مشاهده خواهید کرد.

فهرست کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس  +دانلود رایگان

در ادامه ی مطلب فهرست مطالبی را که در کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس آمده است مشاهده می کنید. با آگاهی کامل از مباحث می توانید نسبت به دانلود این کتاب اقدام نمایید.

فصل 1: خصوصیات و مرور کلی بر پاسخ‌ های ایمنی
فصل 2: سلول ‌ها و بافت ‌های سیستم ایمنی
فصل 3: گردش لوکوسیتی و مهاجرت به بافت‌

فصل 4: ایمنی ذاتی
فصل 5: آنتی بادی‌و آنتی ژن‌
فصل 6: عرضه آنتی‌ژن به لنفوسیت‌های T
فصل 7: گیرنده های ایمنی و انتقال سیگنال
فصل 8: تکامل لنفوسیتی و بازآرایی ژن‌های گیرنده

فصل 9: فعال شدن لنفوسیت‌ هایT
فصل 10: تمایز و عملکردهای سلولهای T اجرایی +CD4
فصل 11: تمایز و عملکردهای سلولهای T اجرایی +CD4
فصل 12: فعال شدن سلول B و تولید آنتی بادی
فصل 13: مکانیسم های اجرایی ایمنی هومورال

فصل 14: ایمنی اختصاصی در سدهای اپی تلیال
فصل 15: تولرانس ایمونولوژیک و خودایمنی
فصل 16: ایمنی در برابر میکروب‌ها
فصل 17: ایمونولوژی پیوند

فصل 18: ایمنی در برابر تومورها
فصل 19: اختلالات ازدیاد حساسیت
فصل 20: آلرژی
فصل 21: نقایص ایمنی مادرزادی و اکتسابی

دانلود رایگان کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس

ایمونولوژی سلولی و مولکولی ازجمله دروسی می باشد که در دانشگاه های علوم پزشکی و به ویژه برای دانشجویان رشته های پزشکی عمومی تدریس می شود پس باید کتابی را برای این واحد درسی ایمونولوژی سلولی و مولکولی انتخاب نموده و به مطالعه ی مباحث مطرح شده در ان بپردازید. این مباحث بسیار تخصصی و پیجچیده می باشند پس بهتر است که کتاب انتخابی شما بسیار روان و ساده به شرح مطالب مرتبط با این درس تخصصی پرداخته باشد تا شما دانشجویان گرامی به راحتی بتوانید مطالب موجود در این درس را یاد بگیرید.

یکی از کتاب هایی که برای درس ایمونولوژی سلولوی و مولکولی مناسب است کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس می باشد که از هر نظر که به ان بنگریم کتابی بسیار جامع و کامل است. برخی از اساتید از روی همنی کتاب به دانشجویان خود تدریس می کنند و ارز ان ها می خواهند که کتاب ابوالعباس را برای درس ایمونولوژی سلولی و مولکولی خریداری نمایند. این کتاب مناسب برای این درس به صورت فایل پی دی اف در سایت کافه جزوه برای دانشجویان گرامی رشته های پزشکی عمومی و دیگر رشته های مرتبط با این درس بار گذاری شده است.

دانلود و خرید فایل پی دی اف کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس + پزشکی عمومی

کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس در چند فصل به صورت کامل به تمامی مطالب مرتبط با ایمونولوژی سلولوی و مولکولی پرداخته است و شما می توانید تمامی این فصل ها را به صورت دقیق در این کتاب مطالعه نمایید. برای یاد گیری بهتر پیشنهاد می کنیم که مطالب و نکات موجو در این کتاب ایمونولوژی سلولی و مولکولی ابوالعباس را به صورت چند باره مرور نمایید تا مطالب بسیار سریع در ذهن شما جا بیفت و هیچ نکته ای فراموش‌نشود.

ادامه مطلب

برای دانشجویان رشته های پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و مامایی منبعی مناسب برای مطالعه می باشد.
ایمونولوژی مدرن تمایل به حرکت به سول اصول و پایه ی مکانیسم های پاسخ ایمنی دارد. به طوری که بتوان از این پایه و اصل مکانیسم پاسخ ایمنی به صورت کاربردی در تشخیص یک بیماری و ارائه ی درمان موثر برای آن بیماری استفاده کرد.
نظرات
  1. لیلا

    بهنرین ترجمه ای بود که تا حالا از این کتاب دیده بودم

  2. عبدالرضا زنگنه

    بی نظیره پیشنهاد می کنم

  3. مهرداد نعمت زاده

    واقعا میارزه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *