پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
آنتونی ال .مشر
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
206 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۹ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
1259 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود ترجمه کتاب بافت شناسی جان کوئیرا pdf

کتاب بافت شناسی پایه یکی از پر فروش ترین کتاب های رشته ی بافت شناسی می باشد و یک منبع بسیار جامع و کامل برای این درس محسوب می شود. ترجمه های خوبی از کتاب بافت شناسی پایه جان کوئیرا موجود می باشد که یکی از همین ترجمه ها برای دانشجویان گرامی ارائه شده است تا بتوانند از آن بهره مند شوند.

کتاب بافت شناسی پایه

دانلود رایگان کتاب بافت شناسی پایه

بنابراین پیشنهاد و توصیه ایران جزوه به شما دانشجویان گرامی مطالعه کتاب بافت شناسی جان کوئیرا می باشد. حتی کتاب بافت شناسی کوئیرا در سراسر جهان نیز به عنوان بهترین و کامل ترین کتاب در این زمینه شناخته شده است و هم اکنون در دانشگاه های سراسر جهان توسط اساتید با تجربه تدریس می شود.

دانلود ترجمه کتاب بافت شناسی جان کوئیرا pdf

یکی از ویژگی های مثبت کتاب بافت شناسی پایه در پایان هر فصل یک خلاصه ای از کل مبحث را ارائه می دهد که این مورد هم برای فهم و درک بهتر مطالب موثر است هم اینکه برای مرور شب های امتحان نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرد. همچنین نکات مهم در این کتاب به صورت گلوله ای جمع آوری شده است تا به راحتی بتوانید به نکات مهم باف شناسی دسترسی داشته باشید.

 نسخه ی جدید از کتاب بافت شناسی پایه جان کوئیرا بهترین ابزار و وسیله ای می باشد که می تواند برای درک مدرن از روابط مختلف ساختاری و عملکردی داشته باشد و این ساختار و عملکرد نیز بر اساس فیزیولوژی، اسیب شناسی و بیوشیمی می باشد. پس مطالعه کتاب بافت شناسی برای دانشجویان پزشکی و سایر رشته های مرتبط بسیار حائز اهمیت می باشد.

دانلود رایگان کتاب بافت شناسی جان کوئیرا ترجمه فارسی pdf

مفاهیمی که در کتاب بافت شناسی پایه بیان شده است تمامی مطالب درباره ی بیوشیمی، اندوکرینولوژی، فیزیولوژی، ایمونولوژی و اسیب شناسی را به طور کامل در بر می گیرد و توضیح بسیار جامع و کاملی را راجع به هر یک از موارد فوق بیان می کنند و دانشجویان با مطالعه این کتاب به راحتی تمامی اطلاعات که نیاز است بدانند را با مطالعه کتاب بافت شناسی پایه به دست می آورند. سوالات چهار گزینه ای نیز در پایان هر فصل از این کتاب به صورت طبقه بندی شده وجود دارد که می توانید در پایان مطالعه دانش خود را از مفاهیم بسنجید.

فهرست کتاب بافت شناسی پایه 2021

فایلی که خدمتتان ارائه می شود هر دو جلد از کتاب بافت شناسی پایه جان کوئیرا را در بر دارد و نسخه ی کاملی از این کتاب محسوب می شود.

فصل اول: بافت شناسی و روش های مطالعه

فصل دوم: سیتو پلاسم

فصل سوم: هسته

فصل چهارم: بافت پوششی

فصل پنجم: بافت همبند

فصل ششم: بافت چربی

فصل هفتم: غضروف

فصل هشتم: استخوان

فصل نهم: بافت عصبی و دستگاه عصبی

فصل دهم: بافت عضلانی

فصل یازدهم: دستگاه گردش خون

فصل دوازدهم: خون

فصل سیزدهم: خونسازی

فصل چهاردهم: دست گاههای ایمنی

فصل پانزدهم: دستگاه گوارش

فصل شانزدهم: ارگان های همراه با لوله گوارش

فصل هفدهم: دستگاه تنفس

فصل هجدهم: پوست

فصل نوزدهم: دستگاه ادراری

فصل بیستم: غدد درون ریز

فصل بیست و یکم: دستگاه تولید مثل جنس مذکر

فصل بیست و دوم: دستگاه تولید مثل جنس مونث

فصل بیست و سوم: چشم و گوش: ارگان های حسی

دانلود رایگان کتاب بافت شناسی پایه

دانشجویان رشته های پزشکی و دیگر رشته های مرتبط با نام واحد درسی بافت شناسی پایه اشنایی کاملی دارند و می دانند که بافت شناسی پایه را طی چند واحد باید به صورت کامل فرا بگیرند.

این درس بافت شناسی پایه برای دانشجویان رشته های پزشکی بسیار حائز اهیمت می باشد و باید برای ان کتابی مناسب را تهیه  و مطالعه نمایند تمامی مطالب مرتبط در غالب چند فصل در این کتاب بافت شناسی پایه ذکر شده است تا  دانشجویان به این مفاهیم مورد نظر دسترسی داشته باشند. علاوه بر این که کتاب ها و جزوات بسیار مختلفی در زمینه بافت شناسی پایه به نگارش در امده است ولی بهترین کتاب موجود برای درس بافت شناسی پایه همنی کتاب معری شده در سیات کافه جزوه می باشد.

دانلود کتاب بافت شناسی ترجمه فارسی

این کتاب مناسب برای درس بافت شناسی پایه به صورت فایل پی دی اف در این سایت بار گذاری شده است تا دانشجویا گرامی رشته های مختلف پزشکی و پیرا پزشکی یا سایر رشته ها تنها با پرداخت هزینه  ی بسیار کمی بتوانند به محتوای این کتاب بافت شناسی پایه دسترسی داشته باشند. پس هر چه زود تر نسب به خرید و دانلود فایل پی دی اف بافت شناسی پایه اقدام نمایید.

دانلود پی دی اف کتاب بافت شناسی جان کوئیرا

برای تمامی دروس تخصصی رشته های پزشکی از جمله بافت شناسی پایه کتاب ها و جزوات مختلفی برای دانشجویان گرامی موجود می باشد که بنا به نظر استاد مربوطه درس بافت شناسی پایه می توانند یکی از این کتاب ها یا جزوه های موجود را برای درس بافت شناسی پایه مطالعه نمایند. کتاب بافت شناسی پایه که در سایت کافه جزوه اارائه شد است یکی از کتاب های مورد تایید اساتید درس بافت شناسی می باشد که مطالعه ی ان را به دانشجویان پیشنهاد می‌کنند.

ادامه مطلب

بله ترجمه شده است
این کتاب مناسب برای درس بافت شناسی پایه به صورت فایل پی دی اف در این سایت بار گذاری شده است تا دانشجویا گرامی رشته های مختلف پزشکی و پیرا پزشکی یا سایر رشته ها تنها با پرداخت هزینه  ی بسیار کمی بتوانند به محتوای این کتاب بافت شناسی پایه دسترسی داشته باشند.
نظرات
  1. مهرسانا

    خیلی خوب بود

  2. a.m

    ( خریدار محصول )

    این کتاب یک جلدی هست. فایل دانلودی ۵ فصل اخر رو نداره و شما قید کردید داره و من بخاطر اون ۵ فصل دانلود کردم. ثبت نام و پشتیبانی تون هم غیرفعاله. لطفا لینک ۵ فصل اخر رو بذارید

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      احتمالا فایل اشتباهی آپلود شده و در اولین فرصت اصلاح خواهد شد
      لطفا به پشتیبانی تلگرام پیام دهید تا فایل کامل کتاب برایتان ارسال شود

      • a.m

        ( خریدار محصول )

        ممنون

  3. علیرام

    خیلی دنبال pdf این کتاب بودم
    دستتون درد نکنه

  4. Miss.s

    ( خریدار محصول )

    متشکرم، در پناه خدا همیشه موفق و سلامت باشید.

  5. H

    ممنون برای این محصول

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *