پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
لوسکالزو ، فاوچی ، کاسپر ، هاوزر ، لانگو ، جیمیسن
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
44 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۳۰ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
228 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان کتاب بیماری های دستگاه گوارشی هاریسون

کتاب بیماری های دستگاه گوارشی هاریسون برای دانشجویان رشته ی پزشکی، همچنین برای رزیدنت های تخصص داخلی نیز مناسب می باشد. و انان می توانند از مطالعه این کتاب ارزشمند که با ترجمه ای روان خدمتشان ارائه شده است بهره مند گردند.

موفقیت های جدیدی در علم پزشکی و تشخیصات بالینی با کمک آخرین نسخه از کتاب هاریسون اتفاق افتاده است. و مطالب بسیار جدید و تاثیر گذار در زمینه ی مدریت درست دیابت، بیماری هپاتیت، مولتییپل اسکلروزیس و سایر بیماری ها ارائه شده است. که در مورد مکانیسم هر یک از این بیماری ها و راه های تشخیص و درمانی صحبت شده است. که پزشکان با کمک و راهنمایی ان می توانند بهترین تشخیص را ارائه دهند.

کتاب بیماری های دستگاه گوارشی هاریسون

  PDF کتاب بیماری های دستگاه گوارشی هاریسون ترجمه فارسی  +دانلود رایگان

اصول پزشکی طب داخلی هاریسون که در کتاب بیماری های دستگاه گوارشی هاریسون به طور کامل ترجمه شده است، توسط متخصصان بهداشتی در سراسر جهان شناخته شده است. و کتاب بیماری های دستگاه گوارشی هاریسون در دانشگاه های عالی سراسر جهان منبعی برای تدریس می باشد.

و اساتید و محققان زیادی تمایل به استفاده از این کتاب ارزشمند دارند. با مطالعه این کتاب در نهایت به سطحی از دانش تئوری و عملی خواهید رسید که بتوانید بهترین برنامه ی مراقبتی را برای انواع بیماران اجرا کنید. پس اگر می خواهید در حرفه و رشته ی خود موفق باشید به مطالعه کامل و اصولی این کتاب بپردازید. مطمئن باشید که تمامی نکات در این کتاب گنجانده شده است و فقط لازم است ان ها را بخوانید.

 معرفی کتاب بیماری های دستگاه گوارشی هاریسون +بهترین ترجمه

کتاب بیماری های دستگاه گوارشی هاریسون نوشته ی ام. میشل ولف و ج. لاری جیمسن شما دانشجویان و پزشکان گرامی را از آخرین و بروز ترین شغییرات صورت گرفته در شناخت و درمان بیماری های گوارشی مختلف اگاه می سازد. با مطالعه این کتاب همراه اطلاعات و دانش شما به روز می ماند.

می توان بیان کرد که بخش اعظم اموزش پزشکی را طب داخلی تشکیل می دهد و طیف گسترده ای از بیماران به دلایل داخلی به متخصصان مربوطه مراجعه می کنند. پس مطالعه طب داخلی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. بنابراین دانشجویان پزشکان و متخصصان داخلی می توانند از این کتاب استفاده نمایند.

سر فصل های کتاب بیماری های دستگاه گوارشی هاریسون +دانلود پی دی اف

کتاب بیماری های دستگاه گوارشی هاریسون که در چهار بخش و 409 صحفه ارائه شده است. شامل سر فصل های زیر می باشد.

بخش اول : تظاهرات اصلی علائم بالینی بیماری های گوارشی

دیسفاژی

تهوع و استفراغ و سوء هاضمه

اسهال و یبوست

کاهش وزن ناخواسته

خونریزی گوارشی

یرقان

تورم شکم و اسیت

بخش دوم : سرطان ها و عفونت های دستگاه گوارشی

سرطان های دستگاه گوارشی فوقانی

سرطان های دستگاه گوارشی تحتانی

عفونت و آبسه های داخل شکمی

بیماری های اسهالی عفونی حاد و مسمومیت غذایی باکتریال

عفونت کلستریدیوم دیفیسیل از جمله کولیت با غشای کاذب

بخش سوم : بیماری های دستگاه گوارش

رویکرد به بیمار با مشکلات گوارشی

آندوسکوپی دستگاه گوارش

بیماری های مری

بیماری زخم پپتیک و اختلالات وابسته به آن

اختلالات جذب

نارسایی های روده ای التهابی

سندرم روده تحریک پذیر

دیورتیکولر

نارسایی و بی کفایتی عروق مزانتریک

انسداد حاد روده

آپاندیسیت حاد و پریتونیت

بخش چهارم : بیماری های متابولیک دستگاه گوارش

پور فیری ها

دانلود رایگان کتاب بیماری های دستگاه گوارشی هاریسون

دانشجویا گرامی رشته های پزشکی و دیگر رشته های بالینی برای بیماری های ارگان های مختلف باید کتاب های مرتبط با ان را مطالعه نمایند برای بیماری های دستگاه گوارش نیز کتابی نوشته شده است تا تمامی بیماری های مرتبط در دستگاه گوارشی را مورد بررسی قرار دهد. این کتاب که به صورت بسیار کامل و جامع به بیماری های دستگاه گوارشی پرداخته است کتاب بیماری های دستگاه گوارشی هاریسون می باشد که این کتاب از ارزش مطالعاتی بسیار بالاییی نزد دانشجویان پزشکی و پزشکان برخوردار است.

به همنی دلیل و با توجه به کامل بودن این کتاب فایل پی دی اف ان را در سایت کافه جزوه به شما ارائه می کنیم تا به راحتی بتوانید با دانلود نسخه ی پی دی اف ان این کتاب را در اختیار داشته باشید. هر بیماری که نام اشنا باشد یا نا شناخته در این کتاب هاریسون به صورت کامل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است و شما باشد مطالب ای جزوه را به صورت کامل مطالعه نموده تا در اینده بتوانید به رحتی بیماری های مرتبط با دستگاه گوارشی را تشخیص داده و برای ان بیماری دارو های مناسیبی را تجویز نمایید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف کتاب بیماری های دستگاه گوارشی هاریسون

کتاب بیماری های دستگاه گوارشی هاریسون همان طور که در قسمت قبل نیز به ان اشاره کردیم یکی از بهترین کتاب های موجود برای بیماری های دستگاه گوارشی می باشد. کتاب اصلی به زبان انگلیسی نگاشته شده است و در دانشگاه های مطرح سراسر جهان نیز برای دانشجویان تدریس می شود. در ایران نیز در دانشگاه های مختلف این کتاب بسیار مورد توجه قرار گرفته است و توسط اساتید مختلف به دانشجویان گرامی رشته های پزشکی تدریس می شود پس تهیه این کتاب برای دانشجویان ضروری است.

ادامه مطلب

کتاب بیماری های دستگاه گوارشی هاریسون برای دانشجویان رشته ی پزشکی، همچنین برای رزیدنت های تخصص داخلی نیز مناسب می باشد.
بخش اعظم اموزش پزشکی را طب داخلی تشکیل می دهد و طیف گسترده ای از بیماران به دلایل داخلی به متخصصان مربوطه مراجعه می کنند. پس مطالعه طب داخلی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. بنابراین دانشجویان پزشکان و متخصصان داخلی می توانند از این کتاب استفاده نمایند.
نظرات
  1. ساناز

    خیلی دنبال ترجمه فارسی این کتاب بودم
    مرسی

  2. کاظم جلالی

    عالیه

  3. احمد گنجی

    من از خریدم راضی بودم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *