پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
جورج سارتون
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
16 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۵ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
280 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب تاریخ علم اثر جورج سارتون PDF

کتاب تاریخ علم نوشته ی جورج سارتون یک آمریکایی-بلژیکی تاریخ دان علم و همه چیزدان است که 15 کتاب و بیش از 300 مقاله در زمینه ی تاریخ علم نگاشته است و علم یکی از معروف ترین کتاب های وی در این زمینه است که توسط احمد آرام به زبان فارسی برگردانده شده است و با مقدمه ای از سید حسن تقی زاده می باشد. انتشارات علمی و فرهنگی امیر کبیر نیز کتاب تاریخ علم را چاپ و روانه ی بازار نموده است.

کتاب تاریخ علم

آثاری که در زیر از آن ها نام برده ایم از سایر کتاب هایی هستند که جورج سارتون در زمینه ی تایخ علم تألیف کرده است. در صورت علاقه مندی برای مطالعات بیشتر می توانید به این کتاب ها نیز مراجعه کنید.

  • سرگذت علم
  • گفتارها در تاریخ علم
  • مقدمه بر تاریخ علم: بخش اول: علم و اندیشه ی علمی در نیمه ی اول سده ی چهاردهم (جلد 3)
  • مقدمه بر تاریخ علم: نمایه (جلد 4)
  • مقدمه بر تاریخ علم: بخش دوم: علم و اندیشه ی علمی در سده ی سیزدهم (جلد 2)
  • مقدمه بر تاریخ علم: بخش دوم: علم و اندیشه ی علمی در نیمه ی دوم سده ی چهاردهم (جلد 3)
  • مقدمه بر تاریخ علم: از هومر تا عمر خیام (جلد 1)
  • مقدمه بر تاریخ علم: بخش اول: علم و اندیشه ی علمی در سده ی دوازدهم (جلد 2)

با توجه به آثاری که جورج سارتون در زمینه ی تاریخ علم نگاشته است، برخی از محققان وی را پدر تاریخ علم و برجسته ترین مورخ علم می دانند.

کتاب تاریخ علم نه تنها بهترین در حوزه ی خود بلکه از بهترین کتاب های دنیا و آثار علم و معرفت است. از طریق مطالعه ی کتاب تاریخ علم به راحتی می توان به دانش بیکران نویسنده و مطالعات استقرائی او در زمینه ی فعالیت ها و آثار دانشمندان و محققان سه قرن پیش تا به حال پی برد.

دانلود pdf کتاب تاریخ علم جورج سارتون

به طوری که تسلط فوق العاده ی جرج سارتون به میراث تمامی ملت های قدیمی و معاصر و احاطه ی عظیم او در زمینه ی تمامی آثار و کتاب های علمی انسان در قرون گذشته برای مخاطبان حیرت انگیز است.

کتاب تاریخ علم جورج سارتون در سه بخش پر محتوا و غنی به شرح و ترتیب زیر به رشته ی تحریر درآمده است.

بخش اول: ریشه های شرقی و یونانی

بخش دوم: قرن پنجم

بخش سوم: قرن چهارم

تاریخ علم pdf

سایت کافه جزوه در زمینه ی آماده سازی و عرضه ی کتاب های پرمخاطب به صورت نسخه ی الکترونیکی فعالیت دارد.

کتاب تاریخ علم نیز همچون سایر کتاب ها توسط تیم کافه جزوه برای سهولت دسترسی شما مخاطبان عزیر عرضه شده است.

فایل ارائه شده برای دانلود نسخه ی کامل و بی نقص کتاب تاریخ علم اثر جورج سارتون است که در 725 صفحه به صورت پیوسته در فایلی با فرمت pdf عرضه شده است. شما می توانید فایل دانلودی این اثر ارزشمند را با پرداخت مبلغ ناچیزی از سایت کافه جزوه دریافت کنید

امید است که این محصول بتواند سهم کوچکی در برآوردن گوشه ای از نیازهای علمی دانشجویان و علاقه مندان در زمینه ی تاریخ علم داشته باشد.

بهترین کتاب تاریخ علم

یکی دیگر از کتاب هایی که در سایت کافه جزوه می توانید مشاهده فرمایید کتاب تاریخ علم می باشد. کتاب تاریخ علم به بحث و بررسی علم و نحوه ی پیدایش ان و تاریخچه ی ان پرداخته است. اگر شما هم به مطالعه ی کتاب های علمی علاقه دارید و می خواهید راجع به تاریخ علمی اطلاعات بسیار زیادی را کسب نمایید پیشنهاد می کنیم که هرگز از مطالعه ی این کتاب قرار گرفته در سایت کافه جزوه غافل نشوید.

این کتاب ررای علاقه مندان به کتاب خواندن نیز بسیار خوب است. علاوه بر دانشجویان گرامی علافپقه مندان به مطالعه ی کتاب نیز می توانند از محتوای موجود در این کتاب تاریخی بهره مند شوند.

در این کتاب علم و تاریخ ان به صورت کامل مورد بحث و بررسی قراررگرفته است و شما می توانید بعدداز اینکه این کتاب تاریخی را به صورت کامل مطالعه نمودید اطلاعات بسیار ارزشمندی را از تاریخ علم به دست خواهید اورد. فقط کافی است برای اگاهی از تاریخ علم می توانید به صورت دقیق و با برنامه ریزی این کتاب را به صورت کامل مطالعه نموده و کلیه مطالب ذکر شده در این کتاب تاریخچه ی علم را به خاطر بسپارید.

دانلود و خرید کتاب تاریخ علم

سایت کافه جزوه فایل PDF کتاب تاریخ علم را قرار دادهداست تا دانشجویان به راحتی و تنها بل پرداخت هزینه ای بسیار کم این کتاب را تهیه نمایند. در حالی که برای خرید نسخه ی چاپی کتاب تاریخ علم لازم است که هزینه ی بیشتری پرداخت شود.

قبل از تهیه فایل پی دی اف این کتاب تاریخ علم به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و ابتدا تمامی نظرات کاربران و خوانندگان این کتاب را مشاهداه نمایید و سپس اقدام به خرید کنید.

ادامه مطلب

این کتاب ررای علاقه مندان به کتاب خواندن نیز بسیار خوب است. علاوه بر دانشجویان گرامی علافپقه مندان به مطالعه ی کتاب نیز می توانند از محتوای موجود در این کتاب تاریخی بهره مند شوند.
بله
نظرات
  1. جواد

    عالی

  2. میلاد بخشی

    ( خریدار محصول )

    از هر نظر عالی

  3. مصطفی طباطبایی

    ( خریدار محصول )

    عالیه پیشنهاد میکنم بخرید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *