پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
ریچارد مک فرسون، متیو آر پینکوس
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
148 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۳۰ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
183 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری ها به کمک روش های آزمایشگاهی هنری

کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری ها به کمک روش های آزمایشگاهی هنری برای دانشجویان پزشکی و دانشجویان خون شناسی و حتی بعضی از رشته های پیراپزشکی و پرستاری هم می توانند از این کتاب استفاده نمایند. مباحثی که در این کتاب آموزش داده میشود شامل اصول و روش کار خون شناسی، هموگولوبین و مشتقات هموگلوبین، هماتوکریت ها، شاخص های اریتروسیتی و شمارس دستی گلبول های سفید و قرمز می باشد. که تمامی این مفاهیم به صورت کامل در کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری ها به کمک روش های آزمایشگاهی هنری ذکر شده است و دانشجویان با مطالعه آن می توانند از نکات بی نظیر ان بهره مند شوند.

کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری ها
کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری ها

 

معرفی کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری ها به کمک روش های آزمایشگاهی هنری 2022 +دانلود

کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری ها به کمک روش های آزمایشگاهی هنری اثر ریچارد مک فرسون و متیو آر پینکوس می باشد و به زبان انگلیسی نوشته شده است. در این کتاب موضوعاتی همچون بانک پوستی، بافت های با نقش تولید مثلی، هموستازها و نقایص ارثی انعقادی مطرح می باشد. که با مطاله کامل و دقیق آن تمامی این مطالب را یاد خواهید گرفت. چند نکته طلایی وجود دارد که نویسندگان کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری ها به کمک روش های آزمایشگاهی هنری بیان کرده اند که در ادامه ی مطلب ذکر می کنیم.

الف: بافت های الوژنیک به صورت گسترده در پیوند استفاده می شوند.

ب: روش های مختلفی برای نگه داری بافت الوگرافت وجود دارد از جمله سرما.

ج: عوارض و خطرات در حین مصرف بافت الو گرفت.

د: روش های مختلف کمکی برای تولید مثل نیز ذکر شده است.

خرید و دانلود PDFکتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری ها به کمک روش های آزمایشگاهی هنری

اهمیت کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری ها به کمک روش های آزمایشگاهی هنری در اندازه گیری های آزمایشگاهی دقیقی می باشد که بر اساس آن تشخیص های پزشکی دقیق و مدریت مراقبتی صحیحی قابل ارائه می باشد. ازمایشات معمول در بخش های مختلف مانند هماتولوژی، شیمی بالینی و انعقاد به طور کامل در این کتاب بررسی شده است.

 فهرست مطالب کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری ها به کمک روش های آزمایشگاهی هنری

کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری ها به کمک روش های آزمایشگاهی هنری که در قالب پی دی اف و 1822 صفحه ارائه شده است و قابل دانلود برای دانشجویان رشته های مرتبط می باشد.  تمامی مطالب کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری های هنری را می توان به نه سر فصل تقسیم بندی کرد. که محتوای این کتاب شامل آن ها می شود.

 فصل اول: منابع بافت
فصل دوم: فعالیت بانک‌های بافتی
فصل سوم: بانک پوستی
فصل چهارم: بافت‌های عضلانی و اسکلتی
فصل پنجم: دریچه‌های قلب
فصل ششم: قرنیه
فصل هفتم: بافت‌های تولیدمثل
فصل هشتم: ذخیره‌سازی سلول‌های اجدادی هماتوپویتیک خون‌ساز
فصل نهم: منابع پیوندهای هماتوپویتیک
فصل دهم: نگاهی کلی به انعقاد و فیبرینولیز
فصل یازدهم: هموستاز فیزیولوژیک
فصل دوازدهم: هموستاز آزمایشگاه بالینى
فصل سیزدهم: نقایص ارثى پروتئین انعقادی
فصل چهاردهم: اختلالات اکتسابی انعقاد

دانلود رایگان کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیمار ها به کمک روش های ازمایشگاهی هنری

 کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیمار ها به کمک روش های ازمایشگاهی هنری امروزه برای دانشجویان بسیار مهم و دارای اهمتی است به ویژه برای دانشجویان رشته های پزشکی و پرستاری و رشت های پیرا پزشکی. پس با توجه به اهمتی مطالعه ی این کتاب برای دانشجویان رشته های پزشکی سعی کردیم تا فایل ی دی اف این کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیمار ها به کمک روش های ازمایشگاهی هنری را تهیه نموده و در سایت کافه جزوه قرار دهیم تا اگر دانشجویان به دنبال تهیه این کتاب درسی هستند بتوانند با مراجعه به سایت کافه جزوه کتاب کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیمار ها به کمک روش های ازمایشگاهی هنری را خریداری نموده و به مطالعه ی ان بپردازند.

این کتاب سرشار از نکته های مهم و ضروری در پیگیری های بالینی بیمار می باشد که هر پزشکی باید به ان اشراف کامل داشته باشد. پس بهتری کار این است که پزشکان و دانشجویان پزشکی زمانی را صرف مطالعه ی این کتاب پیگری بالنی  هنری نمایند تا با این اصول و قواعد اشنایی کاملی پیدا کنند پیشنهاد ما به شما مطالعه ی دقیق کلیه نکات ذکر شده در این کتاب می باشد.

خرید و دانلود فایل پی دی اف کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیمار ها به کمک روش های ازمایشگاهی هنری

اگر می خواهید کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیمار ها به کمک روش های ازمایشگاهی هنری را داشته باشید علاوه بر نسخه ی چاپی این کتاب سایت کافه جزوه این کتاب هنری را به صورت فایل پی دی اف برای دانشجویان گرامی بار گذاری کرده است تا به راحتی با تشخیص و پیگیری بالینی بیمار ها به کمک روش های ازمایشگاهی اشنایی کاملی پیدا نمایند و بتوانند بعد ها در حرفه ی خود این نکات را لحاظ کنند.

ادامه مطلب

کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری ها به کمک روش های آزمایشگاهی هنری برای دانشجویان پزشکی و دانشجویان خون شناسی و حتی بعضی از رشته های پیراپزشکی و پرستاری هم می توانند از این کتاب استفاده نمایند.
این کتاب سرشار از نکته های مهم و ضروری در پیگیری های بالینی بیمار می باشد که هر پزشکی باید به ان اشراف کامل داشته باشد
نظرات
  1. ali

    very good

  2. عیسی فتحی

    ( خریدار محصول )

    از هر بابت عالی

  3. افشار

    ( خریدار محصول )

    این محصول بی نظیره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *