پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
باربارا جانسون کوهن
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
302 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱ مرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
479 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان کتاب راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی باربارا جانسون کوهن

کتاب راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی باربارا جانسون کوهن کتابی بسیار کاربردی برای اموزش واژه شناسی و لغت و اصطلاحات تخصصی رشته های وابسته و مرتبط به علوم پزشکی می باشد. بنابراین دانشجویان رشته های مختلف دانشگلاه های علوم پزشکی برای یادگیری اصطلاحات و واژه های تخصصی می توانند از کتاب راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی باربارا جانسون کوهن بهره ببرند.

با دانستن اصطلاحات پزشکی همواره می توان درک درسی از سایر متون مرتبط و بیماری ها داشت و همچنین مهارت درک متون با این کتاب بسیار افزایش می یابد. به ویژه این کتاب برای دانشجویان پزشکی، دندان پزشکی، پرستاری، مامایی و اتاق عمل بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

کتاب راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی باربارا جانسون کوهن

 کتاب راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی باربارا جانسون کوهن 2021 + PDF

ترمینولوژیر از واحد های تخصصی بسیاری از رشته های علوم پزشکی می باشد که باید توسط دانشجو اخذ گردد. بزای اینکه بتوانید تمامی اصطلاحات را به خوبی یاد بگیرید می توانید از کتاب راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی باربارا جانسون کوهن استفاده کنید زیرا هر انچه که از اصطلاحات و لغات تخصصی باید بدانید در این کتاب برایتان به طور کامل شرح داده شده است پس با مطالعه دقیق از این منبع ارزشمند بهره ببرید و مهارت خود را در رشته ی خود بهبود بخشید.

هر چه بیشتر بتوانید بر ترمینولوژی و اصطلاحات پزشکی تسلط داشته باشید درکتان در مورد مفاهیم پزشکی بهتر و هموار تر می شود. همچنین کتاب راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی باربارا جانسون کوهن را می توان به عنوان الگویی برای ترجمه دانست که دانشجویان برای ترجمه متون تخصصی می توانند از آن بهره مند شوند.

خرید بهترین کتاب راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی باربارا جانسون کوهن PDF

محتوای کتاب راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی باربارا جانسون کوهن را می توان به دو بخش تقسیم کرد. این دو بخش شامل موارد زیر است:

الف: اصطلاح شناسی پزشکی:  بخش اول را می توان به اصطلاح شناسی پزشکی اختصاص داد.

ب: دستگاه های بدن: بخش دوم به اصطلاحات مربوط به هر یک از دستگاه های بئن اختصاص دارد.

در این کتاب پسوند ها و پیشوند ها در قالب جداولی ارائه شده است تا مطالعه آن راحت تر باشد. همچنین از این جداول برای مرور شب  های امتحان استفاده می شود. به علاوه شما با یادگیری پسوند ها و پیشوند ها خیلی سریع می توانید معنا و مفهوم اصطلاحات را دریابید.

سر فصل های کتاب راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی باربارا جانسون کوهن +دانلود رایگان

کتاب راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی باربارا جانسون کوهن در 658 صفحه نگاشته شده است و در قالب پی دی اف قابل دانلود می باشد. در ادامه مباحثی را که در این کتاب بیان شده است به صورت تیتر وار ذکر می کنیم.

فصل 1: مفاهیم، پسوند ها و پیشوند ها

فصل 2: ساختار بدن

فصل 3: بیماری ها و درمان ان ها

بخش دوم: دستگاه های بدن

فصل 4: پوست

فصل 5: دستگاه اسکلتی

فصل 6: دستگاه عضلانی

فصل 7: دستگاه عصبی و سلامت روانی

فصل 8: دستگاه عضلانی

فصل 9: دستگاه اندوکرین

فصل 10: دستگاه های قلب-عروقی و لنفاوی

فصل 11: خون و ایمنی

فصل 12: دستگاه تنفس

فصل 13: دستگاه گوارش

فصل 14: دستگاه ادراری

فصل 15: دستگاه تولید مثل مردانه

فصل 16: دستگاه تولید مثل زنانه، حاملگی و تولد

دانلود رایگان کتاب راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی باربارا

اصطلاحات پزشکی بسیار مختلف می باشد که اگر از دانشجویان علوم پزشکی هستید و به تازگی در این رشته قبول شده باشید بسیاری از اصطلاحتت برای شما بسیار سخت و نا اشنا خواهد بود که لازم است برای درک و فهم این اصطلاحات باید کتابی را تخیه نمایید تا یا مطالعه ان به صورت کامل بتوانید این مطالب را مطالعه نمایید. کتاب راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی باربارا  تمامی اصطلاحات پزشکی را شامل می شود و شما با مطالعه ی ان دیگر نیازی نیست که نگران اصطلاحات سخت و رایج در رشته های پزشکی باشید.

پیشنهاد ما به شما جهت  درک صحیح اصطلاحات پزشکی مطالعه ی کتاب راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی نوشته ی باربارا می باشد تمامی اصطلاحات رایج پزشوی را می توانید در این کتاب راهنما پیدا کرده و به مطالعه ی این نکات بپردازید. این کتاب یکی از کتاب های تخصصی موجود در رشته ی پزشکی می باشد که بهتر است برای مطالعه ی ان وقت گذاشته و نکات ان را به صورت کامل یاد بگیرید . بهترین کتابی را که می توانید که برای یاد گیری اصطلاحات رایج در پزشکی در اختیارتان داشته باشید پس بهترین انتخاب منبع برای شنا همین کتاب راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی باربارا می باشد.

خرید و دانلود فایل پی دی اف کتاب راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی باربارا

کتاب راهنمای جامع اصطلاحات پزشکی باربارا یکی از بهترین کتاب هایی می باشد که در جهت یاد گیری اصطلاحات پزشکی نگاشته شده است شما می توانید تقسم بندی نموده و فصل های مختلف این کتاب را به صورت کامل مطالعه نمایید تا تمانی اصطلاحات رایج را نیز به صورت کامل یاد بگیرید فقط مطالعه ی دقیق و کامل اصطلاحات به شما کمک می کند که متون پزشکی را به راحتی بخوانید و متوجه کلیه نکات و مفاهیم بشید.

ادامه مطلب

زبان ❤️

انگلیسی

مولف ✍️

باربارا جانسون کوهن

کتابی بسیار کاربردی برای اموزش واژه شناسی و لغت و اصطلاحات تخصصی رشته های وابسته و مرتبط به علوم پزشکی می باشد.
در سایت کافه جزوه فایل پی دی اف کتاب رشد حرکتی را بار گذاری کردیم تا بتوانید به صورت کامل این کتاب بی نظیر را در اختیار داشته باشید.
نظرات
  1. زهرا

    بی نظیر

  2. reza

    کتابی جامع و کامل

  3. مسعود رحیمی

    ( خریدار محصول )

    خیل خوبه عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *