پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دکتر صدیقه مهرابیان
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۹ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
140 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان کتاب کار میکروبیولوژی

کتاب کار میکروبیولوژی امروزه با توجه به اهمیتی که میکروارگانیسم ها در رابطه با فعالیت انسانی دارند بسیار حائز اهمیت است. در کتاب کار ابتدا هنرجو به طور کامل با آزمایشگاه میکروبیولوژی آشنا می شود و در ادامه ویژگی ها، مقررات و تجهیزات مربوطه را می آموزد. این کتاب ضمن اینکه به معرفی کلی میکروارگانیسم ها از جمله باکتری ها، قارچ ها و ویروس ها می پردازد روش های مرسومی که برای شناسایی هر یک وجود دارد را نیز بیان می کند. زبان کتاب بسیار روان و ساده می باشد و هنرجو به آسانی نکات را درک می کند.

کتاب کار میکروبیولوژی

کتاب کار میکروبیولوژی اثر انوشه شریفیان و سعید بدیعی اردستانی

کتاب کار میکروبیولوژی برای هنرجویان رشته دامی گرد آوری شده است که به دنبال دریافت مدرک از فنی حرفه ای می باشند. در این کتاب سعی بر این است که بعد از اینکه هنرجویان با مقررات آزمایشگاه میکروبیولوژی آشنا شدند، نحوه کار با کاربردی ترین تجهیزات را نیز فرا بگیرند. نحوه شرح مفاهیم در این کتاب با استاندارد های ملی کشور که مرجع اصلی نظارت بهداشتی هستند همسو می باشد.

خرید و دانلود پی دی اف کتاب کار میکروبیولوژی

در فصل اول کتاب کار میکروبیولوژی که تحت عنوان آزمایشگاه میکروبیولوژی می باشد، به شرح دستورالعمل های ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی در آزمایشگاه پرداخته شده است. باکتری ها موضوع فصل دوم این کتاب می باشند که انواع باکتری ها در کتاب کار میکروبیولوژی آمده است. فصل سوم کتاب به ویروس ها اختصاص دارد میزبان ویروس ها، ساختار شیمیایی ویروس ها، انواع ویروس ها و نحوه تکثیر ویروس ها بیان شده است. در فصل بعدی قارچ ها را داریم که به شکل ظاهری هر یک از آن ها پرداخته شده است.

کتاب کار میکروبیولوژی آموزش فنی حرفه ای

هدف از کتاب کار میکروبیولوژی داشتن یک الگوی مناسب جهت کار در آزمایشگاه میکروبیولوژی می باشد که برای هنرجویان رشته های علوم دامی طراحی و تنظیم شده است. هنرجویان بعد از این که مطالعه هر فصل را به پایان رساندند باید به انجام آزمایش مربوطبه آن که داخل کتاب نیز شرح داده شده است بپردازند. بعد از مطاله این کتاب در تکمیل گزارش کار نهایی باید مواردی رعایت شود که شامل:

الف: ذکر کردن نام و نام خانوادگی و عنوان آزمایش

ب: معین کردن هدف از انجام آزمایش

ج: ثبت نتایج حاصل از آزمایش به همراه تصاویر مرتیط

د: ذکر کردن پاسخ سوالات مطرح شده در پایان هر آزمایش

فهرست کتاب کار میکروبیولوژی گروه تحصیلی کشاورزی

کتاب کار میکروبیولوژی در چهار فصل گرد آوری شده است، و هنرجویان مستلزم به رعایت کردن نکات ایمنی، زیست محیطی و بهداشتی ذکر شده در کتاب هستند. همچنین باید آزمایشاتی را که در هر فصل بیان شده به انجام برسانند و در پایان کار گزارش کار آزمایش مربوطه را تهیه نمایند. تکمیل اطلاعت این کتاب با انجام آزمایشات در آزمایشگاه مجهز و با راهنمایی مسئول آزمایشگاه صورت می گیرد. در ادامه مطلب فصل های این کتاب را ذکر می کنیم که جهت مطالعه کامل مفاهیم و مطالب کتاب کار میکروبیولوژی را تهیه کنید و از نکات ارزشمند آن بهره مند شوید.

فصل اول: آزمایشگاه میکروبیولوژی

فصل دوم: باکتری ها

فصل سوم: ویروس ها

فصل چهارم: قارچ ها

کتاب کار میکروبیولوژی اثر انوشه شریفیان و سعید بدیعی اردستانی می باشد و محتوای این کتاب در کمیسیون تخصصی رشته امور دام و تالیف آموزش های فنی حرفه ای تایید شده است.

دانلود رایگان کتاب کار میکروبیولوژی

همان طور که می دانید برای درس میکروبیولدژی کتاب های منبع و رفرنس مختلفی موجود می باشد کا دانشجویان گرامی می توانند به مطالعه ان کتاب ها بپردازند. اما علاوه بر کتاب های درسی این دروس دارای کتاب های کار نیز هستند. برای درس میکروبیولوژی علاوه بر کتاب درسی و رفرنس ان کتاب کار میکروبیولوژی را نیز جز کتاب های موجود برای این درس مشاهده خواهید کرد. کتاب کار را بهتر است که در کنار کتاب اصلی  و منیع و رفرنس مشاهده نمایید. با مطالعه ی کتاب کار دروسختلف یاد گیری بهتر اتفاق خواهد افتاد.

پس پیشنهاد ما به شما این است که که کلیه مطالب موجود در کتاب درسی را مطالعه نموده و سپس مطالب موجود در کتاب کار بیولوژی را مطالعه نمایید. بعد از مطالعه ی کار نتیجه را به خوبی مشاهده خواهید کرد. این کتاب کار برای درس میکروبیولوژی نیز در سایت کافهدجزوه می باشد. این کتاب نیز مانند کتاب های دیگر به صورت فایل پی دی اف در سایت کافه جزوه بار گذاری شده است تا شما دانشجویان گرامی رشته های پزشکی به راحتی بتوانید به فایل پی دی اف این کتاب دسترسی کاملی داشته باشد و بتوانید به  پطالعه ان بپردازید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف کتاب کار میکروبیولوژی

تمامی نکات را می توانید در کتاب کار میکروبیووژی مشاهدا کرده و به صورت دقیق این مباحث را فرا بگیرید. بهترین گزینه برای تقویت دانش و مهارت خود در درس میکروبیولدژی بهتر است که کتاب کار میکروبیولوژی را دانلوددنموده  به مطالعه تک تک نکات موجود در ان ها بپردازید. این کتاب نیز قیمت کمی دارد و شما می توانید این فایل پی دی اف و کتاب کار میکربیلوژی را از سایت کافه جزوه دانلود نمایید فقط هنگان جستجو در سایت عبلرت کتاب کار میکروبیلوژی را سرچ نموده ومطالعه کنید.

ادامه مطلب

کتاب کار "میکروب شناسی پیشرفته" دکتر اریک ر. کاندل و دکتر جیمز اچ. شوارتز برای مطالعه میکروب شناسی در سطح پیشرفته‌تر مناسب‌تر است.
بله، کتاب‌های کار دیگری مانند "میکروب شناسی" دکتر عباس علی زاده و "اصول میکروب شناسی" دکتر فرهاد احمدی نیز به عنوان منبع کنکوری مناسب هستند.
نظرات
  1. ستیلا

    خیلی خوب بودش

  2. احمد میری

    ( خریدار محصول )

    واقعا عالیه قیمتشم از همه جا بهتره

  3. عبدالله دستغیب

    ( خریدار محصول )

    حرف نداره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *