پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
Burgmeier
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
51 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
110 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب 4 inside reading

کتاب inside reading 4 یکی از کتاب های مجموعه آموزش زبان انگلیسی inside reading شامل پنج جلد است که توسط Arline Burgmeier مدیر آیلتس مرتز تألیف شده است و توسط انتشارات معروف آکسفورد چاپ و روانه ی بازار کتاب شده است.

یادگرفتن مهارت ریدینگ به عنوان یکی از مهارت های چهارگانه ی زبان انگلیسی اهمیت فراوانی در درک این زبان و آماده شدن برای آزمون های بین المللی دارد. زبان آموزان برای تقویت این مهارت مهم در آزمون آیلتس با دشواری های زیادی مواجه می شوند. از همین رو Arline Burgmeier با نگاشتن کتاب inside reading 4 خود به صورت یک مجموعه آموزش زبان انگلیسی شامل پنج جلد سعی داشته است تا دانشجویان و زبان آموزان را در راه یادگیری مهارت ریدینگ یاری کند.

کتاب inside reading 4

دانلود pdf کتاب 4 inside reading

هر یک از جلدهای این مجموعه ی آموزشی شامل ده درس می شود که دو متن در زمینه های مختلف متناسب با مهارت هایی که قرار است در آن درس آموخته شود در هر کدام از این درس ها برای خواندن و تقویت ریدینگ قرار داده شده است.

طراحی کتاب inside reading 4 به گونه ای بوده است که در نهایت نیز برای ماندگارتر شدن نکات و آموزش های آن درس، تمریناتی جهت به چالش کشیدن و تسلط زبان آموزان به واژه های آن درس طراحی شده است.

لیست تمامی واژه های درون هر کتاب که جدید بوده و مخاطبان نیازمند آشنایی بیشر با آن ها هستند در انتهای کتاب قرار داده شده است.

مجموعه کتاب های دیگری تحت نام Instructor’s Pack به عنوان مکمل کتاب های inside reading تألیف شده اند که پاسخ تمرین های هر کدام از کتاب های inside reading در هر کدام از کتاب های Instructor’s Pack تشریح و تحلیل شده اند.

دانلود کتاب اینساید ریدینگ 4

در کتاب inside reading 4 با به کارگیری یک سری تکنیک ها و متدها یادگیری مهارت ریدینگ برای زبان آموزان بسیار آسوده ساخته و بهترین راه برای موفقیت در ریدینگ را به آن ها نشان داده است.

در محتوای کتاب inside reading 4 سعی شده است تا از متونی با موضوعات مختلف علوم انسانی، تجاری، مهندسی، روانشناسی و غیره استفاده شود تا خواندن این متون برای مخاطب کسل کننده نباشد.

کتاب inside reading 4 با هدف آموزش مهارت ریدینگ یا خواندن به زبان آموزان طراحی و نگاشته شده است. البته در راستای رسیدن به این هدف دایره واژگان زبان آموزان نیز با خواندن این کتاب گسترش خواهد یافت.

دانلود رایگان کتاب inside reading 4

Arline Burgmeier محتوای کتاب inside reading 4 خود را در نه درس با نام های زیر به رشته ی تحریر درآورده است.

Unit 1 The Strength to Survive

Unit 2 Attention, Please

Unit 3 Movie Magic

Unit 4 The Power of Music

Unit 5 Sensory Perception

Unit 6 Boom and Bust

Unit 7 Decisions, Decisions

Unit 8 Searching for Success

Unit 9 Modeling Nature

Unit 10 The Mystery of Easter Island

دانلود کتاب inside reading 4 ویرایش دوم

امروزه با توجه به افزایش قیمت کاغذ و کتاب چاپی، افراد بیشتری به سمت استفاده از نسخه های الکترونیکی کتاب ها گرایش دارند. سایت کافه جزوه در زمینه ی آماده سازی و عرضه ی کتاب های پرمخاطب به صورت نسخه ی الکترونیکی فعالیت دارد. کتاب inside reading 4 نیز همچون صدها کتاب دیگر توسط تیم کافه جزوه برای سهولت دسترسی شما مخاطبان عزیر عرضه شده است.

فایلی که در این صفحه برای دانلود قرار داده شده است نسخه ی جامع و کامل شامل تمامی فصول در قالب فرمت پی دی اف 179  صفحه ای با صفحه بندی درست و قابل پرینت از کتاب inside reading 4 می باشد.

 

دانلود رایگان کتاب انگلیسی iNSiD ReADInG 4

مجموعه کتاب های اینساید رینگ برای تقویت مهارت های لیستنیگ و ریدینگ بسیار مناسب می باشد. مجموعه کامل این کتاب انگلیسی را به صورت کامل می توانید در سایت کافه جزوه مشاهده فرمایید . در این قسمت به معرفی نسخه ی چهارم از کتاب اینساید ریدینگ می پردازیم. این کتاب در میان دانشجویان و علاقه مندان به زبان انگلیسی بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد.

شما می توانید به جای پرداخت هزینه ی اضافی برای خرید نسخه ی چاپی این کتاب انگلیسی پول خود را صرفه جویی کنید و تنها با پرداخت هزینه ای بسیار کم تر فایل پی دی کتاب اینسایدریدینگ ۴ را از  سایت کافه جزوه خزیداری نمایید.

تمامی نکات مهمی را که لازم است فرا بگیرید در این کتاب انگلیسی به صورت کامل شرح داده شده است‌. برای مطالعه تمای سری های این کتاب انگلیسی اینساید ریدینگ وقت بگذارید تا بتوانید کلیه مباحث ذکر شده در ان را به صورت کامل یاد بگیرید.

حتی گاهی در دانشگاه ها از این منابع جهت تدریس دروس انگلیسی استفاده می نمایند. اگر برای شما هم این گونه است پس لازم است تا فایل پی دی اف یا نسخهی چاپی کتاب اینساید ریدینگ را دانلود نمایید.

خرید و دانلود فایل کتاب اینساد ریدینگ ۴ سری چهارم

با کمی جستجو در سایت کافه جزوه متوجه خواهید شد که فایل پی دی اف کتاب های اینساید ریدینگ تمام سری های ان به صورت کامل موجود می باشد.

برای خرید فایل پی دی اف این کتاب انگلیسی هزینه بسیار نا چیزی را باید پرداخت نمایبد. همین هزینه ی کم سبب می شود که دانشجدیان علاقه شدیدی به دانلود فایل PDF کتاب ها وجزوات درسی یا غیر درسی داشته باشند. بهترین مرجع دانلود فایل های PDF سایت کافه جزوه می باشد.

ادامه مطلب

بهترین مرجع دانلود فایل های پی دی اف سایت کافه جزوه می باشد.
8900 تومان
نظرات
  1. ali

    ممنون بابت گذاشتن این کتاب

  2. سیدمحمد جوادی

    حرف نداره

  3. عباسعلی تابش

    خیلی خوبه از هر نظر راضیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *