پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۸ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
292 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

نمونه سوالات درس نظریه زبانها و ماشینها

نمونه سوال نظریه زبان ها و ماشین ها در واقع سوالات مربوط به امتحان نهایی یا پایان ترم درس نظریه زبان ها و ماشین ها است که توسط حکیمه فدائی، استاد درس مربوطه برای دانشجویان دانشگاه تهران طراحی شده است.

حکیمه فدائی، طراح سوالات موجود در فایل نمونه سوال نظریه زبان ها و ماشین ها، از اساتید رشته ی مهندسی کامپیوتر در دانشکده ی مهندس برق و کامپیوتر و از اعضای هیئت علمی این دانشکده در دانشگاه تهران است.

نمونه سوال نظریه زبان ها و ماشین ها

دانلود نمونه سوال نظریه زبان ها و ماشین ها استاد فدائی

مطالعه ی نمونه سوالات برای فهم بهتر مباحث درسی و نکات کلیدی هر درسی همواره توسط اساتید به دانشجویان توصیه می شود.

از همین رو مطالعه ی نمونه سوال نظریه زبان ها و ماشین ها نیز به دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته ی کامپیوتر به منظور تسلط بییشر بر روی مباحث درس نظریه زبان ها و ماشین ها توصیه می شود.

دانلود نمونه سوالات نظریه زبان ها و ماشین ها مهندسی کامپیوتر

نمونه سوال نظریه زبان ها و ماشین ها شامل ده عدد سوال امتحانی در دو صفحه می باشد که برای برگزاری امتحان درس نظریه زبان ها و ماشین ها در تاریخ خرداد ماه سال 1395 طراحی شده است و برای پاسخ دهی به این ده سوال زمان 120 دقیقه در نظر گرفته شده است.

کلاس درس مربوط به این امتحان در نیم سال دوم سال تحصیلی 1395-1394 تشکیل شده بوده است.

دانلود نمونه سوال نظریه زبان ها و ماشین ها

هدف از گردآوری نمونه سوالات درسی همچون نمونه سوال نظریه زبان ها و ماشین ها، عرضه ی آن ها به دانشجویانی است که به اساتید سرشناس از دانشگاه های مطرح و نمونه سوالات امتحانی خوب و مناسب دسترسی ندارند.

استفاده از نمونه سوال نظریه زبان ها و ماشین ها به دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته ی مهندسی کامپیوتر کمک می کند تا با سوالات امتحانی درس نظریه زبان ها و ماشین ها آشنا شده و برای امتحان نهایی این درس آماده شوند.

دانلود نمونه سوالات نظریه زبان ها و ماشین ها دانشگاه تهران

مطالعه ی نمونه سوال نظریه زبان ها و ماشین ها قطعاً باعث خواهد شد تا دانشجویان از درس نظریه زبان ها و ماشین ها که یک درس اصلی تعریف شده برای رشته ی مهندسی کامپیوتر است یک نمره ی عالی و مناسبی دریافت کنند.

نمونه سوال نظریه زبان ها و ماشین ها برای دانشجویان دانشگاه تهران که درس نظریه زبان ها و ماشین های خود را با استاد حکیمه فدائی می گذرانند از ارزش و اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

سوالات امتحان درس نظریه زبان ها و ماشین ها مهندسی کامپیوتر دانشگاه تهران

در درس نظریه زبان ها و ماشین ها که به ارزش سه واحد در مقطع کارشناسی رشته ی مهندسی کامپیوتر ارائه می شود هدف آشناسازی دانشجویان با جنبه های نظری این رشته و ارتباط بین مسائل و زبان ها است.

نمونه سوال نظریه زبان ها و ماشین ها در تحقق این هدف راهگشای دانشجویان و اساتید خواهد بود.

امتحان نهایی درس نظریه زبان ها و ماشین ها استاد فدائی دانشگاه تهران

زبان های منظم، زبان های مستقل از متن، زبان های حساس به متن، ماشین کراندار خطی و گرامرهای حساس به متن، زبان های بدون محدودیت، ماشین تورینگ و انواع آن و گرامرهای بدون محدودیت از جمله سرفصل های تعریف شده برای درس نظریه های زبان ها و ماشین ها هستند که با مطالعه ی نمونه سوال نظریه زبان ها و ماشین ها طراحی شده توسط استاد حکیمه فدائی به درک درست و عمیق تری از آن ها خواهید رسید.

نمونه سوال نظریه زبان ها و ماشین ها را می توانید به صورت فایل پی دی اف دو صفحه ای با پرداخت مبلغ ناچیزی از طریق کلیک بر روی خرید محصول تهیه نمایید.

دانلود رایگان نمونه سوالات نظریه زبان ها و ماشین ها

نظریه زبان ها و ماشین ها یکی از دروس تخصصی می باشد که در دانشگاه ها تدریس می شود و دانشجویان رشته های مرتبط موظف هستند تا این درس تخصی را در مقطع کارشناسی با موفقیت بگذرانند. شرط موفقیت در ه درسی این است که یک منبع مطالعاتی در اختیار شما قرار داشته باشد که شما برای مطالعه ان باید مطابق با برنامه ریزی پیش بروید و کلیه مطالب ذکر شده در جزوه نظریه زبان ها و ماشین ها را مطالعه نمایید.

حال بحث ما در این قسمت راجع به نمونه سوال نظریه زبان ها و ماشین ها می باشد که برای راحتی یاد گیری دانشجویان گرامی فایل نمونه سوالاتی جمع اوری شده است تا دانشجویان گرامی با مطالعه ی ان بتوانند با مطالعه ی ان مهارت و دانش خود را در دروس مختلف به تثبیت برسانند. در کنار مطالعه ی کلیه مباحث ذکر شده در جزوه سعی کنید تا  نمونه سوالات ذکر شده در جزوه نمونه سوالات نظریه زبان ها و ماشین ها  می باشد پس برای دروس مختلف هر گز فراموش نکنید و با دقت فراوان به حل نمونه سوالات مختلف موجود در در درس نظریه زبان ها و ماشین ها بپردازید.

خرید و دانلو فایل پی دی اف نمونه سوالات نظریه زبان ها و ماشین ها

سایت کاقه جزوه دارای فایل های پی دی اف مختلفی است که در ان نمونه سوالات مختلفی گرد اوری شده است. در دسته بندی نمونه سوالات می توانید به جستجوی نمونه سوالات نظریه زبان ها و ماشین ها بپردازید و سپس بعد از یافتن این جزوه نمونه سوال فایل پی دی اف ان را دانلود نمایید تا با مطالعه این سوالات مختلف برای درس نطریه زبان ها و ماشین ها بتوانید نمره ی عالی از این درس مهم به دست اورید.

ادامه مطلب

این بسته شامل نمونه سوالات امتحانات ترم های گذشته درس نظریه زبان ها و ماشین ها به همراه پاسخنامه تشریحی است. سوالات شامل تست های چهارگزینه ای و تشریحی می باشند.
بله، این بسته می تواند برای دانشجویان سایر دانشگاه ها نیز مفید باشد. زیرا نظریه زبان ها و ماشین ها درسی عمومی است و در اکثر دانشگاه ها با سرفصل های مشابه ارائه می شود.
نظرات
  1. رضایی

    سوالاتش خوب بود

  2. مهران آشوری

    ( خریدار محصول )

    حتما بخرید از دست ندینش

  3. موسی امیدی

    ( خریدار محصول )

    من تازه خریداری کردم خیلی عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *