پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
سید رضا رفیع
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
1 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۱ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
226 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

خرید کتاب آسیب شناسی ورزشی (قسمت اول) سید رضا رفیع

کتاب آسیب شناسی ورزشی (قسمت اول) اثر دکتر سید رضا رفیع است که توسط انتشارات دانشگاه پیام نور چاپ و روانه ی بازار شده است.

کتاب های انتشارات پیام نور به گونه ای سازمان دهی و طراحی شده اند که پژوهشگران و داشنجویان، هنگام استفاده از آن ها نیازی به حظور استاد و راهنما نداشته باشند.

همانطور که از نام کتاب پیداست می توان آن را در گروه کتاب های فیزیولوژی ورزشی قرار داد.

کتاب آسیب شناسی ورزشی (قسمت اول) یک کتاب درسی و دانشگاهی است که دکتر سید رضا رفیع با هدف انتقال مفاهیم درسی مرتبط با آسیب هایی که ورزشکاران با آن ها رو به رو هستند نگاشته است.

کتاب آسیب شناسی ورزشی

دانلود رایگان کتاب آسیب شناسی ورزشی (قسمت اول) سید رضا رفیع

آسیب شناسی ورزشی یک درس دو واحدی است که در مقطع کارشناسی به دانشجویان رشته ی تربیت بدنی و علوم ورزشی ارائه می شود.

اساتید نیز کتاب آسیب شناسی ورزشی (قسمت اول) را به عنوان منبع اصلی این درس به دانشجویان برای مطالعه و امتحان معرفی می کنند.

پیش از نگارش این کتاب، کتابی در زمینه ی آسیب شناسی ورزشی برای مطالعه ی دانشجویان رشته ی تربیت بدنی و علوم ورزشی نگاشته نشده بود.

از طرفی تمامی کتاب هایی که به زبان انگلیسی در این زمینه نگاشته شده اند به قدری مفصل هستند که ترجمه ی آن ها در قالب یک کتاب برای مطالعه ی دانشجویان نمی گنجید.

کتاب آسیب شناسی ورزشی (قسمت اول) سید رضا رفیع

از هیمن رو دکتر سید رضا رفیع مطالبی را از این کتاب ها گردآوری کرده و در قالب کتاب آسیب شناسی ورزشی (قسمت اول) گنجانده است تا از این طریق دانشجویان بتوانند در کمترین فرصت آن را مطالعه کرده و در عین حال به درس دو واحدی آسیب شناسی ورزشی احاطه ی کامل پیدا کنند.

از همین رو می توان این کتاب را به عنوان اولین کار در رشته ی علوم تربیتی دانست که در زمینه ی آسیب شناسی ورزشی نگاشته شده است.

در کتاب آسیب شناسی ورزشی (قسمت اول) برای آموزش آسیب های ورزشی از تصاویر مناسب برای نشان دادن عضو های درگیر به همراه توضیحات در کنار آن ها استفاده شده است.

در انتهای هر فصل از این کتاب یک سری سوالاتی برای به چالش کشیدن دانشجویان تحت عنوان خودآزمویی طراحی شده است که پاسخ تمامی آن ها در انتهای کتاب و در بخش پاسخ خودآزمایی ها نوشته شده است.

دانلود کتاب آسیب شناسی ورزشی (قسمت اول) سید رضا رفیع

دکتر سید رضا رفیع تمامی مشکلات و آسیب هایی که برای ورزشکاران ممکن است رخ دهد را در کتاب آسیب شناسی ورزشی (قسمت اول) خود شامل چهار فصل به شرح و ترتیب زیر پوشش داده است.

مقدمه

فصل اول: آسیب های وارده به سیستم عضلانی-وتری

فصل دوم: آشنایی با کبودی، خونمردگی، کوفتگی، اصول شکستگی

فصل سوم: آشنایی با دررفتگی

فصل چهارم: مراقبت های کلی در رابطه با آسیب های متداول ورزش

پاسخ خودآزمایی ها

دانلود پی دی اف کتاب آسیب شناسی ورزشی (قسمت اول) سید رضا رفیع

مطالعه ی کتاب آسیب شناسی ورزشی (قسمت اول) برای ورزشکاران، علاقه مندان به ورزش، مربیان ورزش، دانشجویان رشته ی تربیت بدنی و علوم ورزشی و علاقه مندان سودمند خواهد بود.

سایت کافه جزوه در زمینه ی آماده سازی و عرضه ی کتاب های پرمخاطب به صورت نسخه ی الکترونیکی فعالیت دارد.

کتاب آسیب شناسی ورزشی (قسمت اول) اثر سید رضا رفیع نیز همچون سایر کتاب ها توسط تیم کافه جزوه برای سهولت دسترسی شما مخاطبان عزیر عرضه شده است.

امید است که این محصول بتواند سهم کوچکی در حل مشکلات ورزشکاران و نیاز علمی دانشجویان و علاقه مندان به رشته های ورزشی داشته باشد.

دانلود رایگان ‌کتاب آسیب شناسی ورزشی

اسیب شناسی ورزشی یکی از دروس دانشگاهی می باشد وه دانشجویان جهت مطالعه ی ان باید منبفی را جهت مطالعه انتخاب نمایند. کلیه مطالب موجود در این کتاب در غالب چند فصل برای دانشجویان گرامی ارائه شده است تا به راحتی بتوانند مطالب موجود در ان را مطالعه نمایند. اگر با دقت فراوان کلیه مباحث مطرح شده در کتابی که در  سایت کافه جزوه قرار گرفته است را مطالعه نمایید به راحتی می توانید نمره ی بسیار خوبی را از درس اسیب شناسی ورزشی کسب نمایید.

کتاب ها و جزوات بسیار زیادی برای درس اسیب شنای ورزشی وجود دارد که دانشجویان بسته به نطر استاد مربوطه می تواند یکی از این منابع را دانلود نموده و مطالعه نمایند. کلیه سر فصل های اموزشی ارائه شده توسط کتاباسیب شناسی ورزشی پوشش داده می شود.

اگر با برنامه ریزی کافی داشته باشید به راحتی می توانید روزانه چند فصل از این کتاب را مطالعه نمایید در نهایت جهت مرور هم می توانید از این کتاب بهره مند شوید. بهترین کتابی که برای درس اسیب شناسی ورزشی می توانید مطالعه نمایید همین کتاب اسیب شناسی ورزشی می باشد که به صورت فایل پی دی اف در سایت کافه جزوه بار گذاری شده است.

خرید و دانلود فایل پی دی اف کتاب آسیب شناسی ورزشی

برای خرید فایل پی دی اف کتاب اسیب شناسی ورزشی نسبت به خرید نسخه ی چاپی این کتاب ازم است تا مبلغ کمی را حهت خرید پرداخت نمایید.

جهت خرید فایل پی دی اف کتاب آسیب شناسی اجتماعی می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و اسم کتاب مورد نظر خود را درقسمت جستجوی سایت وارد نمایید و بعد از اینکه کتاب اسیب شناسی ورزشی برایتان نمایش داده شد ادامه ی فرایند  خرید  کتاب را در سایو کافه جزوه به انجام برسانید.

ادامه مطلب

بله
8900ت
نظرات
  1. reza

    خدا قوت
    واقعا دست مریزاد به سازندگان سایت

  2. محمود فتحی

    ( خریدار محصول )

    بهترین این محصول که تا حالا دیدم

  3. یوسف اسکندری

    ( خریدار محصول )

    از هر نظر عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *