پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کومار ، عباس ، استر
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
388 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۷ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
344 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان کتاب آسیب شناسی پایه رابینز

کتاب آسیب شناسی پایه رابینز یکی از جامع ترین و کامل ترین کتاب ها در زمینه آسیب شناسی می باشد. که اساتید با تجربه دانشگاهی همواره از این کتاب به عنوان منبع تدریسی خویش استفاده می کنند. این کتاب اصول پایه آسیب شناسی را به زبانی ساده و رسا بیان می کند به گونه ای که برای تمامی دانشجویان قابل فهم می باشد. هر آنچه که از علم آسیب شناسی نیاز دارید یاد بگیرید همه در کتاب آسیب شناسی پایه رابینز وجود دارد و با مطالعه کامل آن تمامی مطالب را یاد خواهید گرفت.

کتاب آسیب شناسی پایه رابینز

خرید و دانلود کتاب آسیب شناسی پایه رابینز ویرایش دهم 2018

در کتاب آسیب شناسی پایه رابینز به روز ترین اطلاعات و مفاهیم در رابطه با پاتوژنز بیماری ها بیان شده است. و آسیب شناسی را در بستر علوم پایه و ارزیابی بیماری ها و سلامتی در سطح سلولی مورد بررسی قرار می دهد. پس تاکید این کتاب بیشتر بر روی پاتوژنز و علائم بالینی بیماری ها می باشد. همچنین در ویراست جدید کتاب از تصاویر رنگی و نماد هایی استفاده شدخ است که به مفهم آسان تر مطالب کمک می کند. از آنجایی که این کتاب تقریبا خلاصه حساب می شود بسیار مورد توجه دانشجویان پزشکی، رزیدنت های پاتولوژی، همپنین برای دستیاری پره انترنی بوده است.

کتاب آسیب شناسی (اختصاصی) پایه رابینز PDF+زبان فارسی

یکی از واحد های تخصصی برای دانشجویان پزشکی آسیب شناسی می باشد بنابراین مطالعه کتاب آسیب شناسی پایه رابینز بسیار حائز اهمیت است. دانشجویان با مطالعه این کتاب نتیجه خوبی در امتحانات میان ترم و پایان ترزم خود کسب خواهند کرد.

 زیرا در کتاب آسیب شناسی رابینز هم پاتولوژی عمومی و هم پاتولوژی اختصاصی مورد بحث و بررسی است به همین دلیل منبع ارزشمندی در این رشته حساب می شود.  اسیب شناسی را می توان شاخه ای از علم پزشکی دانست که در ارتباط با تاثیر بیماری ها و اسیب ها در سطوح مختلف سلولی و مولکولی می باشد و به مطالعه فرایند یک بیماری در همه یا قسمتی از بدن می پردازد. تمامی این مطالب به شیوه ای روان و کاربردی در این کتاب بیان شده است.

دانلود پی دی اف بهترین ترجمه کتاب آسیب شناسی پایه رابینز

با توجه به نکات مثبتی که در رابطه با کتاب آسیب شناسی پایه رابینز برای شما دانشجویان گرامی ذکر کردیم پیشنهاد ایران جزوه دانلود این جزوه و مطالعه کامل آن می باشد تا نتیجه ی مورد نظردر آموزش برای شما    حاصل شود. و از دیگر ویژگی شایع این کتاب می توان به این نکته اشاره کرد که فقط از بیماری های شایع صحبت نشده بلکه به بررسی بیماری های نادر نیز پرداخته شده است.

سر فصل های کتاب آسیب شناسی پایه رابینز+دانلود

در ادامه سر فصل های کتاب آسیب شناسی پایه رابینز را که در 526 صفحه گرد آوری شده است را نام می بریم که شما بتوانید با اگاهی کامل به دانلود ان اقدام نمایید.

فصل1: سلول به عنوان واحد سلامت و بیماری
فصل2: آسیب سلول، مرگ سلول و سازگاری
فصل3: التهاب و ترمیم
فصل4: اختلالات همودینامیک، ترومبوآمبولی و شوک
فصل5: بیماری های سیستم ایمنی
فصل6: نئوپلازی
فصل7: بیماری های ژنتیکی و کودکان
فصل8: بیماری های محیطی و تغذیه ای
فصل9: آسیب شناسی عمومی بیماری های عفونی

دانلود رایگان کتاب اسیب شناسی پایه رابینز

اگر در میان کتاب های موجود در سایت کاقه جزوه برای درس اسیب شناسی جستجو نمایید کتاب ها و جزوه های بیسار زیادی برای درس اسیب شناسی به شما نمایش داده خواهد شد. یکی از این کتاب ها که جز کتاب های بسیار خوب مناسب و جامع و کامل برای درس اسیب شناسی محسوب می شود کتاب اسیب شناسی پایه رابینز می باشد. که این کتاب رابینز نیز به صورت فایل پی دی اف در سایت کافه جزوه برای دانشجویان مورد نظر قرار داده شده است. 

کتاب رابینز علاوه بر رفرنس اصلی ان که به زبان انگلیسی نگاشته شده است ترجمه هایی نیز از این گتاب در بازار موجود می باشد که شما می توانید این ترجمه ها را از سایت کافه جزوه تهیه نماییید. کتاب اسیب شناسی رابینز زبان فارسی بسیار مورد استفاده دانشجویان گرامی قرار گرفته است زیرا مطالعه  ی این کتاب ترجمه شده برای دانشجویان رشته های مرتبط بسیار اسان تر می باشد. پس شما هم در میان گزینه های مختلفی که برای تهیه کتاب یا جزوه ی اسیب شناسی دارید می توانید از مطالعه ی فایل پی دی اف کتاب اسیب شناسی نوشته ی  رابینز به زبان انگلیسی و فارسی بهره مند شوید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف کتاب اسیب شناسی پایه رابینز

کتاب اسیب شناسی پایه رابینز از جمله کتاب هایی می باشد که اساتید مختلف جهت تدریس از ان استفاده می نمایند زیرا مباحث ان به قدری جامع و کامل است که می توان از این کتاب به عنوان منبع تدریس استفاده کرد. شما هم اگر به دنبال مناسب ترین و کامل ترین کتاب برای درس اسیب شناسی خود هستید پس پیشنهاد و توصیه ما به شما خرید فایل پی دی اف کتاب اسیب شناسی پایه رابینز به صورت کامل از سایت کافه جزوه می‌باشد.

ادامه مطلب

این کتاب برای دانشجویان رشته‌های پزشکی، پرستاری، و سایر رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی مناسب است. همچنین این کتاب می‌تواند برای پزشکان و متخصصان حوزه آسیب شناسی مفید باشد.
بله، این کتاب به زبان فارسی ترجمه شده است.
نظرات
  1. علی رضایی

    تنکیو

  2. مسلم جمشیدی

    ( خریدار محصول )

    فوق العاده است دیگه حرفی نمی مونه

  3. امید عبادی

    ( خریدار محصول )

    این محصول خوبی بود من خیلییی ازش راضیم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *