پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
محمد مهدی اسکونژاد
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
288 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان کتاب اقتصاد مهندسی، ارزیابی اقتصادی پروژه های صنعتی

کتاب اقتصاد مهندسی، ارزیابی اقتصادی پروژه های صنعتی یکی از آثار ارزشمند دکتر محمد مهدی اسکونژاد می باشد که در این صفحه از سایت کافه جزوه چاپ هفتم مربوط به این کتاب عرضه شده است.

کتاب اقتصاد مهندسی، ارزیابی اقتصادی پروژه های صنعتی توسط انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر چاپ و روانه ی بازار شده است.

دکتر محمد مهدی اسکونژاد نیز از اساتید مطرح رشته ی مهندسی صنایع، سرشناس و همچنین از اعضای هیئت علمی و استادیار دانشکده ی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیر کبیر هستند.

بخش اول: مفاهیم اساسی اقتصاد مهندسی

بخش دوم: تکنیک های اقتصاد مهندسی و کاربرد آن ها

کتاب اقتصاد مهندسی

دانلود رایگان کتاب اقتصاد مهندسی اسکونژاد

بخش سوم: تجزیه و تحلیل اقتصادی بعد از کسر مالیات

بخش چهارم: تجزیه و تحلیل اقتصادی در شرایط عدم اطمینان

چهار بخشی که در بالا از آن ها نام بردیم بخش های مربوط به کتاب اقتصاد مهندسی، ارزیابی اقتصادی پروژه های صنعتی هستند که دکتر محمد مهدی اسکونژاد در آن ها اقتصاد مهندسی را تجزیه و تحلیل نموده است.

هر کدام از این چهار بخش اصلی کتاب اقتصاد مهندسی، ارزیابی اقتصادی پروژه های صنعتی در تعدادی سرفصل و زیرفصل جنبه های مختلف موضوع را مورد بررسی قرار داده اند. به طور کلی این کتاب شامل شانزده سرفصل می شود.

خرید کتاب اقتصاد مهندسی اسکونژاد

درس اقتصاد مهندسی یکی از دروس بسیار مهم، اثرگذار و پرکاربرد در رشته ی مهندسی صنایع می باشد که تمامی گرایش های این رشته باید با مباحث آن آشنایی پیدا کنند.

از همین رو مطالعه ی کتاب اقتصاد مهندسی، ارزیابی اقتصادی پروژه های صنعتی را به تمامی دانشجویان رشته ی مهندسی صنایع از تمامی گرایش ها توصیه می کنیم.

هر چند از آنجایی که درس اقتصاد مهندسی از دروس مشترک بین تمامی رشته های فنی و مهندسی است و هر مهندسی از جمله مهندس عمران، مهندس کامپیوتر، مهندس برق و غیره باید بر این درس تسلط داشته باشد، دانشجویان این رشته ها نیز می توانند از محتوای کتاب اقتصاد مهندسی سود ببرند.

دانلود کتاب اقتصاد مهندسی، ارزیابی اقتصادی پروژه های صنعتی

به ویژه دانشجویان فنی و مهندسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و یا آن دسته از دانشجویانی که درس اقتصاد مهندسی خود را با استاد محمد مهدی اسکونژاد نویسنده ی کتاب اقتصاد مهندسی می گذرانند.

اهمیت کتاب اقتصاد مهندسی از آن جهت است که به مهندسین آموزش می دهد تا به هنگام رو به رو شدن با چندین گزینه بتوانند بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب را داشته باشند.

درس اقتصاد مهندسی از دروس اصلی، تخصصی و اجباری مقطع کارشناسی رشته ی مهندسی صنایع و همچنین بسیاری از رشته های فنی و مهندسی است که البته در برخی رشته های مهندسی در بین دروس اختیاری قرار دارد.

Pdf اقتصاد مهندسی

درس اقتصاد مهندسی به ارزش سه واحد در مقطع کارشناسی برای تدریس در یک نیم سال تحصیلی معمولاً نیم سال سوم تعریف شده است. هر چند که این درس به عنوان یکی از دروس جبرانی برخی گرایش های کارشناسی ارشد مهندسی صنایع نیز می باشد.

از همین رو می توان گفت مخاطبان کتاب اقتصاد مهندسی، ارزیابی اقتصادی پروژه های صنعتی نه تنها دانشجویان کارشناسی مهندسی صنایع بلکه دانشجویان کارشناسی ارشد و تمامی دانشجویان رشته های فنی و مهندسی می باشند.

سایت کافه جزوه کتاب اقتصاد مهندسی، ارزیابی اقتصادی پروژه های صنعتی را برای دسترسی آسان تر این دانشجویان و محققان عزیز همچون ده ها کتاب دیگر عرضه نموده است.

دانلود رایگان کتاب اقتصاد مهندسی + دانشگاه ازاد اسلامی

حتما درس اقتصاد مهندسی به عنوان یک واحد درسی دانشگاهی به گوشتان خورده است و باید بدانید که پاس کردن این واحد درسی در مقطع کارشناسی جز الزامیات می باشد. پس برای مطالعه ی درس اقتصاد مهندسی از همان ابتدا برنامه ریزی داشته باشید تا بتوانید مطالب ذکر شده در درس مهندسی برنامه ریزی و اقتضاد مهندسی را به صورت کامل یاد بگیرید.

برای درس اقتصاد مهندسی می توانید کتاب ها و جزوات درسی بسیار زیادی را مطلعه نمایید. اما اینکه بتوانید بهترین و کامل ترین کتاب اقتصاد مهندسی را در اختیار داشته باشید بسیار مهم و ضروری می باشد پس در انتخاب کتاب و منبع درسی برای دس اقتصاد مهندسی نهایت تلاش خود را بکنید.

یکی از این بهترین منابع برای درس اقتصاد مهندسی کتاب اقتصاد مهندسی می باشد که دانشجویان گرامی در رشته های دانشگاهی مرتبط می توانند فایل پی دی اف این کتاب درسی را از سایت کافقه جزوه خریداری نمایند. نحوه ی دسترسی به فایل پی ید اف کتاب اققتصاد مهنذسی از طری سایت فروشگاهی کافه جزوه بسیار راحت و سریع می باشد. پس هر چه زود تر نسبت به خرید فایل پی دی اف ای کتاب اقدام نمایید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف کتاب اقتصاد مهندسی دانشگاه پیام نور

برای خرید فایل پی دی اف کتاب اقتصاد مهندسی بهسایت کافه جزوه مراجعه نمایید و نام این کتلب را حجستجو کنید. بعد از جستجو کتاب مورد نظر برای شما نمایش داده خواهد شد و شما می توانید فرایند خرید خود را تکمیل نموده و سپس این کتاب را در اختیار داشته باشید بعد از اینکه این کتاب را تهیه کردید تمامی مباحث ذکر شده در ان را با دقت کامل مطالعه نمایید تا بتوانید برای درس اقتصاد مهندسی نمره  ی بسیار خوبی و بالایی بگیرید.

ادامه مطلب

قیمت این کتاب با توجه به نوع جلد و ناشر آن متفاوت است.
بله
نظرات
  1. آزیتا

    کتاب های دکتر اسکونژاد واقعا بی نظیرن

  2. جمشید کلباسی

    خیلی عالیه من خریدم خیلی خوب بود

  3. محمدجواد هخامنش

    همه چی عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *