پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
شهید مرتضی مطهری
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۹ فروردین ۱۴۰۱
تعداد بازدیدها 👁️
584 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب خدا در زندگی انسان PDF

کتاب خدا در زندگی انسان اثر شهید مرتضی مطهری استاد فلسفه ی اسلامی، کلام اسلامی، روحانی شیعه و از نظریه پردازان نظام جمهوری اسلامی ایران است. ایشان پس از اتمام تحصیلات خود برای 20 سال در مدارس مشغول تدریس، تربیت و پرورش طلاب بودند.

پس از آن نیز به عنوان استاد در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران مشغول تدریس به دانشجویان شد. ایشان از سن دوازده سالگی در حوزه ی علمیه مشغول تحصیل بودند و تحصیلات ایشان در دو زمینه ی دروس علمی و دروس اخلاقی و عرفانی بوده است. ایشان در طول زندگی خود فعالیت های دینی، مذهبی، سیاسی، انقلابی و علمی و فرهنگی فراوانی داشته اند. مبارزه با کج روها، انحرافات و حمایت از مظلومین نیز مورد توجه وی بوده و در این زمینه ها تألیفاتی نیز دارند.

کتاب خدا در زندگی انسان

پی دی اف کتاب خدا در  زندگی انسان

شهید مرتضی مطهری به دلیل سخرانی های انقلابی که داشتند دستگیر و زندانی شدند. در نهایت نیز با ضرب گلوله توسط گروهی نادان پس از سخنرانیشان،به شهادت رسیدند.

از سایر کتاب های استاد شهید مرتضی مطهری که طرفداران زیادی هم دارد به موارد زیر می توان اشاره کرد.

سیری در سیره ائمه اطهار (علیهم السلام)، خدمات متقابل اسلام و ایران، اصول فلسفه و روش رئالیسم، مقدمه ای بر جهان بینی اسلامی، قیام و انقلاب مهدی (عج)، پیرامون جمهوری اسلامی، مسئله ی حجاب، اسلام و مقتضیات زمان، سیری در نهج البلاغه، امامت و رهبری، تعلیم و تربیت در اسلام، اسلام و مقتضیات زمان، حکمت ها و اندرزها، آشنایی با قرآن، انسان کامل، حق و باطل، پیرامون انقلاب اسلامی، هدف زندگی، توحید، داستان راستان، آزادی معنوی، نبوت، انسان و سرنوشت، معاد، حماسه حسینی، اخلاق جنسی در اسلام و جهان غرب، عدل الهی، شرح مبسوط منظومه، فطرت، فلسفه اخلاق، فلسفه تاریخ، گفتارهای معنوی، مسأله حجاب، نظام حقوق زن در اسلام.

دانلود کتاب خدا در زندگی انسان

کتاب خدا در زندگی انسان در دسته بندی کتاب های نظام فکری و اعتقادی اسلام قرار می گیرد. استاد مرتضی مطهری طی شش جلسه مباحثی را حول موضوع خدا در زندگی انسان و توحید عملی برای دانشجویان و محصلان سخرانی کرده است. محتوای این شش جلسه جمع آوری شده و در قالب کتاب خدا در زندگی انسان طراحی و تدوین شده است.

در هر دو کتاب خدا در اندیشه انسان و کتاب خدا در زندگی انسان به مبحث توحید و خداشناسی پرداخه شده است. اما تفاوت آن ها در این است که در کتاب خدا در اندیشه انسان، توحید نظری تحلیل شده است. در ادامه ی کتاب خدا در اندیشه ی انسان، استاد شهید مطهری در کتاب خدا در زندگی انسان به تحلیل توحید عملی و آثار آن در زندگی فردی و اجتماعی پرداخته است.

خلاصه کتاب خدا در زندگی انسان

در کتاب خدا در زندگی انسان به وحدت وجود اشاره شده است و در مورد اندیشه و علل لغزش اندیشه ها صحبت می شود. در ادامه استاد شهید مرتضی مطهری در کتاب خدا در زندگی انسان با معرفی راه خداشناسی از طریق استدلال همراه با آزمایش، سعی بر تفهیم توحید عملی داشته است و در این باره به نکات کلیدی بسیاری اشاره کرده اند.

در واقع هدف کتاب خدا در زندگی انسان کمک به مخاطبین می باشد تا معلوماتشان از توحید نظری را به توحید عملی تبدیل کنند و به تمامی مشکلات، مسائل و سوالات مخاطبان در این راه پاسخگو می باشد. در این صورت توحید انسان ها از مرحله ی اندیشه و فکر خارج شده و در مقام عمل ظاهر خواهد شد. مخاطبان کتاب خدا در زندگی انسان معمولاً شامل دانشجویان الهیات، علاقه مندان به توحید عملی، آثار آن، مراتب توحید عملی، خداشناسی و معارف اسلامی هستند.

خرید اینترنتی کتاب خدا در زندگی انسان

هر چند محتوای غنی و سلیس کتاب خدا در زندگی انسان، خواندن آن را برای عموم مردم به تجربه ی لذت بخشی تبدیل کرده است. همچنین مطالعه ی کتاب خدا در زندگی انسان به افرادی که خواستار نزدیک شدن به خدا هستند و به مباحث خداشناسی علاقه مند هستند پیشنهاد می شود.

فروشگاه اینترنتی کتاب کافه جزوه این اثر محبوب استاد شهید مرتضی مطهری را همچون سایر کتاب ها با کیفیت بالا و در قالب فرمت پی دی اف تهیه نموده است. در صورت تمایل، برای دسترسی به نسخه ی الکترونیکی کتاب خدا در زندگی انسان با پرداخت مبلغ ناچیزی، لینک دانلود برای شما فعال خواهد شد.

دانلود رایگان کتاب خدا در زندگی انسان

بسیاری از افراد هستند که علاقه مند به کتاب های مختلف می باشند و همواره وقت بسیاری را صرف مطالعه ی کتاب های درسی و غیر درسی می نمایند. از این رو کتابی برا یدانشجویان و علاقه مندان به مطالعه ی کتاب در سایت کافه جزوه قرار داده شده است تا شما دانشجویان گرامی و علاقه مندان به کتاب بتوانید این کتاب را به صورت فایل پی ید اف مطالعه نمایید و از نکات موجود در ان بهره مند شوید.

این کتاب که کتابی زیبا و خواندنی است تحت عنوان کتاب خدا در زندگی انسان در سایت کافه جزوه قرار گرفته استو علاقه مندان به مطالعه ی کتاب های دینی و در رابطه با ارتباط انسان با خدا می توانند این کتاب را مطالعه نمایند. علاوه بر نسخه ی چاپی موجود در بازار این کتاب را می توانید از سایت کافه جزوه به صورت فایل پی دی اف دانلود نمایید و این کتاب را مطالعه نمایید.

در مقایسه با نسخه ی چاپی برای خرید نسخه ی پی دی اف کتاب خدا در زندگی انسان لازم است تا هزینه ی بسیار نا چیزی را پرداخت کنید. و با پردات هزینه ی بسیار کمی این کتاب را در اختیار داشته باشید.

خرید و دانلود کتاب خدا در زندگی انسان

یکی از کتاب هایی که مطالعه ی ان را به دانشجویان و علاقه مندان به مطالعه یکتاب به خصوص کتاب های دینی پیشنهاد می نماییم کتاب خدا در زندگی انسان می باشد.

کسانی که این کتاب را از سایت کافه جزوه دریافت و مطالعه کرده اند در قسمت نظرات واکنش های بسیار مثبتی را ب مطالعه ی این کتاب نشان داده اند. پس شما هم می توانید ابتدا نظرات کاربران را در سایت کافه جزوه مطالعه نموده و سپس خرید‌کنید.

ادامه مطلب

در کتاب خدا در زندگی انسان به وحدت وجود اشاره شده است و در مورد اندیشه و علل لغزش اندیشه ها صحبت می شود.
کسانی که این کتاب را از سایت کافه جزوه دریافت و مطالعه کرده اند در قسمت نظرات واکنش های بسیار مثبتی را ب مطالعه ی این کتاب نشان داده اند. پس شما هم می توانید ابتدا نظرات کاربران را در سایت کافه جزوه مطالعه نموده و سپس خرید‌کنید.
نظرات
  1. ali

    سپاس بی کران

  2. مهران گودرزی

    ‌عالی حتما بخرید من راضی بودم

  3. علی اکبر رحمانیان

    ( خریدار محصول )

    حرف نداره این محصول

  4. معراج سلطانی

    ( خریدار محصول )

    لینگ دانلود خرابه؛ مبلغ رو پرداخت کردم ولی لینک دانلود خراب بود

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      هم اکنون لینک دانلود تست شد و مشکلی نداشت.
      لطفا به پشتیبانی تلگرام به ایدی t.me/cafejozveir پیام دهید تا فایل را در پیامرسان تلگرام برایتان ارسال نمایند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *