پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دکتر الهه بیابانکی - دکتر مرضیه علی خاصی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
29 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱ مرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
303 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان کتاب درمان پروتزی بیماران بی دندان زارب

کتاب درمان پروتزی بیماران بی دندان زارب برای دانشجویان دندان پزشکی و دندان پزشکان مناسب است و محتوای کتاب درمان پروتزی بیماران بی دندان زارب بر اساس درمان متکی به ایمپلنت است. مطالبی که درباره ی ایمپلنت در این کتاب جامع ذکر شده است به صورت کاربردی و قابل فهم بیان شده است.

سیزدهمین ویرایش از کتاب پروتزی زارب برای تمامی دانشجویان دندان پزشکی، دندان پزشکان و متخصصان پروتز  بسیار کاربردی می باشد و با مطالعه این کتاب می توانند رویکرد های بالینی بهتری را به بیماران ارائه دهند پس لازم و ضروری است که این کتاب را مطالعه بفرمایید و از نکات بسیار کاربردی آن بهره مند شوید.

کتاب درمانی پروتزی بیماران بی دندان زارب

 

 خرید و دانلود PDFکتاب درمان پروتزی بیماران بی دندان زارب (بوچر)

کتاب درمان پروتزی بیماران بی دندان زارب برای مدیریت بهینه بیمارانی که دندان خود را از دست داده اند می باشد که به کمک ایمپلنت می توانند برای دندان خود جایگزین پیدا کنند. دندان پزشکان و متخصصان بالینی و اموزشی همواره به دنبال جدید ترین تکنیک ها و نکات بالینی هستند که با پیشرفت های تحقیقاتی حاصل می شوند. 

بنابراین برای یادگیری این مطالب و تکنیک های بالینی به روز باید همواره به مطالعه کتاب های جدید پرداخت. زیرا با هر بار ویرایش کتاب نکات جدیدی به ان اضافه می شود که با استفاده از آن پزشکان محترم می توانند رویکرد بالینی بهتری را برای بیمار در نظر بگیرند به گونه ای که بهترین نتیجه حاصل شود.

کتاب درمان پروتزی بیماران بی دندان زارب 2017 +دانلود پی دی اف

امروزه روش های درمانی بسیار گسترده تری برای بیماران بی دندان وجود دارد که نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است. تمامی این نکات را در کتاب درمان پروتزی بیماران بی دندان زارب خواهید یافت و همین امر این کتاب را به کتابی جامع و ارزشمند در زمینه پروتز تبدیل کرده است.

از جمله این پیشرفت ها در دندان پزشکی درک نمودن محدودیت های آنالوگی که سیستم جونده ممکن است به آن دچار باشد. ایمپیلنت های دندانی ارتقاء کیفی بسیاری داشته اند و به دلیل موفقیت کلینیکی به عنوان یکی از موفق ترین و بهترین روش های درمانی برای بیماران بدون دندان حساب می شود.

دانلود پی دی اف کتاب درمان پروتزی بیماران بی دندان زارب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

کتاب درمان پروتزی بیماران بی دندان زارب به زبان انگلیسی نوشته شده است و همواره مورد توجه دانشجویان دندان پزشکی، دندان پزشکان و متخصصان پروتز بوده است تا بتوانند مهارت خود را در زمینه ی ایمپلنت افزایش دهند. زیرا موارد بالینی تکنیکال باید به صورت کاملا صحیح اجرا شود تا بیمار از ایمپلنت خود به طور کامل رضایت داشته باشد.

کتاب درمان پروتزی بیماران بی دندان زارب یکی از بهترین کتاب ها در زمینه ی درمان های پروتزی می باشد که غالبا توسط اساتید به عنوان منبع تدریس انتخاب می شود. این کتاب در 439 صفحه گرد اوری شده است و هر انچه را که باید در زمینه ی پروتز و ایمپلنت برای بیماران بدون دندان بدانید به صورت دقیق و کاربردی برایتان شرح داده شده است. مطالعه این جزوه به دندان پزشکان، متخصصان پروتز و دانشجویان این رشته توصیه می شود.

دانلود رایگان کتاب درمان پروتزی بیماران بی دندان زارب

کتاب درمان پروتزی بی دندان زارب یکی از کتاب هایی می باشد که برای دانشجویان رشته ی دندان پزشکی مناسب می باشد و الزاما دانشجویان رشته های دندان پزشکی باید این کتاب تخخصصی را مطالعه نمایند. کتاب اصلی زلرب به زبان انگلیسی نوشته شده است که شما می توانید از ترجمه های این کتاب نیز استفاده نمایید این کتاب در دانشگاه های علوپ پزشکی سراسر کشور توسط اساتید مختلف مورد تدریس قرار می گیرد.

کلیه روش های درمان پروتزی به صورت کامل در این کتاب شرح داده شده است تا دانشجویان بتوانند از مطالعه ی این نکت بسیار بی نظیر و ارزشمند بهره مند شوند. اسن کتاب یکی از کتاب های تخصصی برای دانشجویان دندان پزشکی محسوب می شود که شما باید اگر در رشته های دندان پزشکی تحصیل می نماییدداین کتاب درمان پروتزی بیمارهای بی دندان زارب را به صورت کامل مطالعه نمایید.

در هر فصل از این کتاب تخصی به یکی از روش های درمان پروتزی پرداخته شده است از نظر روش های درمانی بسیار جامع و کامل می باشد و شما کافی است که فقط این کتاب را برای این درس تخصصی به تنهایی مطالعه نموده و از نکات بسیار با ارزش و بی نظیر کتاب زارب بهره مند شوید.

خرید و وانلود فایل پی دی اف کتاب درمان پروتزی بیماران بی دندان زارب

این کتاب درمان پروتزی بیماران بی دندان زارب را به صورت فایل پی دی اف در سایت کافه جزوه قرار داده شده است تا دانشجویان رشته های دندان پزشکی به راحتی بتوانند به این کتاب ها دسترسی پیدا کنند و به مطالعه ی روش های درمانی پروتزی بپردازند. این کتاب بسیار بی نقص بوده و شما دانشجویان گرامی رشته ی دندان پزشکی به راحتی می توانید کلیه نکات را در این کتاب مطالعه نمایید.

 

ادامه مطلب

برای دانشجویان دندان پزشکی و دندان پزشکان مناسب است و محتوای کتاب درمان پروتزی بیماران بی دندان زارب بر اساس درمان متکی به ایمپلنت است.
این کتاب درمان پروتزی بیماران بی دندان زارب را به صورت فایل پی دی اف در سایت کافه جزوه قرار داده شده است تا دانشجویان رشته های دندان پزشکی به راحتی بتوانند به این کتاب ها دسترسی پیدا کنند و به مطالعه ی روش های درمانی پروتزی بپردازند.
نظرات
  1. ممد

    خیلی هم عالی

  2. محمود عسکری

    ( خریدار محصول )

    عالی عالی عالی عالی

  3. امین کشانی

    فوق العاده است دیگه حرفی نمی مونه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *