پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
محمد پزشکی، سید محمدعلی حسینی‌زاده، سید صادق حقیقت، عبدالوهاب فراتی، مصطفی ملکوتیان
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
6 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۳ فروردین ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
348 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

کتاب انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد آن PDF

کتاب انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد آن نوشته ی مجموعه ی نویسندگان متشکل از محمد پزشکی، سید محمدعلی حسینی‌زاده، سید صادق حقیقت، عبدالوهاب فراتی، مصطفی ملکوتیان است. دفتر نشر معارف (وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها) این کتاب را چاپ و روانه ی بازار کرده است.

کتاب انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد آن

از سایر کتاب هایی که توسر محمد پزشکی به رشته ی تحریر درآمده اند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کتاب اندیشه ی سیاسی شرف الدین
  • کتاب صورت بندی مطالعات زنان در جهان اسلام
  • کتاب عرصه ی عمومی و خصوص در فقه شیعه
  • کتاب دانش سیاسی عقلی در تمدن اسلامی

کتاب انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد آن

کتاب انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد آن به عنوان یک کتاب درسی و دانشگاهی برای درس عمومی انقلاب اسلامی تألیف شده است. درس انقلاب اسلامی به ارزش دو واحد از جمله دروس عمومی است که دانشجویان تمامی رشته ها در مقطع کارشناسی باید این درس را بگذرانند.

کتاب انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد آن نیز توسط اساتید این درس به عنوان یک منبع خوب و مناسب برای مطالعه و امتحان معرفی می شود. انقلاب اسلامی ایران را به دلیل اینکه با دگرگونی ها و تغییرات شدید و ناگهانی در داخل کشور همراه بوده است، می توان به دو نوع انقلاب اجتماعی (انقلاب کبیر) و انقلاب سیاسی تفکیک نمود.

در کتاب انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد آن، نویسندگان به چرایی و چگونگی وقوع انقلاب، پیشینه ی تاریخی انقلاب ها در کشور، روند رخداد انقلاب اسلامی، واکنش مخالفان رژیم، عملکرد حکومت و رژیم در مقابل آن، زندگی، اندیشه و مبارزات امام خمینی، بررسی انقلاب اسلامی، نظریه های آن و بررسی دستاوردها، آرمان ها و آسیب شناسی انقلاب اسلامی پرداخته اند.

دانلود فایل PDF کتاب انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد آن

مؤلفان محمد پزشکی، سید محمدعلی حسینی‌زاده، سید صادق حقیقت، عبدالوهاب فراتی، مصطفی ملکوتیان شرح و تفسیر فلسفه و چگونگی رخداد انقلاب اسلامی را در کتاب انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد آن در قالب پنج فصل به شرح و ترتیب زیر گنجانده اند.

فصل اول: تحلیل و تبیین چرایی و چگونگی رخداد انقلاب اسلامی

فصل دوم: پیشینه ی تاریخی حرکت های انقلابی در ایران

فصل سوم: چگونگی رخداد انقلاب اسلامی

فصل چهارم: بررسی های نظری درباره ی انقلاب اسلامی

فصل پنجم: آرمان ها، دستاوردها و آسیب شناسی انقلاب اسلامی

خاتمه: مروری بر تحولات داخلی و خارجی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی

خرید کتاب انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد آن

با توجه به این که انقلاب اسلامی یکی از دروس عمومی است، قطعاً کتاب انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد آن مخاطبان زیادی را از بین دانشجویان تمامی رشته ها خواهد داشت که خواهان دسترسی به این کتاب هستند. اما با توجه به اینکه قیمت کتاب چاپی امروزه خیلی بالا می باشد و از طرفی هم این کتاب از کتاب های تخصصی دانشجویان نیست، صرف هزینه برای آن مشکل است.

به همین دلیل این کتاب پر مخاطب به صورت یک کتاب الکترونیکی در سایت کافه جزوه برای دانلود شما مخاطبان عزیر عرضه شده است. برای دسترسی به لینک دانلود کافی است همین حالا بر روی خرید محصول کلیک کنید. امید است که از کیفیت این محصول راضی باشید.

دانلود رایگان کتاب انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد آن

انقلاب اسلامی یکی از واخد های درسی عمومی می باشد که تمامی دانشجوبان در مقطع کارشناسی باید ان را بگذرانتد. انتخاب یک جزوه یا کتاب مناسب برای درس انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد ان بسیار مهم و ضروری می باشد. پس دانشجویان گرامی لازم است که یک کتاب مناسب را برای مطالعه ی این درس عمومی به نام انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد ان مطالعه نمایند.

برای اینکه بتوانید نمره ی بسیار توبی را از درس عمومی انقلاب اسلامی کسب نمایبد و معدل خود را بهیبود بخشید به شما پیشنهاد می کنیم که کتاب انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد ان را مطالعه نمایید.

تمامی سر فصل های اموزشی به صورت کامل و جلمع توسط این کتاب ارایه شده برای این درس عمومی پوشش داده می شود و شما می توانید کلیه مطالب ضروری را در ان یاد بگیرید.

در این کتاب انقلاب اسلامی ایران به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته است و چرایی و چگونگی رخداد ان به صورت مفصل شرح داده شده است. هر انچه که لازم است راجع به اقلاب اسلامی ایران بدانید به صورت کامل در این کتاب بیان شده است.

خرید و دانلود کتاب انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد آن

اگر می خواهید کتاب انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد ان را به صورت پی دی اف از سایت کافه جزوه دانلود نمایید می توانید نظرات افرادی را مطالعه نمایید که از این کتاب استفاده کرده انو.

در قسمت نظرات تمانی دانشجویانی که برای درس انقلاب اسلامی ایران این کتاب انقلاب اسلامی و چرایی و چگونگی رخداد ان را مطالعه نموده اند. نظراا مثبت خود را ثبت کرده اند و شما می توانید با خیال راحت این کتاب را مطالعه نمایید.

ادامه مطلب

بله
8900 تومان
نظرات
  1. علی رضایی

    سپاس فراوان

  2. ابراهیم نوری

    ( خریدار محصول )

    بی نظیره.تو خریدش شک نکن

  3. میلاد شریفیان

    ( خریدار محصول )

    این محصول بی نظیره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *