پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۷ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
224 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان جزوه انجماد و ریخته گری

جزوه انجماد و ریخته گری جزوه ای جامع و کامل از تمامی مباحث درسی ریخته گری می باشد که توسط یکی از دانشجویان رشته مهندسی مواد حاضر در کلاس درس انجماد و ریخته گری گردآوری و تهیه شده است.

نویسنده ی جزوه انجماد و ریخته گری سعی نموده است تا تمامی دستاوردهای خود از حظور در کلاس درس ریخته گری شامل تمامی سرفصل های درسی، نکات مهم و کلیدی که استاد درس مربوطه در کلاس مطرح نموده است را در جزوه انجماد و ریخته گری مطرح نماید.

جزوه انجماد و ریخته گری

دانلود پی دی اف جزوه انجماد و ریخته گری

جزوه انجماد و ریخته گری مربوط به کلاس درسی است که در نیم سال اول سال تحصیلی 1388-1387 برگزار شده است.

همانطور که دانشجویان رشته ی مهندسی مواد نیز خود می دانند، درس ریخته گری به عنوان درس هدف در جزوه انجماد و ریخته گری از دروس مهم و تأثیرگذار این رشته می باشد که با هدف آشناسازی دانشجویان این رشته با واژه ها، روش ها و فرایند های ریخته گری، آشناسازی با اصول و روش طراحی ریخته گری و کسب مهارت دانشجویان در طراحی و تولید قطعات ریختگی تعریف شده است.

ریخته گری pdf

جزوه انجماد و ریخته گری نیز یکی از جزوات موجود از درس ریخته گری است که در تحقق این هدف به اساتید و دانشجویان کمک خواهد کرد.

با توجه به اهمیتی که این درس دارد به ارزش سه واحد نظری برای تدریس در مقطع کارشناسی رشته ی مهندسی مواد برای دانشجویان ارائه می شود.

استاد درس ریخته گری همانطور که در جزوه انجماد و ریخته گری نیز به آن اشاره شده است، کتاب principles of metal casting را به عنوان منبع مطالعاتی و امتحانی این درس معرفی نموده است.

جزوه کامل ریخته گری

هر چند که جزوات موجود در سطح اینترنت همچون جزوه انجماد و ریخته گری که به جرأت می توان گفت یکی از کامل ترین و بهترین جزوات موجود از درس ریخته گری است به دانشجویان برای فهم بهتر درس و کسب نمره ی مناسب از آن کمک خواهد کرد.

آزمایشگاه انجماد فلزات و ریخته گری از دروس عملی و آزمایشگاهی رشته ی مهندسی مواد می باشد که در آن یادگیری و فهم مباحث مستلزم آن است که درس ریخته گری را که به عنوان پیشنیاز می باشد پاس کرده باشید و درک عمیق و مفهومی از آن داشته باشید. جزوه انجماد و ریخته گری می تواند در این مسیر شما را همراهی کند.

دانلود جزوه ریخته گری مهندسی مواد

فرایند های ریخته گری (شکل ریزی و شمش ریزی)، کوره های ذوب فلزات، نمودار جریان فرایند PFD ، محاسبات ذوب گیری، اجزای قالب ریخته گری ماسه، انواع مدل های ریخته گری، طراحی مدل ریخته گری، روش محاسبات نقشه مدل، رسم نقشه مدل، قالب و مونتاژ، روش قالب گیری، ماسه های ریخته گری، آزمون های ماسه و مواد قالب گیری، محاسبه زمان انجماد قطعه، قانون چرنیف، طراحی راهگاه، طراحی تغذیه، شناسایی عیوب ریخته گری.

جزوه ریخته گری pdf

مباحث درسی مرتبط با انجماد و ریخته گری که در خطوط بالا از آن ها نام برده شده است سرفصل های ضروری درس ریخته گری هستند که اساتید ملزم به انتقال آن ها به دانشجویان در طول تدریس در انجماد و ریخته گری می باشند.

که در این مسیر می توانند از محتوای جزوه انجماد و ریخته گری راهنمایی گرفته و یا این جزوه را به عنوان منبعی برای مطالعه به دانشجویان خود معرفی نمایند.

به همین منظور تیم کافه جزوه نیز جهت سهولت دسترسی این مخاطبان عزیز فایل پی دی اف 126 صفحه ای جزوه انجماد و ریخته گری را برای دانلود قرار داده است.

با کلیک بر روی خرید محصول می توانید فایل مربوط به جزوه انجماد و ریخته گری را دانلود نمایید. امیدواریم محتوای جزوه انجماد و ریخته گری راهنمای شما در مسیر آموزش و یادگیری باشد.

دانلود رایگان جزوه انجماد و ریخته گری

انجماد و ریخته گری یکی از درو ارائه شده در دانشگاه ها می باشد. برخی از رشت های دانشگاهی باید این واحد درسی را در مقطع کارشناسی خود اخذ نموده و نمره ی قبولی را در این درس کسب نمایندو. حال باید ببنید که استاد شما چه کتاب یا جزوه ای را برای درس انجماد و ریخته گری به شما معرفی خواهد نمود سپس نسبت به تهیه ان جزوه یا کتاب مربطوه اقدامات لازم را به انجام برسانید.

اما یک جزوه با نام  جزوه انجماد و ریخته گری تهیه شده است که یکی از کامل ترین و بهترین جزواتی می باشد که برای دانشجویان رشت های مرتبط در نظر گرفته شده است. حتی ممکن است که استاد شما همنی جزوه را به عنوان منبع تدریس این درس در کلاس های خود انتخاب نمیاد. اگر این جزوه به شما معرفی شد بلافاصله باید ان را تهیه نموده و درس به درس با استاد مربوطه در سر کلاس های حضوری پیش بروید تا بتوانید کلیه مطالب ذکر شده در جزوه انجماد و ریخته گری را به صورت کامل فرا بگیرید.

اگر می خواهید که در این درس انجماد وریخته گری مشکلی نداشته باشید توصیه ما به شما این است که جزوه ی انجماد و ریخته گری را با دقت فراوان و کامل مطالعه نمایید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه انجماد و ریخته گری

اگر با مطالعه  یپی دی اف برای درسو مختلف راحت هستید و هیچ گونه مشکلی در مطالعه ی پی دی اف ندارید پس برای درس انجماد و ریخته گری نیز می توانید فایل پی دی اف جزوه انجماد و ریخته گری را از سایت گکافه جزوه خریداری نمایید. تنها با پرداخت هشت هزار تومان جزوه ی انجماد و ریخته گری با لینکی مستقیم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب

این جزوه به صورت PDF یا جزوه چاپی ارائه شده است.
از داخل سایت سفارش دهید
نظرات
  1. محمد

    بسی عالی بود

  2. بهمن فرهادی

    ( خریدار محصول )

    عالی عالی خیلی خوبه من راضی هستم

  3. رحیم اسماعیلی

    ( خریدار محصول )

    این محصول این محصول که دیگه جای تعریف نداره عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *