پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۸ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
181 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

جزوه داوری تجاری بین المللی pdf

جزوه داوری بین المللی در واقع خلاصه شده ی شش کتاب معروف و معتبر در حوزه ی داوری تجاری بین المللی است که به صورت یک جزوه ی جامع، کامل و خلاصه وار شامل نکات کلیدی و مهم این کتاب ها گردآوری و تهیه شده است.

مخاطبین جزوه داوری بین المللی تمامی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته ی حقوق به خصوص دانشجویان گرایش حقوق خصوصی بوده است.جزوه داوری بین المللی

دانلود جزوه خلاصه داوری بین المللی

همانطور که در ابتدای جزوه داوری بین المللی نیز به آن اشاره شده است این جزوه در واقع خلاصه ای از شش کتاب مطرح در حوزه داوری بین المللی است که در زیر از آن ها نام برده می شود.

کتاب حقوق بین الملل عمومی جلد دوم، حل اختلافات بین المللی دکتر سید باقر میرعباسی نشر دادگستری

کتاب حقوق بین الملل، منابع فوق قرار دادی، انگیزه های داوری جلد دوم دکتر سید عبدالمجید سائم مقام فراهانی چاپ بهارستان

جزوه داوری بین المللی

کتاب حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات بین المللی، دکتر محمد علی صلح جو نشر میزان بهار 1387

کتاب حقوق بین الملل عمومی دکتر محمدرضا رضائییان بیگدلی فصل یازدهم حل و فصل اختلافات بین المللی

کتاب حقوق بین المللی عمومی دکتر محمد کاظم عمادزاده «در حل و فصل اختلافات و مناقسات بین المللی از طریق داوری» انتشارات اتا

داوری بین المللی pdf

کتاب حقوق بین الملل و داوری های بین المللی، سید حسین صفایی، تهران، نشر میزان

داوری بین المللی یا International Arbitration در اصل یکی از دروس مبنایی رشته ی حقوق می باشد که یک درس اصلی و تخصصی است که دانشجویان این رشته ملزم به گذراندن آن هستند.

جزوه داوری بین المللی به دانشجویان حقوق کمک می کند تا با تسلط و اشراف کامل بر سرفصل های این درس در امتحان نهایی آن حظور پیدا کنند.

دانلود رایگان جزوه داوری بین المللی

دلیل آن هم به این موضوع بر می گردد که جزوه داوری بین المللی خلاصه ای از نکات کلیدی شش کتاب مطرح در این حوزه است که باعث می شود در کمترین زمان نگاه جامعی به تمامی این کتاب ها داشته باشید.

از همین رو مطالعه ی جزوه داوری بین المللی را به تمامی دانشجویانی که در حال گذراندن درس داوری بین المللی هستند و تمامی علاقه مندان پیشنهاد می کنیم.

در صفحات ابتدایی جزوه داوری بین المللی هدف از ارائه ی این درس به دانشجویان کارشناسی ارشد حقوق در دو واحد نظری، بررسی و تبیین حقوق و مسائل داوری بین المللی بیان شده است.

دانلود جزوه داوری بین المللی رشته حقوق

جزوه داوری بین المللی هم در تحقق این هدف و هم در تسلط و اشراف بر سرفصل های تعیین شده برای درس داوری بین المللی بسیار کمک کننده خواهد بود.

آیین انواع داوری، قانون حاکم بر داوری، ادله اثبات دعوی، شیوه خاص دفاع در داوری، مشاوره و انشای رأی، اجرای آرای داوری بدون مراجعه به دادگاه، اجرای قضایی آرای داوری، اجرای آرای داوری در محدوده قراردادهای بین المللی، داوری و اجرای آرای داوری الکترونیک.

دانلود جزوه داوری بین المللی pdf

عناوینی که در خطوط بالا از آن ها نام برده شده است از جمله ی این سرفصل ها می باشند که اساتید ملزم هستند در طول تدریس درس داوری بین المللی به دانشجویان منتقل کنند. جزوه داوری بین المللی در این مسیر یاری دهنده ی اساتید و منبع بسیار خوبی برای مطالعه ی دانشجویان خواهد بود.

جزوه داوری بین المللی همانند شمار زیادی جزوه و کتاب دیگر توسط تیم کافه جزوه برای سهولت دسترسی شما دانشجویان و علاقه مندان عزیز بر روی سایت کافه جزوه قرار داده شده است.

برای دسترسی به لینک دانلود جزوه داوری بین المللی کافی است همین حالا بر روی خرید محصول کلیک کنید.

دانلود رایگان جزوه داوری بین المللی 

یکی از جزوات موجود در سایت فروشگاهی کتاب کافه جزوه جزوه داوری بین المللی   می باشد. اگر به دنبال جزوه ی مناسب برای داوری بین المللی هستید نباید از مطالعه ی  این جزوه غافل شوید. زیرا تمامی نکاتی را که داوران بین المللی باید ر نظر داشته باشند و برای داوری ان را در نظر بگیرند به صورت کامل در این جزوه ذکر شده است.

البته برای داوری بین المللی کتاب ها و جزوا بسیار مختلفی به نگارش در امده است که می توانید از مطالعه ی تک تک این کتاب ها و جزوات نیز بهره مند شوید. اما این که بخواهیم به شما مناسب تین منبع را جهت یاد گیری اصول داوری معرفی نماییم معرفی ما به شما جزوه داوری بین المللی   می باشد. زیرا این جزوه خیلی حجیم و طولانی نیست و همه می توانند وقتی را جهت مطالعه  ی نکات مختلف ذکر شده در ان اختصاص دهند.

پس شما می توانید با برنامه ریزی و در نظر گرفتن وقت کافی به مطالعه ی این جزوه ی کلمل بپردازید. به گونه ای که نکات مهم و ضروری ذکر شده در این جزوه را به خوبی یاد بگیرید و هیچ گاه این نکته را فراموش ننمایید.

دانلود  و خرید فایل پی دی اف جزوه داوری بین المللی 

اگر شما هم جز ان دسته افرادی هستید که می خواهید از مطالعه  ی جزوه داوری بین مللی بهره مند شوید باید بدانید که با مراجعه به سایت کافه جزوه این کتاب به راحتی در دسترس شما قرار خواهد گرفت که شما می توانید وقت کافی را جهت مطالعه ی جزوه داوری بین المللی   اختصاص دهید و تمامی نکات مهم و ضروری ذکر شده در این جزوه ی کمک داروری بین المللی را به صورت کامل و دقیق فرا گرفته و مورد استفاده خود قرار دهید.

 

ادامه مطلب

ین جزوه شامل مباحث مختلفی از داوری بین المللی، از جمله: مفاهیم پایه داوری بین المللی تاریخچه داوری بین المللی مزایای داوری بین المللی انواع داوری بین المللی
این جزوه برای دانشجویان رشته‌های حقوق، علوم سیاسی و سایر رشته‌های مرتبط که درس داوری بین المللی را می‌گذرانند، مناسب است. همچنین این جزوه برای وکلا، قضات و سایر متخصصان حقوقی که در زمینه داوری بین المللی فعالیت می‌کنند، مفید خواهد بود.
نظرات
  1. جعفر

    واقعا جزوه کاملی بود
    تشکر فراوان

  2. عیسی اسماعیلی

    ( خریدار محصول )

    یه کلام بینظیر

  3. محسن ذولفقاری

    حتما پیشنهاد میکنم بخرید فوق العاده‌س

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *