پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
محمد رحیم عیوضی و محمد جواد هراتی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
414 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود خلاصه کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران عیوضی pdf

جزوه درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران یک جزوه ی خلاصه شده ی چاپی از کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران نوشته ی مؤلفان محمد رحیم عیوضی و محمد جواد هراتی است.

جزوه درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران شامل دو نسخه جزوه درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران است که به صورت فایل فشرده شده آماده شده است.

دفتر نشر معارف (وابسته به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها) کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران را چاپ و روانه ی بازار کرده است.

جزوه درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران مناسب دانشجویان به منظور آمادگی برای امتحانات است که به صورت چاپی با صفحه بندی درس، کیفیت و وضوح بالا تهیه شده است.

جزوه درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران در دسته ی جزوه های درسی و دانشگاهی قرار دارد که با هدف تحلیل انقلاب اسلامی و انتقال مفاهیم آن دانشجویان نگاشته شده است.

جزوه درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران

 

دانلود رایگان جزوه درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران

درس انقلاب اسلامی ایران به عنوان درس هدف در جزوه درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران به ارزش دو واحد به عنوان یکی از دروس عمومی است که دانشجویان تمامی رشته ها باید در مقطع کارشناسی آن را بگذرانند. از همین رو دانشجویان زیادی از جزوه درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران

برخی از اساتید کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران را به عنوان یک منبع برای درس عمومی انقلاب اسلامی ایران معرفی می کنند تا دانشجویان از طریق مطالعه ی آن برای امتحان آماده شوند.

مؤلفان محمد رحیم عیوضی و محمد جواد هراتی کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران خود را با هدف تحلیل انقلاب اسلامی ایران و معرفی دستاوردهای آن به مخاطبان در نه سرفصل نگاشته است. که البته جزوه درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران نیز این فصول را اما به شکل نکته وار و خلاصه وار شامل می شود.

فصل اول: تعریف، مفاهیم و عوامل شکل گیری انقلاب ها

فصل دوم: وضعیت اروپا و ایران در اواخر قرن نوزدهم و شکل گیری الگو های شبه ترقی غرب گرا و تعالی اسلامی

دانلود رایگان پاورپوینت کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران

فصل سوم: چاش الگوی شبه ترقی غرب گرا و تعالی اسلامی در عصر مشروطه

فصل چهارم: عصر پهلوی، شبه ترقی غرب گرا و باستان گرایی

فصل پنجم: روند تکاملی الگوی پیشرفت و تعالی و شکل گیری انقلاب

فصل ششم: انقلاب اسلامی؛ هویت خواهی و استقلال طلبی

فصل هفتم: تحلیلی بر تحولات دوران تثبیت و تداوم انقلاب اسلامی

فصل هشتم: دستاوردهای انقلاب اسلامی

فصل نهم: آینده انقلاب اسلامی؛ فرصت ها و چالش ها

هر کدام از فصول نام برده شده در تعدادی زیرفصل تحت عناوینی متفاوت جنبه های مختلف موضوع فصل را مورد بررسی قرار داده اند.

دانلود رایگان خلاصه کتاب انقلاب اسلامی عیوضی و هراتی

با توجه به این که انقلاب اسلامی یکی از دروس عمومی است، قطعاً جزوه درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران، مخاطبان زیادی را از بین دانشجویان تمامی رشته ها خواهد داشت که خواهان دسترسی به این کتاب هستند.

سایت کافه جزوه در زمینه ی آماده سازی و عرضه ی کتاب و جزوه های پرمخاطب به صورت نسخه ی الکترونیکی فعالیت دارد.

جزوه درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران نیز همچون صدها جزوه ی دیگر توسط تیم کافه جزوه برای سهولت دسترسی شما مخاطبان عزیر عرضه شده است.

برای فعال شدن لینک دانلود کافی است همین حالا بر روی خرید محصول کلیک کنید.

امیدواریم جزوه درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران اثری سودمند برای اساتید و دانشجویان محترم باشد.

جزوه درامدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران + دانلود رایگان دانشگاه پیام نور

از دیگر دروس عمومی و بعضا اختصاصی در برخی از رشته های دانشگاهی درامدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران می باشد. اگر برای درس عمومی انقلاب اسلامی ایران مطالعه ی این کتاب به شما معرفی شد و استاد مربوطه از شما خواست که این کتاب درسی را مطالعه نمایید. اصلا جای نگرانی وجود ندارد زیرا خلاصه این کتاب تحت عنوان جزوه درامدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران به فروش می رسد.

با مطالعه ی این خلاصه جزوه دیگر نیازی نیست که کلیه مطالب کتاب درسی را مطالعه نماییید و وقت خود را جهت خواندن این دروس عموی صرف نمایید. بلکه با این روش می توانید وقت بیشتری را به مطالعهی  دروس اختصاصی و مهم تری سپری کنید. برای خرید جزوه ی درامدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی می توانید به فروشگاه اینترنی کافه جزوه مراجعه نمایید.

کافه جزوه همواره سعی نموده است تا این جزوات را با قیمتی مناسب در اختیار دانشجویان گرامی قرار دهند. یکی از جزوه های قرار گرفته در سایت کافه جزوه همنی  جزوه درامدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران می باشد که به عنوان خلاصه ای بسیار مفید از در دراکدی بر انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه درامدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران

مطالعه ی خلاصه جزوات برای دروس عمومی کاری بسیار ضروری است زیرا دیگر نیازی نیست که وقت زیادی را صرف مطالعهی  کتاب های درسی حجیم و دشوا نمایید.

اغلب کتاب های درسی که برای دروس عمومی از جکله درس تاریخ تحلیلی انقلاب اسلامی ایران نوشته شده اند بسیار مفصل و طولانی هستند. به گونه ای که دانشجویان گرمی جهت مطالعه ی این کتاب های درسی حجیم و دشوار و یادگیری نکات ان بای زمان بسیار زیادی را صرف مطالعه کتاب نمایند.

ادامه مطلب

جزوه درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران خلاصه ای از مطالب کتاب درسی است. جزوه ممکن است شامل مطالب و مثال های اضافی باشد.
سبک و محتوای جزوه ممکن است برای همه دانشجویان مناسب نباشد. دانشجویان با سطوح مختلف علمی ممکن است به جزوات متفاوتی نیاز داشته باشند.
نظرات
  1. مرتضی

    جزوه خوبی بود

  2. خلیل حیدری

    ( خریدار محصول )

    از هر نظر عالی

  3. قاسم توفیق

    ( خریدار محصول )

    ارزش خرید داره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *