پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
566 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود جزوه شبیه سازی مخازن دانشگاه شریف

جزوه شبیه سازی مخازن یک جزوه ی جامع و کاملی است که توسط دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی نفت گرایش مهندسی مخازن یا شبیه سازی مخازن حاضر در کلاس درس شبیه سازی مخازن نگاشته شده است.

این کلاس درس مربوط به دانشگاه شریف در سال تحصیلی 1400-1399 تدریس شده توسط دکتر مبین فاطمی است.

مجموعه جزوه شبیه سازی مخازن برای استفاده ی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی نفت گرایش مهندسی مخازن یا شبیه سازی مخازن گردآوری و عرضه شده است.

این جزوه به خصوص مناسب آن دسته از دانشجویان مهندسی مخازن است که درس شبیه سازی مخازن خود را با استاد موبین فاطمی در دانشگاه صنعتی شریف می گذرانند.

جزوه شبیه سازی مخازن

نمونه سوال شبیه سازی مخزن

در جزوه شبیه سازی مخازن تمامی مثال های کاربردی که استاد مبین فاطمی در طول تدریس درس شبیه سازی مخازن برای دانشجویان مطرح نموده است با زبانی ساده نگاشته شده اند.

مجموعه جزوه شبیه سازی مخازن عرضه شده در این صفحه شامل پاورپوینت، نمونه سوالات، جزوه های تک تک 12 جلسه ی کلاس درس شبیه سازی مخازن ارائه شده در یک ترم تحصیلی به همراه اصلاحیه ی برخی از جلسات که نکاتی نیز به آن ها اضافه شده است می باشد.

همانطور که در تصاویر درج شده از جزوه شبیه سازی مخازن مشاهده می کنید تمامی نمودارها و شکل هایی که در طول تدریس درس جزوه شبیه سازی مخازن توسط استاد مبین فاطمی برای دانشجویان کشیده شده است در این جزوه نیز با دقت کشیده شده اند.

جزوه شبیه سازی مخازن

در این مجموعه جزوه شبیه سازی مخازن، یک پاورپوینت چاپی به زبان انگلیسی تهیه شده توسط استاد موبین فاطمی شامل مباحث Flow Equation و Numerical Solution وجود دارد.

درس شبیه سازی مخازن اصلی ترین و مهم ترین درس برای دانشجویان کارشناسی ارشد گرایش مهندسی مخازن یا شبیه سازی مخزن از رشته ی مهندسی نفت می باشد.

درس شبیه سازی مخازن یک درس فرار شامل فرمول ها و مسائل زیادی است که درک آن توسط دانشجویان نیازمند حل مسائل و تمرین های زیادی است.

از این بابت جزوه شبیه سازی مخازن بسیار کمک کننده خواهد بود زیرا یکی از فایل های آن شامل تمامی سوالات و پاسخ آن ها به صورت تشریحی با ذکر نکات کلیدی است که توسط دکتر مبین فاطمی در طول تدریس درس شبیه سازی مخازن برای دانشجویان گرایش مهندسی مخازن مطرح و تدریس شده است.

دانلود رایگان جزوه شبیه سازی مخازن استاد مبین فاطمی

برای درس شبیه سازی مخازن تعداد بسیار محدودی جزوه ی درسی به زبان فارسی وجود دارد. مجموعه جزوه شبیه سازی مخازن تدریس شده توسط مبین فاطمی استاد دانشگاه صنعتی شریف را می توانید به عنوان بهترین جزوه ی موجود درس شبیه سازی مخازن انتخاب کنید.

جزوه ی هرکدام از 12 جلسه ی مربوط به این درس به صورت جداگانه در قالب فرمت پی دی اف به صورت دست نویس با خطی خوش، خوانا، واضح و مرتب در این مجموعه قرار دارد.

قطعاً دانشجویان دانشجویان کارشناسی ارشد گرایش مهندسی مخازن یا شبیه سازی مخزن از رشته ی مهندسی نفت جهت مرور این درس و آمادگی برای امتحان به این جزوه نیاز پیدا خواهند کرد.

با توجه به ارزشمندی جزوه شبیه سازی مخازن برای دانشجویان مهندسی نفت، سایت کافه جزوه این مجموعه جزوه را به صورت فایل فشرده تهیه و برای دانلود بر روی این صفحه قرار داده است.

دانلود رایگان جزوه شبیه سازی مخازن

 شبیه سازی مخازن از جمله دروسی تخصصی می باشد که در دانشگاه تدریس می شود. اساتدی که درس شبیه سازی مخزن را برای شما تدریس خواهند کرد جزوات و کتاب های درسی مختلفی را نیز ممکن است به شما پیشنهاد نمایند. اکثر اساتید برای ایتکه مطالعه ی درس شبیه سازی مخازن بری دانشجویان گرامی رشته های مرتبط اسان تر باشد مطالعهی  جزوات موجود را برای این درس شبیه سازی مخازن پیشنهاد می نمایند.

برای این درس شبیه سازی مخازن در سایت کافه جزوه نیز فایل قرار داده شده است که فرمت این فایل قرار داده شده به صورت پی دی اف می باشد و نام ان نیز جزوه شبیه سازی خازن ذکر شده است.

مشخصات کام این جزوه را در سایت کافه جزوه می توانید مظطالعه نمایید و سپس با اگاهی کامل از محتوایات و مطالب ذکر شده در جطزوه ی شبیه سازی مخازن فایل پی دی اف قرار گرفته در سایت کافه جزوه را دانلود نمایید. برای خرید فایل پی دی اف جزوه ی شبیه سازی مخازن فقط می توانید هزینه ی اندکی را پرداخت نموده و سپس با مطالعه ی کامل این جزوه نمره ی خوبی را از این درس فرا بگیرید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه شبیه سازی مخازن

درسشبیه سازی مخازن از جمله دروس تخصصی سختی می باشد که برای مطالعه ی ان باید دقت کافی داشته باشبد تا بتوانید کلیه مطالب موجود در درس شبیه سازی مخازن را فرابگیرید.

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که بعد از خرید فایل پی دی اف جزوه شبیه سازی مخازن تمرکز خود را بر روی یاد گیری کلیه نکات ذکر شده در این جزوه بگذارید تا بتوانید دانش خود را در زمینه ی  شبیه سازی مخازن و در این دروس تخصصی به طور قابل توجه ای افزایش بهبود دهید.

ادامه مطلب

این جزوه برای دانشجویان رشته های مهندسی نفت، مهندسی شیمی و سایر رشته های مرتبط که به دنبال یادگیری مفاهیم و اصول شبیه سازی مخازن هستند، مناسب است.
این جزوه شامل مباحث زیر است: مقدمه ای بر شبیه سازی مخازن: شامل تاریخچه، کاربردها و چالش های شبیه سازی مخازن اصول اولیه شبیه سازی مخازن: شامل معادلات حاکم بر جریان سیالات در مخازن، خواص سیالات و سنگ مخزن، روش های عددی و گسسته سازی شبیه سازی جریان سیال: شامل شبیه سازی جریان تک فازی و چند فازی، شبیه سازی جریان آب، شبیه سازی جریان گاز و شبیه سازی تزریق سیال
نظرات
  1. ملیکا

    خوب بود

  2. مهرداد حاجی

    از خریدم راضی هستم

  3. موسی طالب زاده

    ( خریدار محصول )

    از هر نظر عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *