پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
سولومونز
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
401 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان جزوه شیمی آلی 2 سولومونز

جزوه شیمی آلی 2 سولومونز یک خلاصه ی فشرده از فرمول ها و قواعدی است که در کتاب شیمی آلی اثر سولومونز وجود دارد.

منبع اصلی درس شیمی آلی 2 و جزوه شیمی آلی 2 سولومونز نیز کتاب شیمی آلی اثر سولومونز است که در دو جلد به رشته ی تحریر درآمده است.

معمولاً کتاب شیمی آلی سولومونز به عنوان مهم ترین منبع تخصصی دانشگاهی درس شیمی آلی 2 توسط اساتید به دانشجویان شیمی معرفی می شود.

زیرا کتاب شیمی آلی اثر سولومونز از معتبرترین منابع در زمینه ی شیمی آلی است که مطالعه ی آن برای دانشجویان این رشته بسیار مفید بوده است.

دانشجویان کارشناسی ارشد رشته ی مهندسی شیمی گرایش شیمی آلی حاضر در کلاس درس شیمی آلی 2 جزوه شیمی آلی 2 سولومونز را نگاشته اند.

جزوه شیمی آلی 2 سولومونز

جزوه شیمی آلی 2 سولومونز

در این کلاس درس نیز همچون سایر کلاس های شیمی آلی 2 منبع اصلی تدریس کتاب شیمی آلی سولومونز بوده است.

کتاب شیمی آلی اثر سولومونز و به تبع آن جزوه شیمی آلی 2 سولومونز نه تنها برای دانشجویان گرایش شیمی آلی مفید است بلکه به عنوان یکی از ضروریات و واجبات رشته ی مهندسی شیمی می باشد که باید توسط تمامی دانشجویان و اساتید شیمی مورد توجه قرار گرفته و حداقل یک بار به طور کامل مطالعه شود.

با توجه به این که کتاب شیمی آلی اثر سولومونز، جامع ترین و کمیاب ترین کتاب در حوزه ی شیمی آلی است، اساتید مجید هروی و دکتر سیدحسین عبدی اسکوئی این کتاب را به زبان فارسی برگردانده اند.

دانلود خلاصه کتاب شیمی آلی 2 سولومونز

انتشارات احرار تبریز کتاب شیمی سولومونز را چاپ و روانه ی بازار کتاب نموده است.

کتاب شیمی آلی سولومونز به عنوان منبع اصلی درس شیمی آلی 2 علارغم علمی بودن و مباحث فرار شیمی آلی توانسته است آن ها را با بیانی ساده، شیوا و روان مطرح کند که همین موضوع موجب شده است تا این کتاب علارغم انتقال مباحث و فرمول های مهم و سنگین از سهولت درک مطالب و مفاهیم توسط دانشجویان برخوردار باشد.

از همین رو می توان گفت که جزوه شیمی آلی 2 سولومونز نیز همانند کتاب شیمی آلی سولومونز برای دانشجویان قابل فهم خواهد بود.

زیرا در جزوه شیمی آلی 2 سولومونز بسیاری از فرمول ها، نکات کلیدی و اشکال این کتاب به شکل خلاصه شده، مرتب و فشرده نگاشته شده اند.

دانلود پی دی اف جزوه شیمی آلی 2 سولومونز

هر چند که با توجه به تعداد صفحات کم جزوه شیمی آلی 2 سولومونز ممکن است فکر کنید مطالب این جزوه به شکل گذرا نوشته شده است در حالی که تعداد زیادی فرمول همانطور که در تصاویر نمونه مشاهده می کنید به صورت فشرده در هر صفحه از جزوه شیمی آلی 2 سولومونز نوشده شده اند.

درس شیمی آلی 2 کلیدی ترین و مهم ترین درس برای دانشجویان کارشناسی ارشد رشته ی مهندسی شیمی گرایش شیمی آلی است.

قطعاً دانشجویان کارشناسی ارشد گرایش شیمی آلی از رشته ی مهندسی شیمی جهت مرور این درس و آمادگی برای امتحان به جزوه شیمی آلی 2 سولومونزنیاز پیدا خواهند کرد.

با توجه به ارزشمندی جزوه شیمی آلی 2 سولومونز برای دانشجویان مهندسی شیمی، سایت کافه جزوه این این جزوه را به صورت فایل پی دی اف 8 صفحه ای تهیه و برای دانلود بر روی این صفحه قرار داده است.

جزوه شیمی الی 3 سولومونز دانلود رایگان جزوه شیمی الی 3 سولومونز

دانشجویانی که در رشته های شیمی تحصیل می نمایند حتما واژه شیمی الی به گوششان خورده است. زیرا یکی از مهم ترین دروسی که باید در مقطع کارشناسی این دانش جویان مطالعه نمایند درس شیمی الی می باشد.

لازم به ذکر است که درس شیمی الی فقط مختص به یک واحد درسی نمی باشد بلکه چند واحد درسی به درس شیمی الی اختصاص می یابد که دانشجویان در ترم های اولیه باید شیمی الی 1 را مطالعه نمایند و هر چه ترم ان ها بالا تر برود شیمی الی 2 و 3 را نیز باید به صورت کامل مطالعه نمایند. پس برای مطالعه ی این دروس برنامه یزی داشته باشید و برای هر کدام یکی جزوه یا یک کتاب مناسب را انتخاب نمایید.

برای درس شیمی الی 3 می توانید جزوه شیمی الی 3 سولومونز را مطالعه نمایید که جزوه ای بسیار جامع و کامل و بر گرفته از کتاب درسی سولومونز می بشد که منبعی بسیار جامع و کامل برای درس شیمی الی 3 در مقطع کارشناسی محسوب می شود. پس پیشنهاد ما به شما دانشجویان گرامی این است که از مطالعه  ی  جزوه شیمی الی 3 سولومونز غافل نشوید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه شیمی الی 3 سولومونز

یکی از بهترین و مناسب ترین منابع جهت مطالعه ی درس شیمی الی 3 در مقطع کارشناسی برای دانشجویان رشته ی شیمی جزوه شیمی الی 3 سولومونز می باشد.

که دقیقا مطابق با سر فصل های اوزشی ارائه شده از سوی وزات بهداشت به نگارش در امده است و کلیه نکات و مطالب لازم و ضروری موجود در ئرس شیمی الی 3 را پوشش می دهد. به همنی دلیل است که ب شما مطالعه ی این جزوه شیمی الی 3 سولومونز را به شدت پیشنهاد می‌کنیم

ادامه مطلب

مشتریانی که این جزوه را تهیه کرده اند، از محتوای آن راضی بوده و آن را به عنوان یک منبع مفید و آموزنده برای یادگیری شیمی آلی 2 معرفی کرده اند.
شما می توانید این جزوه را از طریق سایت کافه جزوه تهیه کنید.
نظرات
  1. زهرا

    برای شب امتحان عالیه

  2. عیسی علوی

    ( خریدار محصول )

    حتما بخرید از دست ندینش

  3. نادر مرتضوی

    ( خریدار محصول )

    عالی بی نظیر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *