پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
510 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان جزوه شیمی فیزیک دانشگاه صنعتی شریف

جزوه شیمی فیزیک یک جزوه ی جامع و کاملی است که توسط دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی شیمی گرایش شیمی فیزیک حاضر در کلاس درس شیمی فیزیک دانشگاه صنعتی شریف تدریس شده توسط دکتر مسعود عسگری از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف نگاشته شده است.

درس شیمی فیزیک به عنوان اصلی ترین درس در رشته ی مهندسی شیمی مقطع کارشناسی ارشد گرایش شیمی فیزیک و همچنین از دروس مهم رشته ی مهندسی مواد می باشد.

از همین رو با توجه به اهمیت این درس، دانشجویان کارشناسی ارشد رشته ی مهندسی شیمی گرایش شیمی فیزیک دانشگاه شریف این خلاصه جزوه شیمی فیزیک را به صورت بسیار مرتب و کامل در کلاس درس خود تهیه نموده اند.

جزوه شیمی فیزیک

جزوه شیمی فیزیک استاد مسعود عسگری دانشگاه شریف

تا بدین طریق سایر دانشجویان و اساتید رشته ی مهندسی شیمی بتوانند با مطالعه ی جزوه شیمی فیزیک از مطالب آن سود جویند.

دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی شیمی گرایش شیمی فیزیک هفت سرفصلی درس شیمی فیزیک را که توسط استاد درس مربوطه یعنی دکتر مسعمود عسگری در یک نیم سال تدریس شده است را در جزوه شیمی فیزیک به شرح و ترتیب زیر پوشش داده اند.

فصل اول: تعریف شیمی فیزیک

فصل دوم: قانون اول ترمودینامیک

فصل سوم: ترموشیمی: Thermochemistery

فصل چهارم: قانون دوم ترمودینامیک

جزوه شیمی فیزیک دکتر عسگری صنعتی شریف

فصل پنجم: تعادل ماده: material equilibrium

فصل ششم: انرژی آزاد

فصل هفتم: الکتروشیمی

گرایش شیمی فیزیک که جزوه خلاصه شیمی فیزیک از جزوه های محبوب دانشجویان این گرایش است در واقع یک گرایشی می باشد که از ترکیب دو حوزه یا رشته ی علمی فیزیک و شیمی به وجود آمده است.

جزوه خلاصه شیمی فیزیک مناسب دانشجویان به منظور آمادگی برای امتحانات است که به صورت دست نویس با خطی خوش، خوانا، واضح و به صورت مرتب نگاشته شده است.

دانلود جزوه شیمی فیزیک مهندسی شیمی مسعود عسگری

جزوه شیمی فیزیک شامل تمامی مثال ها و تمرین هایی است که به همراه پاسخ تشریحی و نکات آن ها توسط دکتر مسعود عسگری برای فهم بهتر دانشجویان در کلاس درس مطرح و تشریح شده است.

همانطور که در تصاویر نمونه ی موجود از جزوه شیمی فیزیک مشاهده می کنید در این جزوه تمامی اشکال و نمودار ها نیز به صورت مرتب و منظم کشیده شده اند و علاوه بر آن جداول مورد نیاز در این درس نیز به صورت تصویر بر روی نسخه ی الکترونیکی فایل جزوه شیمی فیزیک درج شده اند.

فصل اول از این جزوه به تعریف کامل از شیمی فیزیک می پردازد. همانطور که شما نیز می دانید شیمی فیزیک به عنوان بخشی از علم شیمی علم استفاده از اصول و قواعد فیزیک برای حل مسائل و مشکلات شیمیایی می باشد.

جزوه شیمی فیزیک دکتر عسگری

اهمیت شیمی فیزیک برای رشته مهندسی مواد به قدری است که بسیاری از دانشجویان این رشته همچون دانشجویان گرایش شیمی فیزیک از رشته ی مهندسی شیمی نیز خواهان دسترسی به جزوه شیمی فیزیک هستند.

نسخه ی الکترونیکی جامع و کامل این جزوه ی ارزشمند به صورت یک فایل 215 صفحه ای در فرمت پی دی اف برای استفاده ی دانشجویان رشته های مهندسی شیمی و مهندسی مواد بر روی این صفحه قرار گرفته است.

با اطمینان از صفحه بندی درست، وضوح و شفافیت این جزوه می توانید نسبت به دانلود آن با کلیک بر روی خرید محصول اقدام کنید.

دانلود رایگان جزوه شیمی فیزیک + دانشگاه صنعتی شریف

دانشجویان مهندسی شیمی به خوبی با درس شیمی فیزیک اشنایی دارند. زیرا یکی از مهم ترین دروسی که در مقطع کارشناسی دانشجویان رشته ی مهندسی شیمی باید بگذرانند درس شیمی فیزیک می باشد.

پس از همان ابتدای شروع ترم تخحصیلی باید به فکر منبعی مناسب برای درس شیمی فیزیک باشند. مطالعه ی درس شیمی فیزیک کار چندان راحتی نیست اما شما با مطالعه ی جزوه شیمی فیزیک قرار  گرفته بر سایت کافه جزوه به راحتی می توانید به کلیه مباحث ذکر شده در این جزوه تسلط پیدا کنید.

فقط کافی است که هنگالم مطالعه دقت و تمرکز داشته باشید و برای مطالعه ی تمامی فصل های ذکر شده در این جزوه ی شیمی فیزیک دقیقا مطابق با برنامه ریزی پیش بروید.

اگر با برنامه ریزی کامل و به صورت دقیق مباحث ذکر شده در جزوه ی شیمی فیزیک را مطالعه نمایید مطمئن باشید که از این درس نمره ی بسیار خوبی کسب خواهید کرد. مسائل مختلیف در درس شیمی فیزیک مطرح است که باید مهارت خود برای حل مسائل مختلف مطرح شده در دس شیمی فیزیک را تقویت کنید تا به راحتی بتوانید کلیه مسائل موجود در این درس را حل نمایید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه شیمی فیزیک + مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد

پیشنهاد کافه جزوه به دانشجویان رشته ی مهندسی شیمی مطالعه ی جزه شیمی فیزیک می باشد. زیرا این جزوه به صور خلاصه ای از کتاب های رفرنس درس شیمی فیزیک جمع اوری شده است.

فقط به دلیل خلاصه بودن مباحث ان از ارزش مطالعاتی بسیار زیادی برخروردار است. و دانشجویان بسیار زیادی ترجیح می دهند تا به جای مطالعه ی کتاب های حجیم و دشوار منبع اصلی این خلاصه جزوات گرد اوری شده برای درس شیمی فیزیک را به صورت کامل مطالعه نمایند.  

ادامه مطلب

شما می توانید این جزوه را از طریق سایت کافه جزوه نویسنده تهیه کنید.
اکثر مشتریانی که این جزوه را تهیه کرده اند، از محتوای آن راضی بوده و آن را به عنوان یک منبع مفید و آموزنده برای یادگیری شیمی فیزیک معرفی کرده اند.
نظرات
  1. محمدرضا

    عااااااالی بود

  2. محمدجواد شریفی

    حرف نداره عالیه

  3. رضا شهبازی

    ( خریدار محصول )

    عالیه همون چیزی بود که میخواستم دمتون گرم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *