پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
1 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
515 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود جزوه خلاصه معارف اسلامی 1

جزوه معارف اسلامی 1 خلاصه مربوط به درس اندیشه ی اسلامی 1 از دروس عمومی مشترک است که توسط یکی از اساتید درس مربوطه به صورت پرینت شده، با کیفیت و خوانایی بالا از مباحث ارائه شده در کلاس گردآوری و نوشته شده است.

جزوه معارف اسلامی 1 خلاصه ای نکته وار و کلیدی برگرفته از کتاب معارف اسلامی 1 نوشته ی نویسندگان محمد سعیدی مهر و دکتر امیر دیوانی می باشد که دارای کتاب های متعدد دیگری در زمینه های اصول دین اسلام و فلسفه نیز هستند.

کتاب معارف اسلامی به عنوان یک کتاب درسی و دانشگاهی در دو جلد کتاب معارف اسلامی 1 و 2 طراحی و تدوین شده است.

این کتاب ها به عنوان مرجع و منبع درسی توسط اساتید برای درس اندیشه اسلامی 1 و 2 به دانشجویان معرفی می شوند.

جزوه معارف اسلامی 1

دانلود پی دی اف جزوه معارف اسلامی 1

کتاب معارف اسلامی 1 تنها شامل دو فصل مهم با عناوین زیر می باشد که در جزوه معارف اسلامی 1 نیز هر دوی این سرفصل ها اما به شکل خلاصه شده موجود می باشند.

فصل اول: خدا، انسان و جهان

فصل دوم: معاد

دانشجویان و علاقه مندان از طریق مطالعه ی جزوه معارف اسلامی 1 با اصول اساسی دین اسلام، حقایق دین و معارف اسلام آشنا خواهند شد.

از همین رو می توان گفت با توجه به محتوای جزوه معارف اسلامی 1 مطالعه ی آن نه تنها به دانشجویان به خصوص دانشجویان رشته معارف اسلامی، بلکه به تمام مسلمانان پیشنهاد می شود تا پشتوانه ی علمی قوی در زمینه ی اصول اساسی و حقایق دین خود داشته باشند.

علاوه بر آن علاقه مندان به محتواهای مذهبی، علم عرفان، مرجعیت دینی و اندیشه ی اسلامی نیز می توانند از مطالعه ی جزوه معارف اسلامی 1 بهره مند شده و سود جویند.

جزوه معارف اسلامی 1 محمد سعیدی مهر

البته هر کدام از این دو سرفصل در تعداد زیادی زیر فصل اندیشه ی اسلامی را مورد بررسی و تحلیل قرار داده اند.

جزوه معارف اسلامی 1 این زیرفصل ها را نیز با عناوین در جستجوی معبود، راهی به سوی او، انسان شناسی، جهان شناسی، حقیقت انسان، مرگ، رهیافت های مختلف فلسفی در باب جاوندانگی انسان و مختصات زندگی اخروی در قرآن شامل می شود.

سرفصل هایی که اساتید ملزم هستند تا آن ها را در طی تدریس درس اندیشه اسلامی 1 به دانشجویان منتقل کنند شامل شش سرفصل به شرح و ترتیب زیر می باشند که جزوه معارف اسلامی 1 نیز این سرفصل ها را به صورت خلاصه مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.

فصل اول: انسان و ایمان

فصل دوم: مفهوم خدا

فصل سوم: خدایابی

دانلود رایگان خلاصه کتاب معارف اسلامی 1 محمد سعیدی مهر

فصل چهارم: توحید و شرک

فصل پنجم: اوصاف خداوند

فصل ششم: رستاخیز و جاودانگی انسان

درس اندیشه اسلامی 1 به عنوان یکی از دروس عمومی انتخابی که در تمامی دانشگاه های ایران به ارزش دو واحد برای دانشجویان رشته های مختلف ارائه می شود به منظور تدریس در 32 ساعت نظری از یک نیم سال تحصیلی تعریف می شود.

از آن جایی که با توجه به تخصصی نبودن این درس ممکن است علاقه ای به حضور در کلاس های آن، یادداشت جزوه و هزینه کردن برای کتاب آن نداشته باشید، جزوه معارف اسلامی 1 می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

فایل پی دی اف 64 صفحه ای مربوط به جزوه معارف اسلامی 1 را می توانید در این صفحه از سایت کافه جزوه با کلیک بر روی خرید محصول دانلود نمایید.

دانلود رایگان جزوه معارف اسلامی 1

معارف اسلامی 1 درئس عمومی می باشد که جزوه ای برای ان در سایت کافه جزوه بار گذاری شده است. جزوه معارف اسلامی 1 بسیار جامع و کامل تمامی مطالب درسی را پوشش می دهد و شما می توانید به راحتی کلیه مطالب ذکر شده در ان را مطالعه نمایید. حجم این جزوه ی معارف اسلامی 1 ان قدر زیاد نیست که وقت زیادی از شما بگیرید.

بسیار سعی شده است تا جزوه ای اماده شود که بسیار مختصر و مفید باشد و تنها به مسائل مهم در ان پرداخته شود. کتاب های درسی خیلی مفصل به توضیح مطالب مختلف می پردازند اما جزوات خلاصه ای هستند که مطابق با کتالب های درسی نوشته می شوند. مطالعه ی جزوه های درسی نسب به کتاب درسی به وقت کم تری نیاز دارد و شما می توانید با برنامه ریزی تمامی مباحث ذکر شده در ان را مطالعه نمایید.

هم چنینی از انجایی که حجم مطالب ذکر شده در ان به صورت مختصر و مفید می باشد شما دانشجویان گرامی ی توانید برای مرور شب امتحان نیز از جزوه ی معارف اسلامی یک بهره مند شوید و با نهایت دقت مطالب ذکر شده در این جزوه را مطالعه نمایید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه معارف اسلامی 1

معارف اسلامی 1 تنها به یک واحد عمومی اختصاص پیدا نمی کند بلکه دانشجویان گرامی در ترم های بعد باید معارف اسلامی 2 را که کامل کننده مباحث معارف اسلامی یک هست را نیز مطالعه نمایند.

برای هر دو درس عممی معارف اسلامی 1 و معارف اسلامی 2 جزوه ای به صورت فایل پی دی اف بار گذاری شده است تا دانشجویان با مطالعه ی فایل پی دی اف جزوه معارف اسلامی 1 بتوانند نمره ی خوبی را از درس معارف اسلامی   و 1 کسب نمایند.

ادامه مطلب

این جزوه مباحث مختلف معارف اسلامی 1 را به صورت جامع و کامل پوشش می‌دهد. سرفصل‌های کلی این جزوه شامل موارد زیر است: خداشناسی: توحید عدل نبوت
این جزوه برای دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاهی و همچنین برای عموم مردم مناسب است.
نظرات
  1. داوود

    جزوش برای شب امتحان عالی بود

  2. سمیرا موسوی

    عالی

  3. سمیرا موسوی

    عالی برای شب امتحان کمک خوبی بود

  4. نرگس

    سلام من جزوه رو خریداری کردم ولی متاسفانه نشد دانلود کنم

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام و درود. به پشتیبانی تلگرام پیام دهید

  5. قائمیان

    ( خریدار محصول )

    سلام جزوه رو خریدم برام بالا نمی امد حذف شد

    • کافه جزوهمدیر سایت

      سلام
      جهت حل مشکلتان به پشتیبانی تلگرام پیام دهید
      با تشکر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *