پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
استاد کلانتری
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
384 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

پاورپوینت مقدمه ای بر روانشناسی استاد کلانتری

جزوه مقدمه ای بر روانشناسی یک جزوه ی به صورت ترکیبی از دست نویس و تایپ شده است که دانشجویان رشته های مختلف دانشگاه صنعتی شریف به هنگام گذراندن درس مقدمه ای بر روانشناسی آن را تهیه نموده اند.

زمان و مکان جروه مقدمه ای بر روانشناسی به دانشگاه صنعتی شریف در سال 1399 مربوط می شود که توسط خانم دکتر میترا کلانتری تدریس شده است.

مرکز معارف اسلامی و علوم انسانی دانشگاه صنعتی شریف در هر نیم سال یک سری دروسی را تحت عنوان دروس اختیاری به دانشجویان این دانشگاه ارائه می کند. از جمله این دروس می توان به دروس مقدمه ای بر روانشناسی، مقدمه ای بر جامعه شناسی و مهارت های زندگی اشاره نمود.

جزوه مقدمه ای بر روانشناسی

دانلود جزوه مقدمه ای بر روانشناسی استاد میترا کلانتری

درس مقدمه ای بر روانشناسی در دو گروه با تدریس خانم دکتر میترا کلانتری و آقای دکتر اصغر نوروزی ارائه می شود که البته جزوه مقدمه ای بر روانشناسی عرضه شده بر روی این صفحه از سایت کافه جزوه، توسط خانم دکتر میترا کلانتری تدریس شده است.

البته جزوه مقدمه ای بر روانشناسی برای تمامی دانشجویانی که این درس اختیاری را برای پاس نمودن انتخاب کرده اند می تواند مفید باشد.

معمولاً رشته هایی که دروس آن ها مشکل بوده و کسب نمره ی خوب برای دانشجویان این رشته ها سخت است یک سری درسی تحت عنوان دروس اختیاری برای دانشجویان این رشته ها تعریف شده است تا با پاس نمودن آن ها بتوانند یک نمره ی خوبی به نمرات خود اضافه نموده و از این طریق معدلشان را بالا ببرند از همین رو می توانند از جزوه مقدمه ای بر روانشناسی به این منظور استفاده نمایند.

هدف دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف از تهیه ی این مجموعه جزوه مقدمه ای بر روانشناسی کمک به سایر دانشجویان در جهت نمره گرفتن از این درس اختیاری برای بالا بردن معدلشان است.

بهترین جزوه مقدمه ای بر روانشناسی دانشگاه شریف

به خصوص دانشجویان رشته های مختلف محصل در دانشگاه صنعتی شریف که درس مقدمه ای بر روانشناسی را با خانم دکتر میترا کلانتری می گذرانند که قطعاً به جزوه مقدمه ای بر روانشناسی نیاز خواهند داشت.

جزوه مقدمه ای بر روانشناسی بسیار جامع و کامل همراه با ریز نکات ارائه شده در کلاس می باشد، همانند اینکه صدای استاد درس مربوطه ضبط شده و از روی آن جزوه نوشته شده است.

از همین رو جزوه مقدمه ای بر روانشناسی برای دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف بسیار مفید خواهد بود زیر از طریق جزوه مقدمه ای بر روانشناسی بر تمامی مباحثی که در کلاس درس عنوان شده است اشراف کامل خواهند داشت و از همین رو با آمادگی سر جلسه ی امتحان حضور یافته و بدون نگرانی نمره ی خوبی از این درس خواهند گرفت.

دانلود رایگان جزوه مقدمه ای بر روانشناسی استاد میترا کلانتری دانشگاه شریف

خانم دکتر کلانتری، استاد تدریس کننده جزوه مقدمه ای بر روانشناسی، سیزده سرفصل از درس مقدمه ای بر روانشاسی که باید طی این درس به دانشجویان منتقل شود را در یک پاورپوینت به شرح و ترتیب زیر پوشش داده اند که در مجموعه جزوه مقدمه ای بر روانشناسی نیز این پاورپوینت قرار داده شده است.

فصل اول: شرح ساختار روانشناسی و تقسیم بندی آن بر اساس کارکرد و موضوع

فصل دوم: معرفی مختصری از شاخه های مختلف روانشناسی (بالینی، تربیتی، اجتماعی و…)

فصل سوم: موضوع های مهم و بنیادی در روانشناسی

فصل چهارم: تاریخچه ای مختصر از روانشناسی (سیر تحول و پیدایش روانشناسی به عنوان رشته ای علمی)

فصل پنجم: مکتب رفتارگرایی (انواع یادگیری در قالب شرطی سازی)

دانلود جزوه مقدمه ای بر روانشناسی دانشگاه شریف

فصل ششم: نظریه یادگیری_اجتماعی بندورا (یادگیری مشاهده ای)

فصل هفتم: مکتب گشتالت (یادگیری بینشی و قوانین سازمان ادراکی)

فصل هشتم: روانشناسی تحولی (مراحل رشد شناختی در نظریه پیاژه و ویگوتسکی)

فصل نهم: نظریه های خبرپردازی (یادداری، توجه، ادراک، رمزگردانی، پردازش، معنادهی، حافظه و فراموشی)

فصل دهم: انگیزش

فصل یازدهم: تعریف شخصیت و رشد آن از دید مکتب روانکاوی (نظریه فروید)

فصل دوازدهم: رشد شخصیت در نظریه اریکسون

فصل سیزدهم: اختالالت شخصیت (معرفی و توضیح مختصر بعضی از اختالالت شخصیت)

این سر فصل ها به طور کامل در جزوه مقدمه ای بر روانشناسی نیز تحلیل و بررسی شده اند.

دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر روانشناسی دانشگاه صنعتی شریف

جزوه مقدمه ای بر روانشناسی یک مجموعه جزوه شامل پاورپوینت کلاس درس ارائه شده توسط خانم دکتر میترا کلانتری به همراه یک جزوه است که ده صفحه از این جزوه ب صورت دست نویس و باقی مانده به صورت تایپ شده و در توضیح همان اسلایدهای ارائه شده در کلاس می باشد که خانم دکتر کلانتی در کلاس تحلیل نموده اند.

پاورپوینت مربوط به جزوه مقدمه ای بر روانشناسی در قالب فایل پی دی اف 110 صفحه ای و جزوه نوشته شده توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف نیز در قالب فایل پی دی اف 55 صفحه ای هستند.

این دو فایل پی دی اف به صورت یک فایل فشرده درآمده و تحت عنوان جزوه مقدمه ای بر روانشناسی توسط سایت کافه جزوه بر روی این صفحه برای دانلود قرار داده شده است.

دانلود رایگان جزوه مقدمه ای بر روانشناسی

روان شناسی یکی از رشته های مطرح در دانشگاه می باشد که افراد مختلفی می توانند  با کسب رتبه در کنکور یا به صورت بدون کنکور در رشته ی روان شناسی پذیرش بگیرند. فرقی نمی کند که در دانشگاه دولتی درس می خوانید یا در دانشگاه پیام نور یا در دانشگاه ازاد اسلامی. به عنوان اولین واحد درسی که در رشه ی روانشناسی مطالعه واهید کرد درس مقدمه ای بر روانشن شناسی می باشد.

که برای اشنایی اولیه دانشجویان با رشته ی  روان شناسی به نگارش در امده است. کتاب های مختلفی وجود دارند که با مطالعه ی ان ها می توانید با درس روان شناسی اشنایی پیدا کنید.

اکثر اساتید روان شناسی در دانشگاه های مختلف مطالعه ی جزوات را به دانشجویان خود پیشنهادمی نمایند. یکی از جزوات مناسب برای مطالعه ی درس روان شناسی جزوه مقدمه ای بر روانشناسی می باشد. که به صورت ابتدایی و مقدماتی علم روان شنای را به دانشجویان گرامی توضیح  داده است. برای خرید جزوه ی مقدمه ای بر روان شناسی می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و سپس فایل پی دی اف جزوه ی مقدمه ای بر روان شناسی را از این سایت دانلود نمایید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه  مقدمه ای بر روانشناسی

همالن طور که می دانید برای تمامی دروس دانشگاهی هم کتاب و هم جزوه های بسیار مختلفی وجود دارد که دانشجویان به راحتی می توانند این کتاب ها و جزوه های درسی را مطالعه نمایند. پس انتخاب جزوه یا کتاب درسی به دانشجئی گرامی بستگی دارد. و دانشجو باید ببیند که با مطالعه ی کتاب رات تر است یا با مطالعه ی کتاب درسی.

اگر برای درس مقدمه ای بر روان شناسی با مطالعه ی جزوه راحت بودید می توانید جزوه مقدمه ای بر روانشناسی بخرید.

ادامه مطلب

این جزوه مباحث مختلف روانشناسی را به صورت جامع و کامل پوشش می‌دهد. سرفصل‌های کلی این جزوه شامل موارد زیر است: مقدمه‌ای بر روانشناسی: تعریف روانشناسی تاریخچه روانشناسی
این جزوه به صورت PDF ارائه شده است.
نظرات
  1. ملیکا

    سایت کافه جزوه واقعا بی نظیره

  2. بهروز شهبازی

    وای مگه میشه گفت بده خیلی خوبه

  3. سیدعلی نعمتی

    ( خریدار محصول )

    حتما بخرید از دست ندینش

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *