پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
علی نامجو و امیر میرجلالی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
5 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
458 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود خلاصه کتاب نقشه کشی صنعتی 1 علی نامجو و امیر میرجلالی

جزوه نقشه کشی صنعتی 1 یک خلاصه ای نکته وار، کلیدی و به صورت دست نویس از درس نقشه کشی صنعتی 1 گردآوری شده توسط علی نامجو و امیر میرجلالی از دانشجویان مهندسی صنایع دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد حاضر در کلاس مربوط به این درس گردآوری و جمع بندی شده است و انجمن علمی و پژوهشی مهندسی صنایع نیز این جزوه را برای استفاده ی عموم عرضه نموده است.

امین نامجو گردآورنده ی این جزوه، مؤسس مصمم و دانشجوی مقطع دکتری رشته ی مهندسی صنایع می باشد.

جزوه نقشه کشی صنعتی 1 یک جزوه ی جامع در این زمینه است که تمامی مباحث نقشه کشی صنعتی از جمله راهنما و تمرین، مثال ها، نقشه های تمرینی، رسم فنی عمومی و جامع را شامل می شود.

جزوه نقشه کشی صنعتی 1

دانلود رایگان جزوه نقشه کشی صنعتی 1 علی نامجو و امیر میرجلالی

جزوه نقشه کشی صنعتی 1 در دسته بندی جزوه های فنی و مهندسی از گروه صنایع قرار می گیرد.

این جزوه شامل تمامی تصاویر، جداول، شکل ها و نمودارهای درس نقشه کشی صنعتی 1 می باشد که توسط استاد درس مربوطه نیز در کلاس ارائه شده است.

درس نقشه کشی صنعتی 1 به عنوان درس هدف در جزوه نقشه کشی صنعتی 1 از دروس اصلی و کلیدی رشته ی مهندسی صنایع است که فرار بودن آن فهم آن را نیازمند حل مثال ها و تمرین های زیادی نموده است.

گردآورندگان علی نامجو و امیر میرجلالی، شش سرفصل به همراه تمامی زیر سرفصل ها از درس نقشه کشی صنعتی 1 که باید طی این درس به دانشجویان رشته ی مهندسی صنایع منتقل شود را در جزوه نقشه کشی صنعتی 1 خود به صورت جامع و کامل به شرح و ترتیب زیر پوشش داده اند.

دانلود جزوه نقشه کشی صنعتی 1 رشته صنایع

فصل اول: رسم تصاویر

فصل دوم: ترسیمات هندسی

فصل سوم: اندازه گذاری

فصل چهارم: مجهول کشی – رسم تصویر سوم با استفاده از تصویرهای دوگانه

فصل پنجم: تصویر مجسم یا پرسپکتیو

فصل ششم: برش و انواع آن

از همین رو می توان گفت جزوه نقشه کشی صنعتی 1 از کامل ترین و معتبرترین جزوات نقشه کشی صنعتی 1 موجود در سطح اینترنت است که دانشجویان مهندسی صنعتی بدون نیاز به جستجوی بیشتر برای پیدا کردن یک جزوه ی خود و با اطمینان می توانند از محتوای این جزوه نقشه کشی صنعتی 1 نهایت بهره را ببرند.

دانلود جزوه نقشه کشی صنعتی 1 دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

در نوشتن محتوای جزوه نقشه کشی صنعتی 1 از کتاب ها و منابع کلیدی و مرجع مرتبط با نقشه کشی صنعتی همچون کتاب های نقشه کشی صنعتی 1 نوشته شده توسط مهندس محمود مرجانی و حبیب الله حدادی، کتاب راهنما و تمرین، رسم فنی عمومی تألیف احمد متقی پور، کتاب رسم فنی جامع –  نقشه های تمرینی جلد اول و دوم با قلم استاد حسن جمالی فیروز آبادی و کتاب رسم فنی عمومی نوشته ی حسن جمالی فیروز آبادی، استفاده شده است.

اکثر دانشجویان رشته ی مهندسی صنایع ترجیح می دهند که به جای خواندن محتوای طولانی این کتاب های نام برده شده تنها یک جزوه نقشه کشی صنعتی 1 که بسیار جامع و به زبانی ساده و روان نوشته شده است را به منظور آمادگی برای امتحان این درس مطالعه نمایند.

جهت دانلود فایل مربوط به جزوه نقشه کشی صنعتی 1 بر روی خرید محصول کلیک نمایید تا این جزوه را با کمترین قیمت تهیه کنید.

دانلود رایگان نقشه کشی صنعتی 1 دانشگاه صنعتی شریف

یکی از رشته های دانشگاهی که رشته های ریاضی و فیزیک علاقه بسیار زیادی برای ان را دارند رشته ی نقشه کشی صنعتی می باشد. در این رشته ی دانشگاهی تعداد واحد های بسیار زیادی را دانشجویان در طول هشت ترم تحصیلی باید فرا بگیرند. یکی از این واحد های درسی در دوران دانشگاه  در مقطع کارشناسی درس نقشه کشی صنعتی 1 می باشد.

این درس نیاز به مطالعه و تمرین فراوان دارد. زیرا با یک بار نمی توانید به صورت عالی و موفق نقشه ای را رسم نمایید. بلکه لازم است چند بار تکرار و تمرین کنید تا به مهارت کافی در این زمینه برسید. به شما پیشنهاد می کنیم که برای موفق شدن در این رشته و افزایش سطح دانش و مهارت در درس نقشه کشی صنعتی یک جزوه نقشه کشی صنعتی 1 را خریداری نمایید.

و سپس کلیه نکات و مطالب ذکر شده در ان را مطالعه نمایید. اگر نکات ذکر شده در این کتاب را با دقت فراوان مطالعه نمایید بدون شک بهترین نقشه را می توانید ترسیم نمایید. سایت کافه جزوه برای درس نقشه کی صنعتی فایل پی دی اف جزوه نقشه کشی صنعتی 1 را قرار دادهذ است تا مورد استفاده دانشجویان گرامی قرار بگیرد.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه نقشه کشی صنعتی 1

برای درس نقشه کشی صنعتی 1 می توانید کتاب ها و جزوات بسیار زیادی را تیهه نمایید اما بهتر است که برای مطالعه ی درس نقشه کشی صنعتی یک یک منبع مناسب را جهت مطالعه انتخاب نمایید تا نگام مطالعه ی این درس دچار سر در نی نشوید.

پس یکی از بهترزین جزواتی که برای مطالعه ی درس نقشه کشی صنعتی می توانید مطلعه نمایید جزوه نقشه کشی صنعتی 1 به صورت فایل پی دی اف می باشد.

ادامه مطلب

دانشجویان مهندسی صنعتی بدون نیاز به جستجوی بیشتر برای پیدا کردن یک جزوه ی خود و با اطمینان می توانند از محتوای این جزوه نقشه کشی صنعتی 1 نهایت بهره را ببرند.
تمامی مباحث نقشه کشی صنعتی از جمله راهنما و تمرین، مثال ها، نقشه های تمرینی، رسم فنی عمومی و جامع را شامل می شود.
نظرات
  1. رضا

    لطفا جزوه نقشه کشی صنعتی 2 را هم در سایت قرار بدید

  2. هادی

    سلام
    اگر امکانش هست جزوه نقشه کشی صنعتی 2 را هم در سایت قرار دهید

  3. مجید رستمی

    عالی عالی هستش

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *