پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
388 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان جزوه پدیده های بین سطحی

جزوه پدیده های بین سطحی یکی از معدود جزوات موجود از درس پدیده های بین سطحی در شیمی می باشد که دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ی مهندسی شیمی گرایش شیمی فیزیک در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری حاضر در کلاس درس پدیده های بین سطحی در شیمی آن را نگاشته و تهیه نموده اند. جزوه پدیده های بین سطحی به عنوان یکی از جامع ترین و معتبرترین جزوات این درس می باشد.

درس پدیده های بین سطحی در شیمی به عنوان درس هدف در جزوه پدیده های بین سطحی از جمله دروسی است که برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته ی مهندسی شیمی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از گرایش شیمی فیزیک ارائه می شود.

البته درس پدیده های بین سطحی در شیمی از دروس تخصصی گرایش شیمی فیزیک نمی باشد. بلکه علاوه بر دروس تخصصی و جبرانی این گرایش، تعداد 36 درس تحت عنوان دروس تحصیلات تکمیلی نیز ارائه می شود.

جزوه پدیده های بین سطحی

دانلود جزوه پدیده های بین سطحی گرایش شیمی فیزیک

دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری گرایش شیمی فیزیک که جزوه پدیده های بین سطحی به منظور استفاده ی آن ها عرضه شده است با توجه به موضع پایان نامه یا رساله ی خود و با تأیید استاد راهنما می توانند 12 واحد از مجموعه 108 واحد ارائه شده در جدول دروس تحصیلات تکمیلی را اخذ نمایند.

در برنامه درسی تعریف شده برای دانشجویان گرایش شیمی فیزیک، درس پدیده های بین سطحی در شیمی بدون پیش نیاز و با ارزش سه واحد نظری برای تدریس در 48 ساعت در طول یک نیم سال تحصیلی تعریف شده است.

دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری که در دانشکده ی مهندسی شیمی، نفت و گاز یا دانشکده ی علوم تحصیل می کنند می توانند از محتوای جزوه پدیده های بین سطحی در شیمی بهره ببرند.

خرید جزوه پدیده های بین سطحی گرایش شیمی فیزیک

سرفصل هایی که اساتید در طول تدریس درس پدیده های بین سطحی در شیمی یا Interfacial Phenomena in Chemistry ملزم هستند تا به دانشجویان منتقل کنند و جزوه پدیده های بین سطحی در شیمی نیز آن ها را شامل می شود به شرح و ترتیب زیر هستند.

فصل اول: بررسی خواص بین سطحی مایع-گاز

فصل دوم: مروری بر روش های تجربی اندازه گیری

فصل سوم: عوامل مؤثر بر کشش سطحی

فصل چهارم: کشش سطحی و محلول های دوجزئی

فصل پنجم: لایه های نازک روی سطوح مایعات زاویه تماس و ترشوندگی

فصل ششم: پخش مایع روی مایع و بررسی ضریب پخش

فصل هفتم: کشش بین سطحی مایع-مایع

فصل هشتم: بررسی ترمودینامیکی مایع-مایع و ضریب پخش

دانلود جزوه پدیده های بین سطحی در شیمی

فصل نهم: فصل مشترک جامد-مایع

فصل دهم: زوایه تماس و ترشوندگی

فصل یازدهم: بررسی ترمودینامیکی زاویه تماس

فصل دوازدهم: اندازه گیری زاویه تماس و جنبه های کاربردی آن

فصل سیزدهم: مکانیسم پاککنندگی سطوح جامد

فصل چهاردهم: بررسی کلی ترمودینامیک فصل مشترک فازها

فصل پانزدهم: جذب های فیزیکی و شیمیایی

فصل شانزدهم: مدل های جذبی

فصل هفدهم: سطوح باردار و منشاء بارهای سطحی

فصل هجدهم: مواد فعال سطحی

جزوه پدیده های بین سطحی مهندسی شیمی

فصل نوزدهم: خود تجمعی مواد فعال سطحی

فصل بیستم: موازنه آبدوستی و آبگریزی مواد فعال سطحی

فصل بیست و یکم: امولسیون ها و میکروامولسیون ها

با مطالعه ی جزوه پدیده های بین سطحی، دانشجویان و علاقه مندان از طریق یادگیری دانش استفاده از این مباحث و توسعه ی آن ها به منظور حل مشکلات علمی و مهندسی شیمی را پیدا می کنند.

با توجه به کمیاب بودن جزوه پدیده های بین سطحی در اینترنت، دانشجویان رشته ی شیمی فیزیک این جزوه را به منظور دسترسی آسان سایر دانشجویان و علاقه مندان به محتوای درسی و نکات ارائه شده در کلاس درس پدیده های بین سطحی در شیمی، فراهم نموده اند.

جزوه پدیده های بین سطحی در صفحه حاظر از سایت کافه جزوه برای دسترسی آسان دانشجویان عزیز قرار داده شده است.

دانلود رایگان جزوه پدیده های بین سطحی

از دیگر دروسی که می توانید جزوه ی مناسب برای ان را در سایت کافه جزوه مشاهه و خریداری نمایید درس پدیده های بین سطحی می باشد. این درسی شاید برای بار اولی که ان را مطلعه می نمایید سخت و غیر قابل فهم باشد. اما اصلا نگران نباشید زیرا با مطالعه ی  بیشتر مطالب به راحتی در ذهن شما جا میفتد.

پس فقط تنها کارس که شما می توانید انجام دهید مطالعه ی بیشتر و دقت و تمرکز کافی می باشد. برای درس پدیده های سطحی سایت کافه جزوه جزوه پدیده های بین سطحی را به صورت فایل پی دی اف اماده و جمع اوری کرده است تا دانشجویان به راحتی بتوانند فایل پی دی اف درس پدیده های بین سطحی را مطالعه نمایند.

قیمتی که برای خرید این فایل پی دی اف در نظر گرفته شده است قیمتی بسیار مقرون به صرفه است. که تمامی دانشجویان توان مالی کافی برای خرید ایسن جزوات سایت کافه جزوه را دارند. پس درنگ نکنید و زبا خرید جزوه ی پدیده های بین سطحی دانش و علم خود را در درس پدیده های بین سطحی به طور قابل توجهی ارتقا و افزایش دهید. با مطالعه ی جزوه پدیده ای بین سطحی

دانلود و خرید فایل پی دی اف پدیده های بین سطحی

برای درس پدیده های بین سطحی به دنبال جزوه می گردید. اصلا استرس نداشته باشید زیرا با یک جستجو در سایت کافه جزوه جزوه پدیده های بین سطحی برای شما نمایش داده خواهد شد.

مشخصات این جزوه به صورت مختصر در این قسمت ذکر شده است تا دانشجویان گرزامی با اگاهی کاملی نسبت به خرید این فایل پی دی اف جزوه ی پدیده های بین سطحی اقدام نمایند. برای خرید این فایل سری به سایت کافه جزوه که مرجع جزوه های دانشگاهی بزنید.

ادامه مطلب

8900ت
از داخل سفارش دهید
نظرات
  1. صابر

    نکاتش طلایی بود

  2. علیرضا سرمد

    در کل از خریدم راضیم

  3. محسن رضوانی

    ( خریدار محصول )

    خرید امن و مطمئن

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *