پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دکتر حبیبی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
216 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع CIS

جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع CIS را دانشجویان مقطع کارشناسی رشته ی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف تهران که در کلاس کاربرد کامپیوتر در صنایع (CIS) تدریس شده توسط دکتر حبیبی حضور داشته اند نگاشته و عرضه نموده اند.

این دانشجویان سعی نموده اند تا جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع CIS را که به صورت دست نویس می باشد با خطی خوش، خوانا، مرتب، منظم و رنگی تهیه نمایند.

درس کاربرد کامپیوتر در مهندسی صنایع (CIS) یاComputer Information Systems in Industrial Engineering که از آن اختصار با CIS نام می بردند از دروس مهم رشته ی مهندسی صنایع است که در مقطع کارشناسی به دانشجویان این رشته ارائه می شود.

جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع CIS

دانلود رایگان جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع CIS دانشگاه صنعتی شریف

این درس یکی از دروس اجباری رشته ی مهندسی صنایع می باشد که دانشجویان برای فارغ التحصیلی ملزم به گذراندن آن هستند. جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع CIS می تواند کمک کننده ی آن ها در پاس کردن این درس باشد.

هدف از تعریف این درس به عنوان یکی از دروس اجباری برای دانشجویان مقطع کارشناسی آشناسازی آن ها با نرم افزارهای مورد نیاز صنایع در علوم مختلف بوده است.

اهمیت دانستن کاربرد کامپیوتر در صنایع، استفاده از آن و داشتن دانش و مهارت حداقل در زمینه ی یکی از زبان های برنامه نویسی از الزامات این رشته در آینده است که غیر قابل انکار می باشد.

قطعاً این درس و جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع CIS دانشجویان را به منظور آمادگی در این حوزه ها یاری خواهد کرد.

دانلود جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع رشته مهندسی صنایع

هدف از ارائه ی این درس به عنوان درس هدف در جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع CIS بررسی اهمیت کامپیوتر، پیشرفت تکنولوژی، وب، خدمات وب، محیط های شی گرا، فناوری و تکنولوژی ارتباطات (Information Technology) و کاربردهای آن ها در صنایع می باشد.

جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع CIS این مباحث و مباحث دیگری را در زمنیه ی روند پیشرفت تکنولوژی شامل می شود.

جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع CIS در دسته بندی جزوه های فنی و مهندسی قرار می گیرد که درس مربوط به آن از دروس جدیدی است که برای دانشجویان رشته ی مهندسی صنایع در گروه فنی و مهندسی، دانشکده ی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف و برای دانشجویان مقطع کارشناسی این رشته ارائه می شود.

در جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع CIS به مباحثی همچون نقش تکنولوژی اطلاعات در تجارت، سیستم های اطلاعاتی، تعریف ها و مثال های مرتبط با آن، بررسی نرم افزارهای کامپیوتری مربوط به علوم مهندسی صنایع پرداخته شده است.

محتوای درس و جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع CIS با این پیش فرض که دانشجویان حداقل به یک زبان برنامه نویسی تسلط داشته باشند طرح ریزی شده است از همین رو هم دروس مبانی برنامه نویسی و آزمایشگاه کامپیوتر نیز به عنوان پیش نیازهای درس کاربرد کامپیوتر در صنایع (CIS) هستند که نیاز است دانشجویان از قبل این دروس را گذرانده باشند.

دانلود جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع یا CIS

درس کاربرد کامپیوتر در صنایع (CIS) با توجه به اهمیتی که دارد به ارزش سه واحد برای تدریس در یک نیم سال تحصیلی تعریف شده است که با توجه به پیش نیاز داشتن معمولاً در ترم های نهایی اخذ می شود.

جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع CIS به عنوان جامع ترین جزوه ی موجود از این درس که جزوه های بسیار کمی از آن موجود است تمامی نکات کلیدی و مهم ارائه شده در کلاس درس را شامل می شود.

دانشجویان می توانند با اطمینان جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع CIS به عنوان یک مرجع معتبر برای مرور و آمادگی در شب امتحان انتخاب نمایند.

جهت دانلود فایل پی دی اف 60 صفحه ای مربوط به به جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع CIS دانشگاه صنعتی شریف بر روی خرید محصول کلیک نمایید تا این جزوه را با کمترین قیمت تهیه نمایید.

دانلود رایگان جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع cis

دانشجویانی که در رشته ی کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر تحصیل می نمایند دروس مختلفی را در مقطع کارشناسی باید بگذرانند. یکی ز این دروس کاربرد کامپیوتر در صنایع سی ای اس می باشد. این یکی از دروس تخصصی است که دانشجویان رشته ی کامپیوتر در مقطع کارشناسی باید ان را بگذرانند. برای مطالعه ی این درس تخصصی در رشته ی کامپیوتر باید یک کتاب یا جزوه ی مناسبی را جهت مطالعه انتخاب نمایید.

بهترین کامل ترین  جامع ترین جزوه ای را که جهت مطالعه ی درس کاربرد کامپیوتر در سی ای اس می توانیم به شما معرفی نماییم جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع cis می باشد. تمامی کات مهم و سر فصل های اموزشی درس کاربرد کامپیوتر در سی ای اس در این جزوه ی اموزشی به صورت کامل پوششش داده شده است.

از این رو منبعی بسیار جامع و کامل برای مطالعه می باشد که دانشجویان با مطالعه ی دقیق مطالب این جزوه می تواننند نمره ی بسیار خوبی و بالایی را از دس کاربرد کامپیوتر در سی ای اس در مقطع کارشناسی کسب نمایند. پس مطالعه ی درست و با تمرکز برای درس کاربرد کامپیوتر در صنایع سی ای اس بسیار مهم و ضروری است.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع cis

در دانشگاه هایی که رشته ی کامپیوتر تدریس می شود اساتسد برای درس کاربرد کامپیوتر در صنایع سی ای اس جزوه یا کتابی را به دانشجویان معرفی می نمایند. بهترین جزوه ای که در سایت کافه جزوه برای دانشجویان این رشته قرار گرفته است جزوه کاربرد کامپیوتر در صنایع cis می باشد.

از ان جایی که فایل ان جزوه به صورت فایل پی دی اف می باشد قیمت بسیار کمی داشته و با پرداخت هزینه ی بسیار کم می توانید تهیه کنید.

ادامه مطلب

زبان ❤️

فارسی

سطح دشواری این جزوه متوسط ​​است.
این جزوه به صورت PDF ارائه شده است.
نظرات
  1. علی جوادی

    لطفا نمونه سوالات کاربرد کامپیوتر در صنایع CIS را هم قرار بدید

  2. محسن علیپور

    عالی بی نظیر

  3. محمدرضا دستغیب

    ( خریدار محصول )

    این محصول عالیه ممنون از این سایت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *