پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
منوچهر وکیلیان
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
5 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۵ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
499 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی وکیلیان

خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی جزوه ای تهیه شده از کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی (رشته ی علوم تربیتی) می باشد که در بردارنده ی مباحث مهم و کلیدی این کتاب است.

کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی (رشته ی علوم تربیتی) توسط دکتر منوچهر وکیلیان به رشته ی تحریر درآمده است.

خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی

نظارت و راهنمایی تعلیماتی pdf

دکتر منوچهر وکیلیان از سال 1372 در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های پیام نور، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، دانشگاه علوم پایه دامغان و دانشگاه آزاد اسلامی به تدریس مشغول بوده است.

خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی که در این صفحه از سایت کافه جزوه قرار داده شده است یک فایل فشرده ی متشکل از دو عدد خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی است.

کامل ترین خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی منوچهر وکیلیان

این دو عدد جزوه هر دو از خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی اثر منوچهر وکیلیان گردآوری و تهیه شده اند.

یکی از این خلاصه کتاب ها توسط سوسن ژاله پور، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی و برای ارائه در کلاس درس نظارت و راهنمایی تعلیماتی دانشجویان رشته ی علوم تربیتی طراحی شده است.

دانلود جزوه درس نظارت و راهنمایی تعلیماتی

درس نظارت و راهنمایی تعلیماتی ارائه شده برای دانشجویان رشته ی علوم تربیتی به ارزش دو واحد برای تدریس در 32 ساعت نظری از یک نیم سال تحصیلی تعریف شده است.

خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی با هدف کلی آشناسازی دانشجویان با مفهوم نظارت و ارزیابی تهیه شده است تا نیاز به راهنمایان تعلیماتی را در سال های آینده تأمین نماید.

خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی منوچهر وکیلیان

فایل دوم خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی مربوط به خلاصه ی تهیه شده توسط دکتر مهران فرج اللهی از اساتید رشته های علوم تربیتی و مدیریت آموزشی دانشگاه پیام نور تهران است.

ایشان خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی را برای ارائه در کلاس درس دانشجویان رشته ی مدیریت آموزشی و به منظور آشناسازی دانشجویان این رشته با اداره ی مطلوب محیط های آموزشی تهیه نموده است.

خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی

کتاب هایی که در زیر از آن ها نام می بریم از سایر کتاب های نگاشته شده توسط منوچهر وکیلیان در زمینه ی علوم تربیتی و روانشناسی می باشد.

روانشناسی عمومی

راهنمایی و مشاوره

الگوهای یاددهی – یادگیری

مسائل نوجوانان و جوانان در ایران معاصر

جزوه نظارت و راهنمایی آموزشی دکتر منوچهر وکیلیان

روش ها و فنون تدریس (رشته ی علوم تربیتی)

تاریخ آموزش و پرورش در اسلام و ایران

مهارت های زندگی (1) (رشته ی علوم تربیتی)

مقدمات راهنمایی و مشاوره رشته ی علوم تربیتی

روانشناسی بازی (رشته ی علوم تربیتی)

فعالیت های تربیتی و اجتماعی (رشته ی علوم تربیتی)

دانلود رایگان نظارت و راهنمایی تعلیماتی

از آن جایی که خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی خلاصه ی یکی از کتاب های چاپ شده ی انتشارات پیام نور می باشد به گونه ای طراحی و ساختار بندی شده است تا دانشجویان از حضور استاد بی نیاز باشند.

از همین رو تهیه ی خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی را به تمامی دانشجویان به خصوص  دانشجویان دانشگاه های پیام نور پیشنهاد می کنیم.

دانلود رایگان خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی

از کتاب های موجود در سایت کافه جزوه می توان به خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی  اشاره کرد که سایت کافه جزوه برای واحد درسی نظارت و راهنمایی تعلیماتی می باشد. برای این درس می توانید تمامی مطالب ذکر شده در این خلاصه کتاب را مطالعه نمایید. این کتاب بسیار جامع و کامل می باشد و تمامی نکات مهم و ضروری در این کتاب اورده شده است.

این کتاب به صورت خلاصه شده نگاشته شده است تا زمان زیادی را جهت مطالعه از دانشجویان نگیرید و ان ها بتوانند وقت خود را به مطالعه ی دروس دیگری اختصاص دهند. پس اگر برای درس نظارت و راهنمایی تعلیماتی به دنبال کتاب یا منبع مناسبی هستید باید به شما خلاصه ی کتابی را تحت عنوان خلاصه ی کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی معرفی کنیم.

با برنامع ریزی دقیق له مطالعه ی این کتاب بپردازید تا بتوانید کلیه نکات ذکر شده در این خلاصه کتاب را فرا بگیرید. با مطالعه ی تمامی مطالب ذکر شده این کتاب شما می توانید از درس نظارت و راهنمایی تعلیماتی نمره ی بسیار خوب و عالی را کسب نموده و تاثیر زیادی بر روی معدل خود بگذارید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی

برای خرید و تهیه نمودن خلاصه کتاب نظارت و راهنمایی تعلیماتی به صورت فایل پی دی اف به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید زیرا فایل پی دی اف این خلاصه ی کتاب برای درس نظارت و راهنمایی تعلیماتی بار گذاری شده است تا دانشجویان گرامی تنها با مراجعه به این سایت کافه جزوه بتوانند از فایل پی دی اف این تاب و خلاصه ی کتاب بی نظیر بهره مند شوند و کلیه نکات مهم ذکر شده در این خلاصه کتاب را به صورت دقیق و جزئی مطالعه نمایند.

ادامه مطلب

این خلاصه برای دانشجویان رشته‌های تربیت معلم، علوم تربیتی و سایر رشته‌های مرتبط، همچنین برای معلمان و مربیان در مقاطع مختلف تحصیلی مناسب است.
می‌توانید این خلاصه را از سایت‌ کافه جزوه که خلاصه کتاب‌های دانشگاهی ارائه می‌کند، تهیه کنید.
نظرات
  1. jalali

    خوب بودش

  2. محمدحسین رنجبر

    عالی این محصول

  3. علی اکبر جوادی

    ( خریدار محصول )

    در کل خوب

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *