پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
1 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
371 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود پی دی اف جزوه آزمایشگاه مدار منطقی

جزوه آزمایشگاه مدار منطقی، جزوه ای بسیار خلاصه وار در حد 8 صفحه از درس آزمایشگاه مدار منطقی است که دانشجویان در حال گذراندن این درس آن را نگاشته اند.

درس آزمایشگاه مدار منطقی به عنوان یکی از دروس پایه در مقطع کارشناسی رشته های مهندسی کامپیوتر، نرم افزار، سخت افزار، الکترونیک و مهندسی برق تدریس می شود. و از مهم ترین و با اهمیت ترین دروس گرایش دیجیتال مهندسی برق می باشد.

درس مدار منطقی که درس هدف در جزوه آزمایشگاه مدار منطقی است یک درس پر از مسئله می باشد که یادگیری آن برای دانشجویان کمی پیچیده بوده و تنها از طریق حل تمرین های متعدد ممکن است. از همین رو برای تدریس این درس از تمرین های زیادی استفاده می شود تا دانشجویان مباحث را عمیقاً درک کنند.

جزوه آزمایشگاه مدار منطقی

دانلود جزوه آزمایشگاه مدار منطقی رشته برق

زیرا اشراف داشتن و تسلط بر مدارهای منطفی و شیوه ی کارکرد آن ها برای مهندسین برق و کامپیوتر از واجبات رشته ی آن ها می باشد.

مدارهای منطقی امروزه در زندگی انسان ها نقش بسیار مهمی ایفا می کنند. کامپیوتر ها توسط مدارهای منطقی ساخته می شوند. مدارهای منطقی نه تنها به عنوان یکی از عنصرهای اصلی کامپیوترها بلکه تعداد زیادی از وسایل دیگر از جمله لوازم خانگی، تجهیزات اینترنت و پزشکی، دوربین فیلم برداری، شبکه تلفن، چاپگر و گیرنده ی تلویزیون ها هستند.

هدف درس آزمایشگاه مدار منطقی بررسی آزمایشات مختلف مدار منطقی و آشنا ساختن دانشجویان با فرآیندهای طراحی مدارهای منطقی است که به صورت توضیح عناصر اصلی پایه ای و پایه ای مدارهای منطقی و نحوه ی ساخت مدارهای پیچیده به وسیله ی آن ها انجام می شود.

جزوه آزمایشگاه مدار منطقی

با توجه به اهمیتی که مدارهای منطقی در زندگی انسان و گرایش های مختلف رشته های مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق دارند به عنوان مهم ترین درس در کنکور ارشد و دکتری این رشته ها تعریف شده اند. از همین رو جزوه آزمایشگاه مدار منطقی از مخاطبان زیادی برخوردار است که خواهان دسترسی به آن هستند.

دانشجویان نیز مطالعه ی این درس و آمادگی در آن را از اولیت های برنامه ی مطالعاتی خود قرار داده اند به خصوص دانشجویان گرایش معماری کامپیوتر که درس آزمایشگاه مدار منطقی برای آن ها از ضریب 4 برخوردار است. از همین رو مطالعه ی جزوه آزمایشگاه مدار منطقی را به دانشجویان گرایش های مختلف مهندسی کامپیوتر توصیه می کنیم.

در جزوه آزمایشگاه مدار منطقی 8 صفحه ای یک سری از موضوعات مرتبط با مدار منطقی به صورت نکته وار توسط دانشجویان نگاشته شده اند.  

حل تمرین آزمایشگاه مدار منطقی

جزوه آزمایشگاه مدار منطقی مناسب دانشجویان به منظور آمادگی برای امتحانات است که به خطی خوش، خوانا و واضح نگاشته شده است.

نسخه ی الکترونیکی جزوه آزمایشگاه مدار منطقی در قالب فایل پی دی اف 8 صفحه ای در سایت کافه جزوه برای استفاده ی عموم عرضه شده است.

تا از طریق نسخه ی الکترونیکی جزوه آزمایشگاه مدار منطقی دانشجویان از هزینه های گزاف کتاب چاپی در این روزها رها شوند.

برای دسترسی به لینک دانلود جزوه آزمایشگاه مدار منطقی تنها کافی است بر روی خرید محصول کلیک کرده تا با پرداخت مبلغ ناچیزی لینک دانلود فایل ببرای شما فعال شود.

امید است که محصول جزوه آزمایشگاه مدار منطقی بتواند سهم کوچکی در برآوردن گوشه ای از نیازهای علمی دانشجویان و علاقه مندان داشته باشد.

دانلود رایگان جزوه ازمایشگاه مدار منطقی

یکی از دروسی که دانسشجویان رشته های مرتبط علاوه بر واحد تئوری ان باید واحد عملی و ازمایشگاه را نیز بگذرانند درس مدار منطقی می بلشد. برای بخش تئوری درس مدار منطقی جزوات و کتاب های مختلفی نگاشته شده است که دانشجویان بر اساس کتاب یا جزوه ای که استاد مربوط به درس مدار منطقی معرفی ممی نماید می توانندد کتاب یا جزوه مربوطه را مطالعه نمایند.

اما لازم به ذکر است که برای بخش عملی درس منطقی و ازمایشگاه مدار منطقی جزوات زیادی نوشته شده است تا دانشجویان به راحتی بتوانند تمامی اقدامات لازم در ازمایشگاه را به صورت کامل و با ایمنی تمام به انجام برسانند. پس وجود جزوه آزمایشگاه مدار منطقی نیز بسیار موثر خواهد بود.

تمامی نکات و اصول ایمنی که دانشجویان باید در محیط ازمایشگاه رعایت نمایند تا به خود و دیگران کوچک ترین اسیبی را وارد نکنند به صورت کامل و جامع در این جزوه شرح داده شده است. و دانشجویان گرامی رشته های مرتبط می توانند به راحتی به فایل پی دی اف جزوه ازمایشگاه مدار منطقی دسترسی داشته باشند و نکات و مباحث بسیار مهم مطرح شده در این جزوه را به صورت کامل و دقیق مطالعه نمایند.

خرید و دانلود جزوه آزمایشگاه مدار منطقی نکات ایمنی دانشگاه شریف

اساتید دروس تئوری اکثرا کتاب یا جزوه ای را به دانشجویان معرفی می نمایند تا با مطالعه ی ان با محیط ازمایشگاه و نحوه ی کار در محیط ازمایشگگاه به صورت کامل اشنا شوند.

یکی از بهترین جامع ترین و کامل ترین جزواتی که برای ازمایشگاه درس مدار منطقی در مقطع کارشناسی دانشجویان گرامی می توانند مطالعه نمایند جزوه آزمایشگاه مدار منطقی می باشد. که ریز ترین و مهم ترین نکات کار در ازمایشگاه را به زبانی بسیار ساده به دانشجویان گرامی رشته های مرتبط توصیح داده‌.

ادامه مطلب

این جزوه برای دانشجویان رشته های مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر و سایر رشته های مرتبط که در حال گذراندن درس آزمایشگاه مدار منطقی هستند، مناسب است.
این جزوه شامل مباحث زیر است: مقدمه ای بر مدار منطقی: شامل مفاهیم پایه ای، گیت های منطقی و کاربردهای مدار منطقی آشنایی با تجهیزات آزمایشگاه: شامل مولتی متر، اسیلوسکوپ و ... آزمایش های مربوط به گیت های منطقی: شامل آزمایش AND، آزمایش OR، آزمایش NOT و ...
نظرات
  1. خسرو

    جزوه نسبتا خوبی بود

  2. ابوالفضل قربانی

    خیلی خوب است

  3. محمد رشیدی

    ( خریدار محصول )

    بینظیر و بی رقیب

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *