پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دکتر هاشم محلوجی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
466 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان جزوه آمار مهندسی دانشگاه شریف

جزوه آمار مهندسی توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که درس آمار مهندسی خود را با دکتر هاشم محلوجی گذرانده اند و از مباحثی که ایشان در سر کلاس عنوان نموده اند نگاشته شده است.

دانشجویان مقطع کارشناسی رشته ی مهندسی صنایع حاضر در این کلاس درس تلاش نموده اند تا تمامی دانسته های خود از حضور در این کلاس را به صورت نکته وار و جامع در جزوه آمار مهندسی بگنجانند.

پرفسور هاشم محلوجی از اساتید سرشناس رشته ی مهندسی صنایع و از اعضای هیئت علمی دانشکده ی مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف هستند که کتاب آمار مهندسی اثر مؤلفان آلبرت ه باوکر و جرالد ج لیبرمن را نیز به زبان فارسی ترجمه کرده اند.

جزوه آمار مهندسی

جزوه آمار و احتمال مهندسی دانشگاه شریف

جزوه آمار مهندسی یکی از جامع ترین و کامل ترین جزوات موجود از درس آمار مهندسی در سطح اینترنت است که تمامی کسانی که استاد هاشم محلوجی را می شناسند می دانند که ایشان به بهترین نحو درس مربوطه را ارئه می دهند.

از همین رو بسیاری از دانشجویان رشته ی مهندسی صنایع حتی از سایر دانشگاه ها نیز خواهان دسترسی به جزوه آمار مهندسی و استفاده از آن به عنوان یک منبع و مرجع برای درس آمار مهندسی هستند.

البته جزوه آمار مهندسی از نظر مخاطب تنها به دانشجویان مقطع کارشناسی رشته ی مهندسی صنایع محدود نمی شود بلکه دانشجویان رشته ی مهندسی برق نیز از جزوه آمار مهندسی بهره می برند.

جزوه آمار و احتمالات مهندسی پرفسور هاشم محلوجی دانشگاه صنعتی شریف

زیرا درس آمار و احتمال مهندسی از دروس پایه برای تمامی گرایش های مهندسی برق به خصوص گرایش مخابرات است که در مقطع کارشناسی این رشته نیز ارائه می شود.

دانشجویان رشته مهندسی صنایع در تهیه ی جزوه آمار مهندسی سعی نموده اند تا تمامی مباحث کلاس و نکات در این جزوه نیز مکتوب شود و محتوای این جزوه با خطی خوش، خوانا، تمیز، مرتب و منظم به صورت دست نویس نگاشته شود.

آن ها همانطور که در تصاویر نمونه ی موجود از جزوه آمار مهندسی مشاهده می کنید در این جزوه تمامی فرمول ها، اشکال و نمودار ها را نیز به صورت مرتب و منظم کشیده و نوشته اند.

همچنین علاوه بر مباحث درسی، تمامی مثال ها و تمرین هایی که پرفسور هاشم محلوجی در کلاس درس آمار مهندسی به همراه پاسخ تشریحی و نکات آن ها برای فهم بهتر دانشجویان مطرح نموده اند را نیز در جزوه آمار مهندسی گنجانده اند.

دانلود جزوه آمار مهندسی رشته مهندسی صنایع دانشگاه شریف

درس آمار مهندسی از دروس بسیار مهم، اصلی و تأثیرگذار در رشته ی مهندسی صنایع می باشد که به ارزش سه واحد برای تدریس در 51 ساعت کلاس نظری در یک نیم سال تحصیلی که معمولاً نیم سال چهارم است برای دانشجویان این رشته در مقطع کارشناسی تعریف شده است.

برداشتن درس آمار مهندسی نیازمند این است که دروس ریاضی عمومی 1 و 2 هر کدام به ارزش چهار واحد و درس تئوری احتمال و کاربرد آن به ارزش سه واحد را که به عنوان پیشنیازهای این درس تعیین شده اند از قبل گذرانده باشید.

درک درست و عمیق درس آمار مهندسی برای دانشجویان رشته مهندسی صنایع لازم و ضروری است زیرا تسلط بر نکات و مباحث این درس در سایر دروس ترم های آتی نیازمند است.

دروسی همچون کنترل کیفیت، تجزیه تحلیل رگرسیون، اصول شبیه سازی که درس آمار مهندسی به عنوان یکی از پیشنیازهای اصلی آن ها است.

دانلود رایگان جزوه آمار مهندسی صنایع

جزوه آمار مهندسی یک جزوه ای بسیار کامل در تشریح مباحث و مطالب این واحد درسی است که با کیفیت عالی اسکن و عرضه شده است.

از جمله مباحثی که در جزوه آمار مهندسی بر آن ها تسلط خواهید یافت به مفاهیم اساسی آمار، نظریه برآورد، آزمون فرض، تست های آماری خاص، جداول توافقی، ضریب همبستگی و آنالیز واریانس می توان اشاره نمود.

البته در ابتدای جزوه آمار مهندسی مروری فشرده بر برخی مفاهیم احتمال انجام شده است تا یادآوری باشد بر مباحثی که دانشجویان فراموش کرده اند.

دانشجویان کارشناسی از تمامی گرایش های مهندسی برق، دانشجویان کارشناسی مهندسی صنایع،اساتید، محققان و داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مهندسی صنایع می توانند از محتوای جزوه آمار مهندسی استفاده نموده و از آن سود برند.

در این صفحه از سایت کافه جزوه می توانید فایل پی دی اف 86 صفحه ای از جزوه آمار مهندسی را با کلیک بر روی خرید محصول دریافت نمایید.

دانلود رایگان جزوه امار مهندسی + ریاضی + مهندسی دانشگاه امیرکبیر

دانشجویان رشت های مهندسی در مقطع کارشناسی باید یک واحد درسی به نام امار مهندسی را اخذ و پاس نمایند. برای درس امار مهندسی کتاب ها و جزوات بسیار زیادی را می توانید مطالعه نمایید. که البته انتخاب یک منبع مناسب برای درس امار مهندسی به این بستگی دارد که استادی که قرار است درس امار مهندسی را به شما تدریس نماید چه کتابی را به شما معرفی خواهد کرد.

پس بعد از اینکه استاد مربوط به درس امار مهندسی کتاب یا جزوه ای را به شما معرفی کرد سپس اقدام به تهیه کتاب یا جزوه ی مناسب نمایید. برای تهیه جزوه ی مناسب برای درس امر مهندسی می توایند به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید. جزوه امار مهندسی قرار گرفته در سایت کافه جزوه یکی از بهترین و کامل ترین منابعی است که برای درس امار مهندسی جمع اوری شده است.

دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت فروشگاهی کافه جزوه که ارائه دهنده انوا کتاب های درسی و جزوات دانشگاهی می باشذ فایل پی دی اف جزوه ی امار مهندسی را تنها با پرداخت هزینه ای بسیار کم دانلود نموده و سپس تمامی مطالب ذکر شده در ان را با دقت فراوان مطالعه نمایند.

خرید و دانلود فایل پی ید اف جزوه امار مهندسی

در میان هزاران کتاب وجزوه ای که برای درس امار مهندسی وجود دارد نکته ی حائز اهمیت این است که شما بتوانید بهترین و مفید ترین منبع را جهت مطالعه انتخاب نمایید.

جزوه امار مهندسی که در سایت کافه جزوه به ص ورت فایل پی دی اف قرار گرفته است در کنار اینکه به توضیح کلیه مطالب و نکات مهم و ضروری پرداخته است حجم ان نسبت به کتاب های درسی امار مهندسی کم تر بوده ایت و دانشجو راحت تر مطالعه می‌کند.

ادامه مطلب

دانشجویان رشته های مهندسی، علوم پایه و سایر رشته های مرتبط با آمار و احتمال از جزوه آمار مهندسی استفاده می‌کنند.
مباحثی که در جزوه آمار مهندسی به آنها پرداخته می شود شامل: اصول اولیه آمار: مانند مفاهیم میانگین، واریانس، انحراف معیار، توزیع احتمال و نمودار آزمون های آماری: مانند آزمون فرض، آزمون t، آزمون ANOVA و رگرسیون خطی
نظرات
  1. ramin

    بسیار عالی بود

  2. اسدالله مقدم

    ( خریدار محصول )

    بینظیر و بی رقیب

  3. میلاد مرادخانی

    ( خریدار محصول )

    عالی بود بخرید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *