پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
دکتر مرادی
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
608 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

جزوه ارتعاشات غیر خطی دانشگاه شریف

جزوه ارتعاشات غیر خطی یک جزوه ی دست نویس از درس ارتعاشات غیرخطی یا مکانیکی تدریس شده توسط دکتر مرادی است.

جزوه ارتعاشات غیر خطی در نیم سال اول پاییز سال 98 در دانشگاه صنعتی شریف و توسط دانشجویان رشته ی مکانیک این دانشگاه نوشته شده است.

درس ارتعاشات غیر خطی یا مکانیکی به عنوان یکی از دروس اصلی و پایه ی رشته ی مهندسی مکانیک است که در مقطع کارشناسی این رشته تدریس می شود.

این درس به عنوان پایه ای برای سایر دروس رشته ی مهندسی مکانیک می باشد و درک آن توسط دانشجویان برای اساتید بسیار مهم است.

در حالی که محتوای درس ارتعاشات غیر خطی حجم زیادی داشته و بسیار فرار و پیچیده می باشد از همین رو درک روابط و دیافراگرام های آن برای دانشجویان اندکی دشوار است.

 جزوه ارتعاشات غیر خطی

جزوه ارتعاشات غیر خطی دکتر مرادی

به دلیل اهمیتی که درس ارتعاشات غیر خطی برای دانشجویان تمامی گرایش های رشته ی مهندسی مکانیکی دارد این درس به عنوان یکی از دروس کنکور کارشناسی ارشد این رشته تعریف شده است.

هدف درس ارتعاشات خطی سیستم های ارتعاشی غیر خطی و آشنا ساختن دانشجویان با تمامی مفاهیم، قواعد و نکات، ارتعاشات آزاد و اجباری سیستم های مختلف از جمله سیستم های دمپر مکانیک، سیستم های یک، دو و چند درجه آزادی می باشد.

در واقع جزوه ارتعاشات غیر خطی دکتر مرادی تمامی مباحث مرتبط با درس ارتعاشات غیر خطی یا مکانیکی را که دانشجویان رشته ی مکانیک به آن ها نیز دارند را به صورت خلاصه وار و نکته وار به همراه تمامی مسائل، تمرین ها و پاسخ های آن ها در 111 صفحه ی خود جای داده است.

دانلود جزوه ارتعاشات غیر خطی

در جزوه ارتعاشات غیر خطی تمامی مثال های کاربردی که دکتر مرادی در طول تدریس درس ارتعاشات مکانیکی برای دانشجویان با زبانی ساده نگاشته شده اند.

همانطور که در تصاویر درج شده از صفحات جزوه ارتعاشات غیرخطی مشاهده می کنید تمامی نمودارها و شکل هایی که در طول تدریس درس ارتعاشات غیر خطی یا مکانیکی توسط استاد مرادی برای دانشجویان کشیده شده است در این جزوه نیز به تمیزی کشیده شده اند.

این جزوه مناسب دانشجویان به منظور آمادگی برای امتحانات است که به خطی خوش، خوانا و واضح نگاشته شده است.

دانشجویان رشته ی مهندسی مکانیک در تمامی گرایش های آن و همچنین داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد می توانند از محتوای جزوه ارتعاشات غیرخطی سود ببرند.

دانلود جزوه ارتعاشات غیر خطی دکتر مرادی دانشگاه شریف

نسخه ی الکترونیکی جزوه ارتعاشات غیر خطی دکتر مرادی در قالب فایل پی دی اف 111 صفحه ای در سایت کافه جزوه برای استفاده ی عموم عرضه شده است.

تا از طریق نسخه ی الکترونیکی جزوه ارتعاشات غیر خطی دکتر مرادی دانشجویان از هزینه های گزاف کتاب چاپی در این روزها رها شوند.

برای دسترسی به لینک جزوه ارتعاشات غیر خطی دکتر مرادی تنها کافی است بر روی خرید محصول کلیک کرده تا با پرداخت مبلغ ناچیزی لینک دانلود فایل ببرای شما فعال شود.

امید است که محصول جزوه ارتعاشات غیر خطی دکتر مرادی بتواند سهم کوچکی در برآوردن گوشه ای از نیازهای علمی دانشجویان و علاقه مندان داشته باشد.

جزوه ارتعاشات غیر خطی دانلود رایگان فایل پی دی اف جزوه ارتشعات غیر خطی

یکی از دروس تدریس شده در دانشگاه های سراسر کشور واحد درسی ارتعاشات غیر خطی می باشد که دانشجویان گرامی برای مطالعه ی این درس مهم باید  به دنبال مطالعه ی یک منبع مناسب باشند. در میان تمامی کتاب ها جزوات و منابع موجود اینکه دانشجوی گرامی بتواند بهترین جامع ترین و کامل ترین منبع را جهت مطالعه ی درس ارتعاشات غیر خطی انتخاب نماید بسیار حائز اهمیت می باشد.

اگر سابقه دانلود فایل از سایت کافه جزوه را دارید باید بدانید که این مجموعه همواره سعی می کند تا بهترین و جامع ترین منابع را جهت مطالعه به دانشجویان معرفی نماید  پس در انتخاب منبع درسی مناسب برای درس ارتعاشات غیر خطی نیز هیچ گونه تردیدی نداشته باشید و بلافاصله به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و کتاب یا جزوه معرفی شده برلی درس ارتعاشات غیر خطی را از ان دانلود نمایید‌

و سپس برای مطالعه ی کلیه مباحث موجود در ان مطابق با برنامه ریزی دقیق پیش بروید تا بتوانید کلیه مباحث و نکات ذکر شده در جزوه ارتعاشات غیر خطی را به طور کامل فرا بگیرید و همچنین بتوانید دانش و علم خود را در درس ارتعاشات غیر خطی به طور قابل توجهی افزایش دهید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه ارتعاشات غیر خطی

اگر به دنبال مناسب ترین کامل ترین و جامع ترین منبع مطالعاتی برای درس ارتعاشات غیر خطی در مقطع کارشناسی هستید مشخصات جزوه ارتعاشات غیر خطی ارائه شده در سایت کافه جزوه را به صورت کامل مطالعه نمایید.

تمامی نکات بسیار مهمی را که لازم است دانشجویان رشته های مرتبط در مقطع کارشناسی از درس ا تعاشات غیر خطی فرا بگیرند به صورت کامل و جامع در جزوه ارتعاشات غیر خطی با زبانی گیرا شرح داده شده.

ادامه مطلب

8900ت
ار داخل سایت کافه جزوه سفارش دهید.
نظرات
  1. سوگند

    خیلی خوب بود

  2. محسن حمیدی

    ( خریدار محصول )

    خرید امن و مطمئن

  3. مجید طهماسبی

    ( خریدار محصول )

    خیلی خوبه و اگه میتونید بخرید حتما بگیرید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *