پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
cafejozve
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
5 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۵ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
606 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود جزوه استاتیک و مقاومت مصالح

جزوه استاتیک و مقاومت مصالح یک جزوه ی دست نوشته ی بسیار خوش خط، خوانا و واضح تهیه شده توسط دانشجویان فنی و مهندسی حاضر در کلاس درس استاتیک و مقاومت مصالح است.

جزوه استاتیک و مقاومت مصالح از مخاطبان زیادی برخوردار است زیرا درس استاتیک و مقاومت که درس مربوط به این جزوه می باشد یکی از دروس مشترک بین بسیاری از رشته های فنی و مهندسی همچون مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی پزشکی، و مهندسی صنایع است.

هر چند که با وجود مشترک بودن درس استاتیک و مقاومت مصالح بین رشته های مختلف فنی و مهندسی این درس از اهمیت و تأثیرگذاری بالایی برخوردار است و به همین دلیل هم هست که این درس به ارزش سه واحد ارائه می شود.

جزوه استاتیک و مقاومت مصالح

دانلود رایگان جزوه درس استاتیک و مقاومت مصالح فنی و مهندسی

جزوه استاتیک و مقاومت مصالح به دانشجویان کمک می کند تا از یک منبع امتحانی شامل نکات کلیدی و مهمی که در کلاس عنوان شده برخوردار باشند.

در واقع درس استاتیک و مقاومت مصالح به عنوان یک درس اصلی، تخصصی و اجباری تمامی این رشته ها به ارزش سه واحد نظری برای تدریس در 48 ساعت از یک نیم سال تحصیلی تعیین شده است.

دانشجویان فنی و مهندسی در تهیه و گردآوری جزوه استاتیک و مقاومت مصالح نهایت سعی خود را نموده اند تا اشکال و فرمول ها به دقیق ترین شکل ممکن کشیده و نوشته شوند و همچنین از رنگ های مختلف برای واضح بودن مفهوم اشکال استفاده نموده اند.

در ابتدای جزوه استاتیک و مقاومت مصالح اشاره شده است که هدف از تدریس این درس، تحلیل و پیش بینی رفتار سازه های مکانیکی که به منظور طراحی سازه ها یا ساختارهای مکانیکی است می باشد.

دانلود فایل پی دی اف جزوه استاتیک و مقاومت مصالح

از فرمول هایی که در جزوه استاتیک و مقاومت مصالح وجود دارد نیز مشخص است که درس ریاضی 1 از ملزومات این درس است که به عنوان پیشنیاز آن مشخص شده است.

نیرو، گشتاور، تعادل نقطه، شناسایی سازه های پایدار و ناپایدار، معین و نامعین استاتیکی در صفحه و فضا، آشنایی با حل خرپاهای فضایی، حل خرپا های دوبعدی با استفاده از روش های تحلیل و ترسیمی، نیروهای داخلی در سازه های معین استاتیکی و روش تعیین معادلات مربوطه و ترسیم آن ها، از جمله سرفصل هایی هستند که برای انتقال به دانشجویان در طول تدریس درس استاتیک و مقاومت مصالح مشخص شده اند.

جزوه استاتیک و مقاومت مصالح در مسیر تسلط و اشراف بر این سرفصل ها به دانشجویان کمک می کند تا درک عمیق تر و مفهومی تری از این سرفصل ها داشته باشند.

جزوه استاتیک و مقاومت مصالح مهندسی پزشکی

استفاده از جزوه استاتیک و مقاومت مصالح را به تمامی دانشجویان فنی و مهندسی که این درس برای آن ها ارائه می شود پیشنهاد می کنیم.

قطعاً استفاده از جزوه استاتیک و مقاومت مصالح به این دانشجویان کمک خواهد کرد تا از این درس مهم نمره ی عالی دریافت کنند.

با توجه به این که بسیاری از دانشجویان فنی و مهندسی درخواست قرار گرفتن جزوه استاتیک و مقاومت مصالح را دارند سایت کافه جزوه نسخه ی الکترونیکی این جزوه را در قالب فایل پی دی اف 113 صفحه ای برای دانلود قرار داده است.

امید است استفاده از این جزوه کمک کننده ی شما دانشجویان و محققان عزیز در مسیر آموزش و یادگیری باشد.

دانلود رایگان جزوه استاتیک و مقاومت مصالح

دانشجویانی که در رشته های عمران و سای ر رشت های مرتبط ببا ساختمان تحضیل می نمایند با نام استاتیک و مقاومت مصالح اشنایی کالملی دارند. این درس استاتیک و مقاوت مصالح جز دروس تخصصی این رشت های ذکر شده می باشد که دانشجویان گرامی باید بریا مطالعه ی ان وقت کافی بگذارند. البته مطالعه ی یک منبع مناسب نیز شرط است.

سعی کنید تا وقت خود رزا با مطالعه  یمنابع و جزوات نا مناسب و ناقص هدر ندهید. برای انتخاب بهترین جزوه و کتاب برای هر درسی می توانید از کمک و راهنمایی های ارائه شده در سایت کافه جزوه بهره مند شوید. شما برای این که بتوانید برای درس مقاومت مصالخح و ایستاتیک کتاب مناسبی را مطالعه نمایید پس سری به کافه جزوه بزنید تا جزوه ی پیشنهاد شده در این سایت را مورد بررسی قرار دهید.

این  جزوه استاتیک و مقاومت مصالح قرار گرفته شده در  سایت کافه جزوه یکی از بهترین و کامل ترین جزوه های ارائه شده بریا درس مقاومت صالخح و استاتیک می باشد که فایل پی دی اف این جزوه خلاصه شده برای درس مقاومت مصالح و استاتیک در رشته های عمران بر روی سایت کافه جزوه قرار گرفته است.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه استاتیک و مقاومت مصالح

پس ببعد از اشایی با بهترین منبع مطالعاتی برای درس استاتیک و مقاومت مصالح لازم است تا این کتاب جزوه یا منبع مناسب را خریداری نمایید.

باید بدانید که در سایت کافه جزوه فایل پی دی اف جزوه استاتیک و مقاومت مصالح به صورت کامل با بهترین کیفیت ارائه شده است تا شما دانشجویان گرامی بتوانید یک منبع مناسب را جهت مطالعه ی درس استاتیک و مقاومت مصالح در اختیار داشته باشید و با مطالعه  ی ان نمره  ی خوبی از این درس بگیرید.

ادامه مطلب

این کتاب به بررسی مفاهیم و اصول مربوط به استاتیک و مقاومت مصالح می‌پردازد.
این کتاب برای دانشجویان رشته مهندسی عمران و سایر رشته‌های مرتبط، مهندسین عمران و علاقه‌مندان به این حوزه مفید است.
نظرات
  1. لیلا

    واقعا عجب جزوه ای

  2. هادی کشاورز

    ( خریدار محصول )

    همه چی عالی

  3. جلال معصومی

    ( خریدار محصول )

    عالیه پیشنهاد میکنم بخرید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *