پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
علیرضا غلامی کیان
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
7 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۵ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
386 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان پاورپوینت اصول حسابداری 3

جزوه اصول حسابداری 3 در واقع یک پاورپوینتی است که استاد علیرضا غلامی کیان برای تدریس و ارائه در کلاس درس اصول حسابداری خود تهیه نموده اند.

استاد علیرضا غلامی از اساتید رشته ی حسابداری در دانشکده ی حسابداری و مدیریت دانشگاه پیام نور هستند.

ایشان جزوه اصول حسابداری 3 برای کمک گرفتن از محتوای آن هنگام تدریس درس اصول حسابداری 3 به دانشجویان حسابداری گردآوری نموده اند.

جزوه اصول حسابداری 3

دانلود جزوه اصول حسابداری 3 علیرضا غلامی کیان

درس مربوط به این جزوه در واقع همان درس اصول حسابداری 3 می باشد که یکی از دروس مهم و کلیدی رشته ی حسابداری است.

این درس در مقطع کارشناسی رشته ی حسابدرای و به ارزش 4 واحد برای تدریس در 72 ساعت از یک نیم سال تحصیلی تعریف شده است.

دلیل اینکه 4 واحد درسی را به این درس اصول حسابداری 3 اختصاص داده اند اهمیت و تأثیرگذاری این درس در رشته ی حسابداری می باشد.

دانلود رایگان جزوه اصول حسابدرای 3 پیام نور

از همین رو به تمامی دانشجویان و علاقه مندان به این حوزه که مشغول کار نیز می باشند توصیه می کنیم تا از طریق مطالعه ی جزوات این درس از جمله جزوه اصول حسابداری 3 پایه ی خود را در این درس قوی تر کنند.

زیرا درس اصول حسابدرای از دروس پایه ای و مبنایی رشته ی حسابداری است که در ترم های اولیه ی مقطع کارشناسی دانشجویان ملزم هستند این درس اصلی، تخصصی و اجباری را بگذرانند.

جزوه اصول حسابداری 3 به آن ها کمک می کنند تا این درس را به خوبی و با دریافت یک نمره ی عالی بتوانند پاس کنند.

دانلود پاورپوینت اصول حسابداری 3 علیرضا غلامی کیا

در ابتدای جزوه اصول حسابداری 3 عنوان شده است که هدف از تدریس این درس آشناسازی دانشجویان با حسابداری مالی شامل حسابداری شعب، گردش وجوه نقد، سرمایه گذاری ها و صورت های مالی تلفیق می باشد.

درس اصول حسابدرای 3 یکی از درس های فرار و پر از فرمول می باشد که تسلط یافتن به مباحث آن تنها با مطالعه ی کتاب ها و جزواتی همچون جزوه اصول حسابداری 3 به طور کامل انجام نمی شود.

بلکه جزوه اصول حسابداری 3 تنها در این مسیر به دانشجویان و محققان کمک می کند تا مباحث درسی و نکات مهم، سرفصل ها و فرمول های این درس را به صورت منظم و مرتب به عنوان چهارچوبی برای مطالعه ی درست در اختیار داشته باشند.

دانلود پی دی اف جزوه اصول حسابداری 3

حسابداری شعب، حسابداری قیمت تمام شده و روش هزینه یابی سفارش کار، هزینه یابی مرحله ای،  هزینه یابی استاندارد، تجزیه و تحلیل هزینه ها، حجم فعالیت و سود، گردش سود وجوه نقد، صورت های مالی تلفیق نیز از مواردی هستند که در طرح درس ابتدای جزوه اصول حسابداری 3 توسط استاد علیرضا غلامی کیان به آن ها اشاره شده است.

آشنایی با مباحث حسابداری مدیریت شامل هزینه یابی سفارش کار، مرحله ای و استاندارد و تجزیه و تحلیل هزینه ها و حجم فعالیت و سود از سایر مباحثی هستند که در جزوه اصول حسابداری 3 توسط استاد علیرضا غلامی کیان مطرح شده اند.

جزوه اصول حسابداری 3 پیام نور

درس اصول حسابداری 3 از درس های پایه ای رشته ی حسابداری است که مباحث و سرفصل های آن در سایر دروس حسابداری میانه، حسابداری صنعتی و حسابرسی مورد نیاز دانشجویان خواهد بود.

در اسلاید های این پاورپوینت مثال های سخت و آسانی به همراه حل آن ها موجود دارد که به فهم مباحث توسط دانشجویان کمک زیادی خواهد کرد.

جزوه اصول حسابداری 3 همچون شمار بسیاری جزوه ی درسی دیگر در سایت کافه جزوه برای دسترسی آسان تر و سریع تر شما مخاطبان عزیز قرار گرفته است.

دانلود رایگان جزوه اصول حسابداری 3

دانشجویانی که در رشته های حسابداری تحصیل می نمایند می دانند که بایدبرای این درس واحد های تخصصی را در مقطع کارشناسی بگذرانند. درس اصول حسابداری که در سه واحد به نام های اصول حسابداری 1 اصول حسابداری 2 اصول حسابداری 3 ارائه می شود. در این قسمت به معرفی  جزوه اصول حسابداری 3 به دانشجویان گرامی می پردازیم.

تا با بهترین منبع برای مطالعه ی درس اصول حسابداری 3 اشنا شوند. برای دروس مرتبط با حسابداری باید حتما منبع مناسبی را در اختیار داشته باشیو منظور از یک منبع مناسب این است که در عین جامع بودن و کامل بودن با یک زبان گیرا و قابل فهم بتواند مطالب لازم و مربوط به درس اصول حسابداری  سه را  به شما اموزش دهد. پ دقت داتشته باشید که منبعی که جهت مطالعه ی درس اصول حسابداری سه انتخاب می کنید این ویژگی ها را داشته یاشد. تا بتاوانید تنها به نمطالعه  این منبع درسی اکتفا نمایید.

به صورتی که دیگر نیاز نباشد در کنار مطالعه  یاین کتاب یا جزوه کتاب یا جزوه ی دیگری را جهت مطالعه داشته باشید. زیرا در صورت وجود منابع اضفی برای ی درس دچار سر در گمی در ان درس خواهید شد که نتیجه ی خوبی نخواهد داشت.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه اصول حسابداری 3 دانشگاه امیرکبیر

این جزوه اصول حسابداری 3 از کلاس های درس اساتید بسیار معروفی در دانشگاه های بسیار معتبر سراسر کشور جمع اوری شده است. کلیه مطالب موجود در سر فصل های ارائه شده به صورت مختصر و خلاصه در این جزوه ذکر شده است.

خلاصه بودن مطالب ذکر شده در این جزوه سبب خواهد شد که بتوانید تمامی مطالب موجود در ان را مطالعه نموده و در زمان مطالعه یخود برای درئس دیگر صرفه جویی لازم را داشته باشید.

ادامه مطلب

با استفاده از این جزوه و مطالعه دقیق مطالب کتاب درسی، می‌توانید شانس خود را برای کسب نمره خوب در امتحان افزایش دهید.
بله، این جزوه شامل نکات کلیدی درس نیز هست.
نظرات
  1. لیلا

    جزوش در کل خوب بود

  2. یعقوب بیگی

    ( خریدار محصول )

    خیل خوبه عالی

  3. منصور اسدی

    فوق العاده

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *