پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
سینا توسل
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
5 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۷ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
408 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود جزوه درس اصول مدیریت رشته مدیریت

جزوه اصول مدیریت یک جزوه ی ده صفحه ای از درس اصول مدیریت است که سینا توسل یکی از دانشجویان حاضر در کلاس مربوط به این درس نگاشته است.

در جزوه اصول مدیریت تمامی دستاورهایی که این دانشجو از کلاس درس اصول مدیریت داشته است شامل نکات مهم و کلیدی گنجانده شده است.

برگزاری این کلاس درس برای دانشجویان مقطع کارشناسی رشته ی مدیریت مربوط به نیم سال دوم سال تحصیلی 98-97 می باشد.

جزوه اصول مدیریت

دانلود رایگان جزوه اصول و مبانی مدیریت

قطعاً استفاده از جزوه اصول مدیریت به دانشجویان رشته ی مدیریت کمک خواهد کرد تا با مبانی کاربردی اصول مدیریت آشنایی ابتدایی داشته باشند.

هدف از گردآوری جزوه اصول مدیریت با دربرداشتن تمامی جزئیات، نکات و مفاهیم کلیدی که در طول کلاس درس اصول مدیریت عنوان شده است، دسترسی تمامی علاقه مندان و دانشجویان به یک جزوه ی کامل و جامع بوده است.

به خصوص آن دسته از دانشجویانی که قادر به تهیه ی جزوه در کلاس نبوده اند و در شب امتحان از منبع امتحانی خلاصه، جامع و نکته واری برای مطالعه برخوردار نیستند. از همین رو جزوه اصول مدیریت برای آن ها بسیار سودمند خواهد بود.

دانلود رایگان جزوه اصول و مبانی مدیریت و سرپرستی سازمان ها

در محتوای جزوه اصول مدیریت، برنامه ریزی planning، سازمان دهی organizing و منابع انسانی HRD/HRM/HRDT، به عنوان سه عنصر از اصلی ترین عناصر مدیریت مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته اند.

درس اصول و مبانی مدیریت از درس های پایه ای و مبنایی رشته ی مدیریت است که بسیار مهم و ارزشمند است و معمولاً دانشجویان در ترم های ابتدایی مقطع کارشناسی آن را می گذرانند.

pdf جزوه اصول مدیریت

از آن جایی که درس اصول و مبانی مدیریت از درس های پایه ای است و مباحث آن مبانی رشته ی مدیریت را شامل می شود مطالعه ی جزواتی همچون جزوه اصول مدیریت به دانشجویان کمک می کند تا خود را برای دروس ترم های آتی آماده کنند.

هر چند که درس اصول مدیریت برای سایر رشته ها از جمله رشته های کامپیوتر، اقتصاد و حسابداری نیز تعریف شده است و دانشجویان این رشته ها نیز می توانند از مطالب جزوه اصول مدیریت بهره ببرند.

دانلود جزوه اصول و مبانی مدیریت از دیدگاه اسلام

در ابتدای جزوه اصول مدیریت عناصر اصلی مدیریت در نگرش سنتی پنج مورد برنامه ریزی، سازمان دهی، منابع انسانی، کنترل، نظارت-پایش و هدایت و رهبری معرفی و تحلیل شده اند.

جزوه اصول مدیریت نظریه هایی همچون نظریه سلسله مراتب ابراهام مازلو، نظریه مک گلی لند، نظریه تعاملی، نظریه سائقه، نظریه والانس یا ارزش، نظریه برابری و نظریه مورنی را به عنوان نظریه های مطرح در مورد منابع انسانی با زبانی ساده و شیرین مطرح نموده است.

اصول و مبانی مدیریت pdf

با توجه به این که بسیاری از دانشجویان از رشته های مختلف به خصوص رشته ی مدیریت درخواست قرار گرفتن جزوه اصول مدیریت را دارند سایت کافه جزوه نسخه ی الکترونیکی این جزوه را در قالب فایل پی دی اف 10 صفحه ای برای دانلود قرار داده است.

جزوه اصول مدیریت همچون شمار بسیاری جزوه ی درسی دیگر در سایت کافه جزوه برای دسترسی آسان تر و سریع تر شما مخاطبان عزیز قرار گرفته است.

دانلود رایگان جزوه اصول مدیریت دانشگاه پیام نور

برای درس اصول مدیریت شما می توانید از مطالعه ی کتب ها و جزوات بسیار زیادی بهره مند شوید. زیرا برای درس اصول مدیریت کتاب های زیادی توسط نویسندگان معروفی نوشته شده است و همجنین خلاصه جزواتی نیز جمع اوری شئه است. این خبلاصه جزوات در واقع خلاصه ای از کتاب های درسی می باشند که به صورت کلی و بدون پرداختن به موارد حاشیه ای به توضیح مسائل مربوطه پرداخته اند.

علاوه بر دانشجویان رشت ههای مدیریت کانی که مدیریت یک سازمان یا ارگان را بر عهده دارند برای این که بتوانند نقش مدیریتی خود را به درستی و به شکل بهتری ارائه نمایند می توانند از مطالعه جزوه اصول مدیریت بهره مند گردند.

برای تهیه این جزوه می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید. کیسانی که از مطالعه ی خلاثصه جزوه ی اصول مدیریت بهره مند شده اند نظرات بسیار مثبتی را راجع به این جزوه ی خلاصه شده برای درس اصول مدیریت به ثبت رسانده اند. شما با مطالعه  ینظرات مختلف و مثبتی که راجع به این جزوه ثبت شده است برای خرید و مطالعه  ی این جزوه  یاصول مدیریت و بهره مندذی از نکات بی نظیر ان بسیار ترغیب خواهید شد.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه اصول مدیریت از سایت کافه جزوه

جزوه اصول مدیریت که منبعی بسیار کامل برای دانشجویان رشت های مدیریت محسوب می شود به صورت کامل و با فرمت فایل پی دی اف در سایت کافه جزوه بار گذاری شده است به گونه ای که شما برای مطالعه یاین منبع بیر نطیر تنها می توانید مدت کمی را به مطالعه  ی این جزوه کامل اختصاص دهید تا تمامی اصول حرفه ای و نویتن مدیریتی به شما امووزش داده شود. فقط سعی کنید که تک تک نکات ان را خوب یاد‌بگیرید.

ادامه مطلب

8900ت
این جزوه به صورت جامع و کامل ارائه شده است، اما ممکن است برخی از جزئیات در آن گنجانده نشده باشد.
نظرات
  1. جواد رحیمی

    جزوه ای مناسب شب امتحان و در عین حال کامل

  2. صادق آشوری

    ( خریدار محصول )

    واقعا عالیه قیمتشم از همه جا بهتره

  3. روح الله عسگری

    خیلی خوب بود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *