پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۲ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
635 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان جزوه انواع زخم و پانسمان

جزوه انواع زخم و پانسمان برای این تهیه و گرد آوری شده است تا نکات خوب و کارامدی را در زمینه پانسمان انواع زخم به شما بیاموزد. با مطالعه این جزوه می توانید تکنیک های حرفه ای را برای انواع پانسمان ارائه کنید و به مهارت کافی در این زمینه برسید. پانسمان در واقع قرار دادن یک لایه محافظ بر روی زخم می باشد تا آن را از انواع آلودگی های محیطی و عفونت ها دور نگه دارد و روند بهبود زخم را سرعت ببخشد. مهم ترین شرط یک پانسمان درست رعایت استریلیتی می باشد و این روند باید به صورت استریل و در محیط تمیز و عاری از میکروب انجام شود.

جزوه انواع زخم و پانسمان

جزوه انواع زخم و درمان زخم های باز و بسته PDF

جزوه انواع زخم و پانسمان برای دانشجویان پرستاری و پیراپزشکی مناسب است. علاوه بر دانشجویان رشته پرستاری و پیرا پزشکی بهیاران و کمک بهیاران هم باید با اصول درست پانسمان انواع زخم آشنا باشند تا بتوانند پانسمان را هم به شکل استریل هم به شکل حرفه ای به کار ببرند. نحوه انجام پانسمان علاوه بر نحوه صحیح انجام آن باید به گونی انجام شود که در فرایند روزمره بیمار اختلال ایجاد نکند. حتی الامکان از پانسیمان های بسیار بزرگ و حجیم استفاده نکنید. مگر اینکه شیوه پانسمان یک زخم به صورت فشاری باشد و مجبور به انجام آن باشید.

خرید و دانلود پی دی اف جزوه انواع زخم و پانسمان

در جزوه انواع زخم و پانسمان مباحث به شیوه ای طبقه بندی شده است که ابتدا، شما با انواع زخم آشنا می شوید و سپس انواع پانسمان شرح داده می شود. تا بتوانید با اطلاع کامل از نوع زخم یک پانسمان مناسب را برای آن انتخاب کنید. اینکه زخم چیست و چه انواعی دارد، همچنین نحوه ترمیم زخم، طبقه بندی زخم ها از نظر زمان بهبودی  و سایر موارد از جمله مباحثی هستند که در جزوه انواع زخم و پانسمان ذکر شده است و دانشجویان می توانند ا آن بهره ببرند.

دانلود بهترین و کامل ترین جزوه نحوه پانسمان زخم

با توجه به اهمیت زخم و نحوه ی تریمیم آن، این واحد درسی برای دانشجویان اکثر رشته های علوم پزشکی در نظر گرفته شده است تا با مطالعه این درس اطلاعات و مهارت کافی را در زمینه انواع زخم و پانسمان به دست آورند و سپس با تمرین نکات و مهارت های ذکر شده در طول دوره ی کاراموزی این مهارت را تقویت کنند. با مطالعه جزوه انواع زخم و پانسمان علاوه بر اینکه نمره خوبی را در این واحد کسبمی کنید مهارت هایی را نیز به دست خواهید آورد که بعد ها بسیار برای شما موثرر خواهند بود.

دانلود جزوه انواع زخم و پانسمان و شیوه های نوین پانسمان

در جزوه انواع زخم و پانسمان مباحث گوناگونی شرح داده شده است که مختصرا چند تایی را ذکر می کنیم، جهت مطالعه کامل این جزوه را دانلود نمایید. این مباحث شامل، زخم، التیام زخم، مرحله تکثیر، مرحله بازسازی و بلوغ، فواید پانسمان برای بهبود زخم، نکات مرتبطباغ روند انجام پانسمان، آموزش مراقبت های زخم در منزل و آموزش انجام پانسمان به همراه بیمار می باشد. هر یک از مفاهیم فوق الذکر به طور کامل در جزوه شرح داده شده است.

دانلود رایگان جزوه انواع زخم و پانسمان

زخم و پانسمان و انواع زخم و پانسمان از جنله دروس دانشجویان پرستاری  دیگر رشته های علوم پزشکی مرتبط می باشد که شما می توانید برای درس زخم و پانسمان خود از جزوه انواع زخم و پانسمان بار گذاری شده در سایت کافه جزوه استفاده نمایید. مطالب این جزوه بسیار جامع و  کامل می باشد و تمامی انواع زخم ها و نحوه صحیح پانسمان ان ها نیز پرداخته شده است.

پس برای اشنایی با انواع زخم ها و نحوه صحیح پانسمان ان ها لازم است تا به صورت دقیق مباحث مرتبط را به صورت کامد مطالعه نمایبد‌ تمامی مباحث ذکر شده د این جزوه به سادگی و روانی می باشد و شما می توانید به راحتی مطالب ذکر شده در ان را مطادعه کرده و یاد بگیربد.

پس هر چه زود تر نسبت به خرید جزوه یا کتاب مناسب برای درس انواع زخم و پانسمان کردن اقدام نمایید. پرستاران باید راجع به تمامی پانسمان ها و نحوه مراقبت کردن از ان ها اشنایی کاملی داشته باشند. برای دانلود این کتاب یا جزوه ی مناسب برای درس تخصصی زخم و پانسمان به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید زیرا کتاب بسیار مناسبی برای شما ارائه شده است.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه انواع زخم و پانسمان

انواع زخم و انواع پانسمان مناسب برای هر زخمی مبحث بسیار مفصلی می باش  که باید متناسب با ان به مطالعه ی جزوات و کتاب های متناسب بپردازید. جزوه انواع زخم و پانسمان به صورت فایل پی دی اف در سایت کافه جزوه ارائه شده است تا بتوانید تمامی مطالب و دروس مرتبط با زخم و پانسمان در این جزوه به صورت کامل جامع و مناسب شرح داده شده است تا تمامی مطالب مرتبط با زخم و پانسمان برای دانشجویان گرامی قابل فهم خواهد بود .

 

 

 

ادامه مطلب

این جزوه برای دانشجویان رشته‌های پرستاری، پزشکی، و سایر رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی مناسب است. همچنین این جزوه می‌تواند برای پزشکان و متخصصان حوزه زخم و پانسمان مفید باشد.
این جزوه به مبانی انواع زخم و پانسمان، شامل بررسی انواع زخم، مراحل ترمیم زخم، و انواع پانسمان و کاربردهای آنها می‌پردازد.
نظرات
  1. علی رضایی

    در یک کلمه بی نظیر بود

  2. عبدالحسین احمدی

    ( خریدار محصول )

    عالی بود پیشنهاد ویژه میشه

  3. جلال قادری

    خیلی عالیه توصیه میکنم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *