پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
448 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

برنامه سازی پیشرفته pdf

جزوه برنامه سازی پیشرفته جزوه ای خلاصه شده از مباحث درس برنامه سازی پیشرفته است که توسط دانشجویان رشته ی کامپیوتر با خطی خوانا، واضح، خوش و بسیار مرتب و منظم نگاشته شده است.

درس برنامه سازی پیشرفته که درس هدف در جزوه برنامه سازی پیشرفته می باشد در ادامه ی درس مبانی کامپیوتر و برنامه سازی که دانشجویان رشته ی کامپیوتر در ترم اول مقطع کارشناسی می گذرانند طراحی شده است.

درس برنامه سازی پیشرفته به عنوان یکی از پر اهمیت ترین دروس تخصصی است که دانشجویان رشته ی کامپیوتر در ترم دوم مقطع کارشناسی باید آن را بگذرانند و درکی که دانشجویان از این درس دارند برای اساتید بسیار مهم می باشد.

این درس مهم در دانشگاه های دولتی و آزاد به ارزش 3 واحد و در دانشگاه های پیام نور به ارزش 4 واحد ارائه می شود.

جزوه برنامه سازی پیشرفته

دانلود رایگان جزوه برنامه سازی پیشرفته

اهدافی که در راستای ارائه ی درس برنامه سازی پیشرفته وجود داشته است آشناسازی دانشجویان رشته ی مهندسی کامپیوتر با مفاهیم پیشرفته ی برنامه نویسی از جمله شئ گرایی، وراثت، سرباز گذاری عملگرها، وراثت و غیر می باشد.

زیرا این مفاهیم از مهم ترین اصول برنامه نویسی پیشرفته هستند که در تمامی زبان های برنامه نویسی قدرتمند وجود دارند و یکسان هستند از همین رو دانشجویان قطعاً در آینده به آن ها نیاز خواهند داشت.

هر مهندس کامپیوتری چه از گرایش سخت افزار و چه نرم افزار باید بر مباحث و مفاهیم درس برنامه سازی پیشرفته که در جزوه برنامه سازی پیشرفته نیز پوشش داده شده اند تسلط کامل داشته باشد.

در واقع این مفاهیم و مباحث پایه ای برنامه سازی، همراه با آموزش زبان C++ به دانشجویان منتقل می شود.

هر چند که این مفاهیم اساسی برنامه سازی یا برنامه نویسی بین تمامی زبان های برنامه نویسی مشترک است، از همین رو با تسلط به مطالب جزوه برنامه سازی پیشرفته می توانید به راحتی بر سایز زبان ها نیز به صورت خودآموز تسلط پیدا کنید.

جزوه برنامه سازی پیشرفته C++

از همین رو می توان گفت جزوه برنامه سازی پیشرفته نه تنها برای دانشجویان رشته ی مهندسی کامپیوتر بلکه برای تمامی کسانی که می خواهد با مفاهیم اصلی و اساسی برنامه نویسی آشنا شده و با تسلط برآن ها بتوانند خود کفا شوند مناسب می باشد و از طریق مطالعه و تمرین مسائل جزوه برنامه سازی پیشرفته می توانند سود ببرند.

در جزوه برنامه سازی پیشرفته مطالب درس برنامه سازی پیشرفته به صورت خلاصه وار و نکته وارد قرار داده شده اند تا با خواندن آن در شب امتحان دانشجویان مروری کلی بر این درس داشته باشید.

دانلود جزوه برنامه سازی پیشرفته

هر چند که امروزه با توجه به افزایش قیمت کاغذ و کتاب چاپی، افراد بیشتری به سمت استفاده از نسخه های الکترونیکی کتاب ها و جزوه ها گرایش دارند.

سایت کافه جزوه در زمینه ی آماده سازی و عرضه ی کتاب ها و جزوات پرمخاطب به صورت نسخه ی الکترونیکی فعالیت دارد.

جزوه برنامه سازی پیشرفته نیز همچون صدها جزوه ی دیگر توسط تیم کافه جزوه برای سهولت دسترسی شما مخاطبان عزیر عرضه شده است.

فایلی که در این صفحه برای دانلود قرار داده شده است نسخه ی جامع و کاملی از تمامی مباحث درس برنامه سازی پیشرفته در قالب پی دی اف 47  صفحه ای با صفحه بندی درست و قابل پرینت با عنوان جزوه برنامه سازی پیشرفته می باشد.

دانلود رایگان جزوه برنامه سازی پیشرفته دانشگاه امیرکبیر

درس برنانه سازی پیشرفته از جنله دروسی می باشد که دانشجویان رشته های کامپیوتر  و زیر شاخه های دیگر رشته ی کامپیوتر باید در مقطع کارشناسی این واحد درسی را اخذ نمایند. برای دانشجویان درس برنامه سازی پیشرفته درست سختی می باشد که اغلب راجع به یادگیری این درس دانشجویان گرامی رشته های مرتبط استرس بسیار  زیادی را متحمل می شوند.

بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که نهایت دقت خود را بگذارید تا بتوانید بهترین منبع را جهت  مطالعه ی این درس انتخاب نمایید. انتخاب یک منبع مناسب حامع و کامل به شما اطمینان خواهد داد و خیال شما را از این بابت که کلیه مطالب را به بهترین شکل ممکن یاد خواهید گرفت راحت تر خواهد کرد. پس برای رهاندن خود از استرس حتما در انتخاب منابع دقت داشته باشید.

بهتریت و کامل ترین منبعی را که برای درس برنامه سازی پیشرفته می توانیم به شما معرفی نماییم جزوه برنامه سازی پیشرفته می باشد که فایل پی دی اف ان را می توانید از سایت کافه جزوه دانلود نموده و با یک برنامه ریزی کامل کلیا مباحث ذکر شده در جزوه برنامه ریزی را مطالعه نموده و بهترین نمره زا برلی درس برنامه سازی پیشرفته ثبت نمایید.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه برنانه سازی پیشرفته

اگر می خواهید برلی مطالعه ی درس برنانه سازی پیشرفته یک منبع جامع کامل و بی نظیر در اختیارتان قرار بگیرد  باید به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید و جزوه برنامه سازی پیشرفته را دانلود کنید.

البه دانلود این جزوا به تنهای کافی نیست بلکه باید وقت بگذارید  و کلیه مباحث ذکر شده در این جزوه را با دقت بسیار زیاد مطالعه نمایید. با مطالعه ی دقیق این جزوه می توانید کلیه مطالب درس برنانه سازی پیشرفته را به طور کامل یاد‌‌بگیرید.

Normal
0

false
false
false

EN-US
X-NONE
AR-SA

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Table Normal”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:8.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:107%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,sans-serif;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;
mso-bidi-font-family:Arial;
mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

ادامه مطلب

محتوای جزوه به سرفصل های درس و همچنین سطح دانش مخاطب بستگی دارد. به طور کلی، جزوه برنامه سازی پیشرفته می تواند شامل مباحث زیر باشد: مفاهیم پیشرفته شیء گرایی: شامل وراثت، چندشکلی، رابط ها و ... الگوهای طراحی: شامل الگوی Singleton، الگوی Factory، الگوی Observer و ...
ممکن است جزوه به طور خاص برای آمادگی آزمون های استخدامی و کنکور طراحی نشده باشد، اما با مطالعه آن می توانید دانش و مهارت خود را در برنامه نویسی ارتقا دهید که در این آزمون ها مفید خواهد بود.
نظرات
  1. کیانا

    عاللللییی

  2. پرویز نجفی

    ارزش خرید داره

  3. عبدالرضا گلپایگانی

    عالی و مورد تحسین

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *