پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۲ تیر ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
602 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود رایگان جزوه بیوفیزیک حیاتی

جزوه بیوفیزیک حیاتی حاوی محتوایی است که شامل، بیوفیزیک حیاتی در قسمت های مختلف می باشد. دانشجویان رشته های علوم پایه می توانند از این جزوه استفاده نمایند. همانطور که فیزیک پزشکی یا همان بیوفیزیک حیاتی یکی از دروس دانشجویان علوم پایه حساب می شود. بنابراین مطالعه این درس حائز اهمیت می باشد و دانشجویان می توانند به جای مطالعه رفرنس های اصلی که ممکن است دشوار به نظر بیایند از این جزوه که به صورت کامل و طبقه بندی شده با نظم مناسب گرد آوری و تهیه شده است استفاده نمایند. اگر مطالعه رفرنس های اصلی برای دانشجویان علوم پایه سخت و گیج کنند است به شدت مطالعه جزوه بیوفیزیک حیاتی را پیشنهاد می نماییم.

جزوه بیوفیزیک حیاتی

دانلود پی دی اف جزوه اصول و مبانی بیوفیزیک

جزوه بیوفیزیک حیاتی بر گرفته از منابع معتبری می باشد که می توان فیزیک پزشکی تالیف کامرون و ترجمه دکتر تکاور، کتاب فیزیک برای علوم زیستی تالیف کرامر و ترجمه دکتر بهار و منبع بیوفیزیک تالیف دکتر حسیندخت را نام برد. سعی شده در این جزوه مطالب ضروری که یادگیری آن برای دانشجویان دارای اهمیت می باشد ذکر شود. همچنین این جزوه برای مرور شب امتحان بسیار موثر است و وقت کمی را از شما می گیرد. اگر می خواهید نمره ی بالایی در درس بیوفیزیک کسب نمایید از مطالعه این جزوه که حاوی نکات طلایی می باشد، غافل نشوید.

  بهترین جزوه غشا سلول از درس بیوفیزیک حیاتی

نکات ذکر شده در جزوه بیوفیزیک حیاتی در شاخه های، پرتو درمانی، پرتو شناسی و زیر شاخه های آن که شامل سی تی اسکن، ام آ آی و غیره همچنین پزشکی هسته ای بحث و بررسی می شود. تحصیل کرده ها در این رشته بعد ها موارد بالینی را در حیطه کاری خود به کار می برند. این مبحث حتی برای رزیدنت ها نیز جهت محافظت از خود در برابرتشعشعات به این مطالب و نکات نیاز پیدا می کنند. قابل ذکر است که در سال های اخیر فیزیک پزشکی رشد چشمگیری داشته است.

خرید و دانلود جزوه بیوفیزیک حیاتی مهندسی پزشکی

جزوه بیوفیزیک حیاتی در قالب پی دی اف برای دانشجویان گرد آوری شده است که بتوانند با مطالعه آن اطلاعات جامعی را کسب نمایند. در شب ها ی امتحان هم با مروری بر این جزوه اطلاعات را در ذهن خود حک کنند و در نهایت نمره خوبی در درس بیوفیزیک حیاتی کسب نمایند. یکی دیگر از اهمیت های مطالعه این جزوه این می باشد که فیزیک از دروس تخصصی رشته های علوم پایه محسوب می شود.

فهرست مطالب جزوه بیوفیزیک حیاتی

مفاهیم در جزوه بیوفیزیک حیاتی طی بیست و چهار صفحه و در قالب ورد می باشند. که در ادامه مطلب به صورت تیتر وار عنوانین موجود در جزوه را ذکر می کنیم جهت مطالعه کامل باید جزوه را دانلود نمایید.

این مفاهیم عبارت اند از، غشای سلول، پروتئین های غشایی، کربوهیدرات های غشایی، بیوفیزیک غشا، شرط تعادل بین فازی، تعادل دونان، انتقال مواد، انتقال مواد توسط انتشار، انتشار ساده، انتشار ساده از طریق فضای موجود بین دو لایه لیپیدی و کانال های موجود در پروتئین ها، انتشار تسهیل شده، تفاوت های دو انتشار، تاثیر عوامل فیزیکی بر سرعت انتشار خالص، انتقال فعال، انتقال فعال سدیم و پتاسیم، نقش پمپ سدیم و پتاسیم و انتقال فعال ثانویه

دانلود رایگان جزوه بیوفیزیک حیاتی

بیوفیزیک حیاتی یکی از دروس تخصصی به شمار می رود که شما می توانید برای درس بیوفیزیک حیاتی که یکی از درس های تخصصی می باشد که شما برای مطالعه ی این درس تخصی باید یک منبع کامل در اختیار داشته باشید. در این قسمت می خواهیم برای درس تخصصی بیو فیزیک حیاتی یک جزوع بسیار جامع و کامل را به شما معرفی نماییم.

این محتوا را به صورت کامل مطالعه نمایید تا در پایان بتوانید یک منبع بسیار  مناسب را برابی خود انتخاب نمایید‌‌ البته اساتید دانشگاه ها در ابتدای ترم کتاب یا حزوهد ی مربوط به هر درسی را به شما معرفی خواهند کرد و شما می توانید همان کتاب های معرفی شده برای ان درس تخصی یا عمومی را خریداری نمایید برای درس بیوفیزیک حرارتی اگر استا شما جزوه بیو فیزیک حرارتی را به شما معرفی نمایند می توانید جزوه بیوفیزیک حرارتی را از سایت کافه جزوه مطالعه نمایید و نمره ی بسیار خوبی را از این درس تخصصی کسب نمایید‌ درس بیو فیزیک یکی از دروس سخت و مفهومی دانشگاهی می باشد که اغلب دانشجدیدو به هنگام مطالعه ی درس تخصی بیو فیزیک حرارتی به مشکل خواهند خورد.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه بیوفیزیک حرارتی

جزوه بیوفیزیک حرارتی برای درس تخصصی بیو فیزیک حرارتی مناسب می باشد که در سایت کافه برای شما دانشجویان گرامی ارائه شده است‌ . برای تهیه این جزوه مناسب برای این درس تخصصی تنها با مراجعه به سایت امکان دانلود کردن این جزوه برای شما مهیا خواهد بود . نکات و مطالب ذکر شده در این جزوه کامل می باشد به گونه ای که مطالعه ی تنها جزوه ی بیو فیزیک حرارتی به تنهایی برای شما کافی می باشد و دانشجویان گرامی نیازی نیست که منبع دیگری را در کنار ان مطالعه نمایند.

 

ادامه مطلب

این جزوه برای دانشجویان رشته‌های علوم پایه، پزشکی، کشاورزی، و سایر رشته‌های مرتبط با یوفیزیک حیاتی مناسب است. همچنین این جزوه می‌تواند برای داوطلبان کنکور ارشد و دکتری رشته‌های مرتبط با یوفیزیک و علوم پایه مفید باشد.
این جزوه به مبانی یوفیزیک حیاتی، شامل بررسی مفاهیم پایه، قوانین فیزیک در سیستم‌های بیولوژیکی، و کاربردهای یوفیزیک در علوم زیستی می‌پردازد.
نظرات
  1. رضایی

    عالییییی

  2. مهران سبزواری

    از هر نظر عالی

  3. غلام دهقان

    بی نظیره.تو خریدش شک نکن

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *