پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
علی اکبر سیف
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۸ خرداد ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
718 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

جزوه روانشناسی تربیتی دانشگاه پیام نور

جزوه روانشناسی تربیتی توسط استاد نصرت کاظمی از اساتید رشته ی روانشناسی تربیتی تهیه شده است که در واقع خلاصه ای از کتاب روانشناسی تربیتی نوشته ی دکتر علی اکبر سیف می باشد.

علی اکبر سیف یکی از بهترین اساتید حوزه ی روانشناسی تربیتی در کشور است.

کاربردی بودن کتاب هایش، او را یک شخصیت محبوبی در بین اساتید و دانشجویان این رشته و همچنین سایر رشته ها ساخته است.  

جزوه روانشناسی تربیتی

دانلود رایگان جزوه روانشناسی تربیتی

جزوه روانشناسی تربیتی در قالب یک پاورپوینت تهیه شده است که استاد نصرت کاظمی در اسلایدهای آن سعی نموده است مهم ترین سرفصل ها و نکات کتاب دکتر علی اکبر سیف را پوشش دهد.

استاد نصرت کاظمی احتمالاً جزوه روانشناسی تربیتی را برای تدریس در کلاس درس روانشناسی تربیتی خود و برای کمک به دانشجویان این کلاس به عنوان یک منبع شامل نکات مهم کتاب روانشناسی تربیتی گردآوری نموده است.

روانشناسی تربیتی دکتر سیف ppt

کتاب روانشناسی تربیتی دکتر علی اکبر سیف توسط انتشارات قطعی متون درسی دانشگاه پیام نور چاپ و روانه ی بازار کتاب شده است و همچون سایر کتاب های نشر پیام نور به گونه ای گردآوری و نگاشته شده است که دانشجویان را از حظور استاد بی نیاز کند.

مخاطبین جزوه روانشناسی تربیتی از بین دانشجویان و علاقه مندان رشته های علوم تربیتی و روانشناسی می باشد.

خلاصه کتاب روانشناسی تربیتی دکتر سیف

استاد نصرت کاظمی جزوه روانشناسی تربیتی را با هدف کلی آشناسازی دانشجویان با فرآیند جریان هدف گزینی و هدف نویسی، انواع هدف های آموزشی و طرز تهیه هدف های آموزشی رفتاری، جمع بندی و نگاشته است.

از طریق مطالعه ی جزوه روانشناسی تربیتی، دانشجویان روانشناسی دانش و مهارت های لازم در زمینه ی اصول و مبانی روان شناسی تربیتی و توانایی تحلیل و تفسیر مسائل و مشکلات درسی دانش آموزان در محیط آموزشی را کسب خواهند کرد.

خلاصه روانشناسی تربیتی علی اکبر سیف pdf

جزوه روانشناسی تربیتی به طور کلی به تمامی کسانی که به تدریس مشغول هستند و یا با دانش آموزان در ارتباط هستند توصیه می شود.

زیرا محتوای جزوه روانشناسی تربیتی به آن ها کمک خواهد کرد تا در زمینه ی روش ها و فنون مختلف آموزشی مهارت کسب کرده و توانایی استفاده از آن ها را در فرآیند آموزش موضوعات مختلف درسی پیدا کنند.

خلاصه کتاب روانشناسی تربیتی پیام نور

دانشجویان مقاطع مختلف رشته ی روانشناسی نیز با مطالعه ی کتاب ها و جزواتی همچون جزوه روانشناسی تربیتی خود را با نظریه ها و قوانین اصول روانشناسی آشنا می سازند تا در آینده بتوانند از آن ها در طراحی فعالیت های آموزشی استفاده کنند.

روانشناسی تربیتی به عنوانی یکی از دروس پایه در مقطع کارشناسی رشته ی روانشناسی به اررزش دو واحد تعریف می شود که جزوه روانشناسی تربیتی نیز در قالب پاورپوینت برای ارائه در کلاس این درس تهیه شده است.

دانلود جزوه درس روانشناسی تربیتی

تفاوت های فردی، مدیریت کلاس و محیط یادگیری، راهبردها و شیوه های آموزشی، نظریه های جدید در تبیین هوش از سرفصل هایی هستند که برای درس روانشناسی تربیتی تعریف شده اند.

جزوه روانشناسی تربیتی در درک عمیق و مفهومی این سرفصل ها و کمک به متخصصان در بررسی و تحلیل مسائل و مشکلات دانش آموزان و پیدا کردن راه حل برای آن ها بسیار کمک کننده خواهد بود.

جزوه روانشناسی تربیتی در قالب فایل پی دی اف 223 صفحه ای همچون شمار زیادی جزوه و کتاب دیگر برای دانلود قرار داده شده است.

دانلود رایگان جزوه روانشناسی تربیتی

برای درس روان شناسی تربیتی می توان کتاب ها و جزوات بسیار زیادی را معرفی نماییم. اما ما سعی داریم که برای درس روان شناسی تربیت یبهترین  کامل ترین جزوه ی موجود را به شما دانشجویان گرامی رشته ی روان شناسی معرفی نمایییم. شما می توانید به پیشنهادات سایت کافه جزوه گوش دهید زیرا طی سال ها سابقه معرفی کتاب تمامی جوانب را مورد بررسی قرار می دهد.

و سعی می کند که بهترین کتاب را به شما معرفی نمایند. پس برای درس روانشناسی تربیتی نیز مانند سایر دروس می توانید به سایت کافه جزوه مراجعه نمایید. در سایت کافه جزوه برای درس روان شناسی تربیتی جزوه روان شناسی تربیتی به دانشجویان گرامی معرفی شده است. این جزوه به صورت کامل و با زبانی گیرا و رسا به توضیح مطالب مرتبط با روان شناسی تربیتی پرداخته است و تمامی دیدگاه های موجود در این زمینه را مورد بررسی قرار داد است.

پس برای درس روان شناسی تربیت و مطالعه ی کلیه مباحث ان بهترین انتخاب موجود دریافت جزوه روان شناسی تربیتی از سیات کافه جزوهمی باشد. تمامی فصل های ذکر شده در این جزوه با تمامی سر فصل های اموزشی ارائه شده مطابقت دارد پس ی توانید اعتماد کنید و ان را تهیه نمایید به عنوان منبعی جامع.

خرید و دانلود فایل پی دی اف روانشناسی تربیتی

جزوات مختلفی که برای دروس مختلفی در سایت کافه جزوه قرار گرفته شده است به صورت فایل پی دی اف می باشد. سیاست این سایت کافه جزوه به این صورت است که تمامی دانشجویان گرامی بتوانند از مطالعه یاین منابع جزوات و کتاب های درسی بهره مند شوند. برای درس روان شناسی تربیتی نیز جزوه روانشناسی تربیتی معرفی شده است که دانشجویان گرامی رشت ی روان شناسی با مراجعه به سایت کافه جزوه می توانند ان را بخرند.

ادامه مطلب

این جزوه شامل مباحث مختلفی از روانشناسی تربیتی، از جمله: مفاهیم پایه روانشناسی تربیتی رشد و تحول انسان یادگیری و نظریه‌های آن انگیزش و هیجان سنجش و اندازه‌گیری در آموزش
این جزوه برای دانشجویان رشته‌های علوم تربیتی، روانشناسی، آموزش و پرورش و سایر رشته‌های مرتبط که درس روانشناسی تربیتی را می‌گذرانند، مناسب است.
نظرات
  1. زهرا حیدری

    جزوات و کتب دکتر سیف همیشه عالین

  2. داوود طالب زاده

    از هر نظر عالی

  3. ایمان رضایی

    ( خریدار محصول )

    خیلی خوبه. حتما بخرید

  4. سمیرا

    ( خریدار محصول )

    با سلام، من 4 بهمن پول واریز کردم ولی جزوه ای دریافت نکردم.یه فایل pdf که فقط هدف کلی هر فصل رو نوشته هیچ توضیحی در مورد مطالب کتاب ندارد.

    • alireza.alمدیر سایت

      سلام و درود
      لطفا به پشتیبانی تلگرام پیام بدین در اسرع وقت بررسی می‌شود

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *