پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
3 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۰ شهریور ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
534 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

جزوه ریاضی عمومی 1 دانشگاه امیرکبیر

جزوه ریاضی عمومی 1 مجموعه ای از دانش ریاضی است که هر مهندسی باید بر آن مسلط باشد. این دانش شامل موضوعاتی مانند حساب، مثلثات، هندسه تحلیلی، جبر خطی و غیره است که در دانشگاه تدریس می شود.

جزوه ریاضی عمومی 1

فهرست جزوه ریاضی عمومی 1

اعداد حقیقی

اعداد مختلط

دنباله های عددی و سری های عددی

توابع پیوسته

حد و پیوستگی

مشتق

انتگرال

قضیه اساسی حساب دیفرانسیل و انتگرال

انتگرال توابع گویا

انتگرال های ناسره

سری ها

و …

جزوه ریاضی عمومی 1 pdf

بسیاری از دروس ریاضی عمومی 1 و 2 قبل از ورود به دانشگاه در مدارس تدریس می شود. اما به غیر از مباحثی مانند عملکرد، محدودیت و اشتقاق تا حدی، سایر موضوعات ریاضی عمومی 1 و 2 پس از ورود به دانشگاه پیشرفت بیشتری دارند.

البته کلاسهایی مانند “اعداد پیچیده” و “مختصات قطبی” از جمله موضوعاتی هستند که تنها پس از ورود به دانشگاه تدریس می شوند. این آشنایی قبلی دارای مزایایی است که مهمترین آنها تسریع در یادگیری است، از طرف دیگر اگر با دقت نخوانید و مسائل مختلف را مرور نکنید ممکن است تهدیدی برای داوطلب باشد.

جزوه ریاضی عمومی 1 دانشگاه آزاد

مشاهده شده است که داوطلبان مطالب این درس را با اطمینان خاطر ناشی از دوره پیش دانشگاهی به صورت سطحی می گذرانند و اتفاقاً در امتحانات، ناتوانی آنها در پاسخ به سوالات ریاضی عمومی 1 بیشتر از ریاضی عمومی 2 است. البته این مشکل نیز می تواند به دلیل توانایی بالای طرح سوالات مختلف در موضوعات این درس (در مقایسه با ریاضیات عمومی 2) باشد.

دانلود جزوه ریاضی عمومی استخدامی

برنامه درسی ریاضی باید به عنوان یک درس خوانده شود، یعنی توجه بیشتری باید به کلاس هایی با بیشترین تعداد آزمون در کنکور توجه شود. بنابراین خلاصه ای از کلاس های دارای بیشترین تعداد آزمون در کنکور برای کارشناسی ارشد در بروشور آورده شده است. لازم به ذکر است که این خلاصه گردآوری شده است تا آنجا که ممکن است همراه با تعدادی مثال مختلف پیدا شود.

گزیده ای از آنچه در جزوه ریاضی عمومی 1 خواهید خواند:

مثلثات (نسبت های مثلثاتی، ضرب در مجموع، دامنه مثلثات، مجموعه توابع، تابع فرد و زوج، تابع یک به یک، تابع معکوس، تابع جانشین، تابع صحیح، نمودار معکوس، توابع مثلثاتی، نمایی و لگاریتمی توابع، هذلولی، فاصله از نقطه به خط، مقاطع مخروطی، تعریف حد، قضیه حد، مجموعه توابع، حد بی نهایت، روابط معادل، رشد توابع اشکال نمایی، نامتقارن، قضیه مقدار میانگین، قضیه بولزانو و نقطه ثابت قضیه)

انتگرال (قضیه میانگین مقدار در انتگرال، خواص انتقال و افزایش فشار، نظریه بنیادی حساب دیفرانسیل، روش کسرها، انتگرال در اشکال مختلف، روش های عددی برای تقریب انتگرال های قطعی، انتگرال نوع اول و دوم، نظریه محدودیت آزمون مقایسه، همگرایی مشروط و مطلق، توابع گاما و بتا)

جبر و هندسه تحلیلی (ضرب لاگرانژی بیرونی، ضرب عددی سه گانه، ضرب سه گانه، واحد لاگرانژی، معادله خطی در فضا، معادله خطی در فضا، طول مفصل عمودی دو خط مخالف، زاویه بین دو خط متقاطع، معادله صفحه در فضا)

ماتریس و سیستم خطی (ماتریس مورب، اثر ماتریس، ماتریس دلتا کرونکر، روش حل دستگاه ناهمگن، ویژگی های معین، زاویه صفحه خط، اصل کسینوس مساحت، بحث پاسخ دو معادله ناشناخته، ماتریس معکوس، رتبه ماتریس، مقادیر ویژه و بردارهای ویژه، محاسبه مقادیر و بردارهای ویژه، قضیه کلی همیلتون، ماتریس های مثبت و منفی مشابه، تبدیل معادله بخش مخروطی به استاندارد)

دانلود رایگان جزوه ریاضی عمومی 1 PDF دانشگاه پیام نور

ریاضی عمومی 1 از جمله واحد های درسی می باشد که علاوه بر دانشجویان رشته های علوم پایه و ریاضی برخی از دانشجویان سایر رشته ها نیز باید این واحد را بگذرانند. این واحدی پایه برای درس ریاضی عمومی 1 می باشد. یادگیری ریاضی عمومی 1 سبب می شود تا واحد های دیگر را که مرتبط با این درس می باشند بهتر فرا بگیرید. در سایت کافه جزوه نیز برای درس ریاضی عمومی 1 جزوه ریاضی عمومی 1 قرار داده شده است.

جزوه ریاضی عمومی 1 پیام نور pdf

این جزوه که به صورت فایل پی دی اف به دانشجویان گرامی ارائه می شود بسیار جامع و کامل می باشد به گونه ای که کلیه مباحث درس ریاضی عمومی 1 را شامل می شود.

همچنین مباحث مختلف در این جزوه ی ریاضی عمومی یک به همراه مثال و مسائلی بیان شده است تا دانشجو در فهم مسائل کوچک ترین مشکلی نداشته باشد. تمامی سر فصل های اموزشی ارائه شده برای درس ریاضی عمومی یک توسط جزوه ی موجود در سایت کافه جزوه پوشش داده شده است. از این رو به راحتی و با خیالی کاملا راحت می توانید فایل پی دی اف ریاضی عمومی 1 را دانلود کرده و به مطالعه ی ان بپردازید.

دانلود پی دی اف جزوه ریاضی عمومی 1

دانشجویان در مطالعه ی دروس مختلف همواره ترجیح می دهند تا جزواتی را مطالعه نمایند که در واقع خلباصه ای از کتاب درسی می باشد.

جزوه ریاضی عمومی 1 که در سایت کافه جزوه برای دانشجویان عزیز بار گذاری شده است هم خلاصه ای از کتاب درسی می باشد که به مسائل مهم پرداخته است و تمامی زمان دانشجو به هنگام مطالعه ی جزوه ی ریاضی عمومی 1 صرف خواندن نکته های  بسیار مهم در درس ریاضی عمومی یک خواهد شد.

ادامه مطلب

برای حل مسائل ریاضی عمومی 1، باید ابتدا مفاهیم پایه را به طور کامل یاد بگیرید. سپس، با حل مسائل مختلف، مهارت خود را در حل مسائل افزایش دهید.
جزوه ریاضی عمومی 1 که در سایت کافه جزوه برای دانشجویان عزیز بار گذاری شده است هم خلاصه ای از کتاب درسی می باشد که به مسائل مهم پرداخته است و تمامی زمان دانشجو به هنگام مطالعه ی جزوه ی ریاضی عمومی 1 صرف خواندن نکته های  بسیار مهم در درس ریاضی عمومی یک خواهد شد.
نظرات
  1. ali

    دست مریزاد

  2. قربانعلی گنجی

    ( خریدار محصول )

    خیلی خوبه از هر نظر راضیم

  3. علیرضا شمس

    از همه جهت عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *