پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
4 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۳۱ خرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
717 بازدید
۱۲,۰۰۰ تومان

دانلود جزوه ریاضی عمومی 2 به زبان ساده

جزوه ریاضی عمومی 2 هم اکنون در کافه جزوه آماده دانلود می باشد. ریاضی عمومی 2 بخشی از ماژول های اصلی دوره کارشناسی است که باید بعد از گذراندن درس ریاضی سال اول قبول شود.

بیشتر دانشجویان رشته های مهندسی برق ، مهندسی عمران ، علوم کامپیوتر ، معماری و علوم پایه باید این دوره را بگذرانند.

ریاضیات عمومی 2 یک موضوع بسیار گسترده است که شامل بسیاری از موضوعات است و بهترین کاری که می توانید انجام دهید تا این درس را به خوبی یاد بگیرید ، درک و روشن شدن کافی است.

جزوه ریاضی عمومی 2

جزوه ریاضی عمومی 2 توماس

کتاب ریاضیات عمومی 2 مجموعه ای از عناوین توابع و چند جمله ای ها ، حد و تداوم ، مشتق ، عمل ، دو انتگرال ، مختصات ، گشتاور است ، همراه با بسیاری از تمرینات عملی و مثال ها که از بهترین منابع ریاضیات 2 ، توماس ، تقویت کننده است.

ریاضیات اساس درک و تقویت علوم مختلف است. در واقع تسلط بر مباحث مختلف ریاضیات عمومی این امکان را برای شما فراهم می کند تا توانایی های بهتری را در رشته های مختلف دانشگاهی از جمله مهندسی و علوم پایه و رشته های حسابداری و مدیریت در صورت لزوم مانند بسیاری از رشته ها بدون آشنایی با موضوعات ریاضی غیر قابل درک کسب کنید.

پیشرفت جوامع از گذشته به امروز نیز به دلیل یادگیری و درک ریاضیات و کاربرد موضوعات آن در زندگی روزمره است. هدف از معرفی ریاضیات عمومی 2 این است که شما را با موادی آشنا کنیم که می توانید برای حل مشکلات مربوط به دوره های آموزشی خود استفاده کنید.

دانلود جزوه ریاضی عمومی 2 پیام نور

مباحث جزوه ریاضی عمومی 2 :

  • اندازه و پارامترها
  • خم های صاف
  • توابع چند متغیره
  • گروه های همسو
  • پیوستگی و حد
  • تقریب مشتق و خطی
  • میدان گرادیان
  • مشتقات برخی سفارشات
  • نقطه بحرانی
  • توابع ضمنی
  • قضیه عملکرد معکوس
  • قوی تر
  • تعاملات چندگانه
  • اقدامات روان
  • تجزیه و تحلیل

 

دانلود پی دی اف جزوه ریاضی عمومی 2 +دانشگاه پیام نور +خلاصه +رایگان

برای درس ریاضی عمومی 2 کتاب ها و جزوات بسیاری را در بازار خواهید یافت اما سایت کافه جزوه بهترین جزوه ریاضی عمومی 2 را برای دانشجویان گرامی قرار داده است. تا دانشجویان به راحتی بتوانند ان را مطالعه کرده و همچنین بتوانند از این جزوه به عنوان منبع اصلی درس ریاضی عمویم 2 بهره مند شوند.

یکی از دروس  دانشگاهی مهمی که دانشجویان رشته های مرتبط باید بگذرانند ریاضی عمومی 1 و ریاضی عمومی 2 می باشد. اگر نمره ی قبولی در درس ریاضی عمومی 1 را کسب نمایید می توانید واحد درسی ریاضی عمویم 2 را اخذ کنید.

همچنین درس ریاضی عمومی 2 نیز به عنوان یکی از دروس هم نیاز یا پیش نیاز برای سایر واحد های درسی محسوب خواهد شد. بهترین جزوه ای که می توانید برای درس ریاضی عمومی 2 مطالعه نمایید همنی جزوه ریاضی عمومی 2 بار گذاری شده بر سایت کافه جزوه می باشد. با مطالعه ی دقیق این جزوه مطمئن باشید که نمره ی خوبی را از درس ریاضی عمومی 1 کسب می کنید.

خرید و دانلود رایگان جزوه ریاضی عمومی 2 +فایل پی دی اف

تمامی مطالب و مباحث موجود در جزوه ریاضی عمومی 2 همراه با ذکر نکات و مثال هایی مطرح شده است تا دانشجو بتواند به راحتی کلیه مباحث را یاد بگیرد. در درس ریاضی همواره حل تمارین و مثال های مختلف بسیار حائز اهمیت می باشد. و سبب می شود که مفاهیم موجود با تمرین کردن بهتر در ذهن دانشجو حک شود.

پس از مطالعه ی جزوه ی خلاصه ی ریاضی عمومی 2 برای این درس غافل نشوید و با دقت کلیه مطالب موجود در ان را مطالعه نمایید. دانشجویان گرامی رشته های مرتبط می توانند فالی پی دی اف ریاضی عمومی 2 را از سایت کافه جزوه دانلود نمایند.

ادامه مطلب

کیفیت نگارش و خوانایی مطالب جزوه بسیار خوب است و مطالب به زبانی ساده و قابل فهم ارائه شده‌اند.
بله
نظرات
  1. جواد

    جزوش معرکه است

  2. محمدجواد اصغری

    ( خریدار محصول )

    من از خریدم راضی بودم

  3. عبدالله خانی

    ( خریدار محصول )

    نامبر وان همه چیزش عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *