پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
کافه جزوه
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
1 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۲۸ مرداد ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
476 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود جزوه سازه های فولادی 1 pdf

در جزوه سازه های فولادی 1 به بیان موارد زیر پرداخته می شود:

ساختار فولادی یک قاب فلزی است که از فولاد ساختاری ساخته شده است و اجزاء برای تحمل بارها و استحکام کامل به یکدیگر متصل شده اند. با توجه به درجه بالای مقاومت فولاد، این سازه قابل اطمینان است و نسبت به انواع دیگر سازه ها مانند سازه بتنی و سازه چوبی به مواد اولیه کمتری نیاز دارد.

جزوه سازه های فولادی 1

جزوه فولاد 1 به روش lrfd

در ساخت و سازهای مدرن، سازه های فولادی تقریباً برای هر نوع سازه ای از جمله ساختمان های سنگین صنعتی، ساختمان های بلندمرتبه، سیستم پشتیبانی تجهیزات، زیرساخت ها، پل ها، برج، ترمینال فرودگاه، کارخانه صنایع سنگین، قفسه لوله و غیره استفاده می شود.

فولاد سازه ای یک مصالح ساختمانی فولادی است که به طور خاص ساخته شده و از نظر شیمیایی متناسب با مشخصات قابل اجرا پروژه طراحی شده است.

بسته به مشخصات قابل اجرا برای هر پروژه، مقاطع فولادی ممکن است دارای اشکال، اندازه ها و اندازه های متفاوتی باشند که توسط نورد گرم یا سرد ساخته می شوند، در حالی که برخی دیگر با جوشکاری با صفحات صاف یا خم شده ساخته می شوند. فرمت های رایج شامل I-beam ، HSS، کانال ها، زاویه ها و صفحه است.

جزوه سازه های فولادی 1 رشته معماری

انواع اصلی سازه

ساختارهای قاب: تیرها و ستون ها

ساختارهای شبکه: ساختار شبکه ای یا گنبدی

ساختارهای تنش زا

ساختارهای خرپایی: اعضای میله یا خرپا

ساختار قوس

پل قوسی

پل تیرچه ای

پل معلق سیم فولادی

پل معلق

پل خرپایی: اعضای خرپا

جزوه درس طراحی سازه های فولادی

یکی از مهمترین دوره های کاربردی در زمینه مهندسی عمران سازه های فولادی که همانطور که از نامش پیداست در طراحی اعضای سازه فولادی استفاده می شود.

در زمینه سازه های فولادی، دانش آموز باید درک خوبی از استاتیک، استحکام مواد و تجزیه و تحلیل سارا داشته باشد تا بتواند خرپا یا قاب را به راحتی تجزیه و تحلیل کند و نوع عضو مورد نظر را تعیین کند (فشرده سازی (ستون)، کششی، خمش (تیر)، خمشی کششی و خمشی کششی (دو عضو آخر).

جزوه سازه های فولادی 1 دانشگاه امیرکبیر

از تیر و مقدار تنش موجود در آن را پیدا کنید سپس وارد موضوع فولاد شوید و تنش های فعلی را با تنش های مجاز مقایسه کنید و در نهایت اولین عضو را طراحی کنید پیشنهاد می کنیم ابتدا الزامات اولیه را بخوانید و سپس وارد درس شوید.

دانلود رایگان جزوه سازه های فولادی ۱ فایل پی دی اف دانلود رایگان مهندسی عمران

سازه های فلزی یکی از دروس دانشگاهی برای دانشجویان رشته های مهندسی از جمله مهندسی عمران می باشد. دانشجویان مهندسی عمران در طول سال تحصیلی خود موطف هستند که واجد سازه های فولادی را بگذرانند. برای درس سازه های فولادی جزوه سازه های فولادی ۱ در سایت کافه جزوه قرار داده شده است تا دانشجویان از مطالعه ی این جزوه ارزشمند بهره مند شوند.

کلیه مطالبی که دانشجوبان رشته های مهندسی به ویژه رشته ی مهندسی عمران باید در درس سازه های فلزی یاد بگیرند یه صورت کامل و جامع در این جزوه سازه های فولادی یک بیان شدا است. خلاصه بودن مطالب و مفاهیم در این جزوه خلاصه سازه های فولادی یک از نکات بسیلر مثبتی می باشد. زیرا دانشجویان به دلیل خلاصه بودن مطلب مطالعه ی جزوه را ترجیح می دهند.

تا اینکه زمان زیادی را صرف مطالعه ی کتاب های درسی حجیم و دشوار نمایند. زبان شرح مطالب در سازه های فولادی بسیار ساده و روان و قابل فهم می باشد به گونه ای که تمامی دانشجویان به راحتی می توانند کلیه مطالب موجود را مطالعه نمایند.

خرید و دانلود فایل پی دی اف جزوه سازه های فولادی ۱ سازه های فولادی ۲ به صورت کامل

اگر قصد دارید تا برای درس سازه های فولادی را مطالعه نمایید مطالعه ی جزوه سازه های فولادی ۱ برای شما پیشنهاد می شود. زیرا از رسم شکل و تصاویر مختلفی استفاده کرده است تا بتواند به بهترین شکل ممکن مطالب را برای دانشجویان توضیح دهند.

گاهی برخی از اساتید نیز برای درس سازه های فولادی ۱ همین جزوه را پیشنهاد کرده و مطالعه ی این جزوه یعنی جزوه سازه های فولادی یک را به دانشجویان خود توصیه می نمایند. مطالب در این جزوه کامل است.

ادامه مطلب

این جزوه برای دانشجویان رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی که درس سازه های فولادی 1 را می‌گذرانند، مناسب است.
از داخل کافه جزوه تهیه کنید.
نظرات
  1. علی

    تشکر

  2. عبدالحسین غفاری

    ( خریدار محصول )

    خیلی عالیه من خریدم خیلی خوب بود

  3. محمدرضا حجتی

    خرید امن و مطمئن

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *