پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
ولهارد
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
2 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۵ تیر ۱۴۰۰
تعداد بازدیدها 👁️
700 بازدید
۸,۰۰۰ تومان

دانلود رایگان جزوه شیمی آلی 2 ولهارد

جزوه شیمی آلی 2 یکی از مهمترین دوره‌های کارشناسی مهندسی شیمی در همه زمینه‌ها است. این جزوه دارای مباحث مربوط به این دوره را شرح می‌دهد. برخی از عناوین ذکر شده در این کتاب راهنما شامل: مواد آروماتیک، اسیدهای کربوکسیلیک، مشتقات اسید کربوکسیلیک و موارد دیگر است.

جزوه شیمی آلی 2

جزوه شیمی آلی 2 دانشگاه تهران

شیمی آلی شاخه‌ای از شیمی است که ساختار، خواص و فعل و انفعالات ترکیبات آلی حاوی کربن را در پیوند کووالانسی بررسی می‌کند. مطالعه ترکیب شیمیایی و فرمول آن را تعیین می‌کند. مطالعه خصوصیات شامل خواص فیزیکی و شیمیایی و ارزیابی واکنش شیمیایی برای درک رفتار آن است.

مطالعه واکنش‌های آلی شامل ترکیب شیمیایی محصولات طبیعی، داروها و پلیمرها، مطالعه مولکول‌های آلی منفرد در آزمایشگاه و با مطالعه نظری (در سیلیس) است.

دانلود رایگان خلاصه شیمی آلی 2

طیف وسیعی از مواد شیمیایی مورد مطالعه در شیمی آلی شامل هیدروکربن‌ها (ترکیباتی که فقط حاوی کربن و هیدروژن هستند) علاوه بر ترکیبات پایه کربن، اما حاوی عناصر دیگری نیز می‌باشد به ویژه اکسیژن، ازت، گوگرد و فسفر (در بسیاری از بیوشیمی‌ها ذکر شده است) و هالوژن‌ها. شیمی آلی فلزی، مطالعه ترکیبات حاوی پیوندهای کربن – فلز است.

علاوه بر این تحقیقات معاصر روی شیمی آلی شامل سایر فلزات آلی از جمله لانتانیدها، اما به ویژه فلزات انتقالی روی، مس، پالادیوم، نیکل، کبالت، تیتانیوم و کروم متمرکز است.

دانلود جزوه کامل شیمی آلی 2 صنعتی شریف

ترکیبات آلی اساس تمام عمر زمینی را تشکیل می‌دهند و اکثر مواد شیمیایی شناخته شده را تشکیل می‌دهند. الگوهای پیوند کربن با چهار ظرفیت آن – پیوندهای یک، دو و سه و همچنین ساختارهایی با الکترون‌های غیر موقعیتی – گروه ترکیبات آلی را از لحاظ ساختاری متنوع می‌کند و دامنه کاربرد آنها بسیار زیاد است.

آن‌ها اساس یا اجزای بسیاری از محصولات تجاری از جمله دارویی هستند. پتروشیمی‌ها، مواد شیمیایی و محصولات ساخته شده از آنها از جمله روان کننده‌ها و حلال‌ها؛ پلاستیکی سوخت و مواد منفجره. مطالعه شیمی آلی با شیمی آلی و فلزات شیمیایی و بیوشیمی همپوشانی دارد اما همچنین با شیمی دارویی، شیمی پلیمرها و علوم مواد همخوانی دارد.

ادامه مطلب

بله
بله
نظرات
  1. زهرا

    ممنون بخاطر رایگان گذاشتن این جزوه

  2. سعید همدانی

    ( خریدار محصول )

    خیلی خیلی خوب هست

  3. فرهاد واعظی

    ( خریدار محصول )

    در کل از خریدم راضیم

  4. خانم

    ( خریدار محصول )

    من 8 تومن خریدم اما باز نمیشه pass word ,میخاد ،،، از کجا بدونم چیه pass word ش ؟؟؟؟

    • alireza.alمدیر سایت

      سلام
      وقت بخیر
      لطفا به پشتیبانی تلگرام پیام بدین

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *