پرداخت امن توسط کارت های عضو شتاب
بازگشت وجه تا 7 روز
تضمین کیفیت و پایین ترین قیمت
پشتیبانی 24 ساعته، 7 روز هفته
اطلاعات محصول
مولف ✍️
مک موری
نوع فایل 📝
PDF
حجم فایل 💾
7 مگابایت
تاریخ انتشار 📅
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
دسته بندی 🗂️
تعداد بازدیدها 👁️
662 بازدید
۸,۹۰۰ تومان

دانلود جزوه خلاصه درس شیمی آلی

جزوه شیمی آلی 3 مک موری یک جزوه ی 5 صفحه ای شامل تمامی فرمول هایی است که در کتاب شیمی آلی جلد سوم اثر مک موری موجود است.

با توجه به این که کتاب شیمی آلی جلد سوم اثر مک موری، یکی از معدود کتاب های تخصصی دانشگاهی در حوزه ی شیمی آلی است، جناب آقای عیسی یاوری این کتاب را به زبان فارسی برگردانده است تا به این صورت سهولت استفاده از این کتاب را برای دانشجویان و اساتید رشته ی  شیمی فراهم کرده باشد.

این کتاب درسی و دانشگاهی رشته ی شیمی در حوزه ی شیمی آلی اثر مک موری به عنوان منبع جزوه شیمی آلی 3 مک موری در سه جلد نگاشته شده است که انتشارات نورپردازان آن را چاپ و روانه ی بازار نموده است.

جزوه شیمی آلی 3 مک موری

خلاصه کتاب شیمی آلی جلد سوم مک موری

مک موری جلد سوم کتاب شیمی آلی خود را در ادامه ی دو جلد قبلی شامل نه سرفصل از سرفص بیست و دوم تا سرفصل سی ام به شرح و ترتیب زیر به رشته ی تحریر درآورده است.

فصل بیست و دوم: واکنش های جانشینی القای گروه کربونیل

فصل بیست و سوم: واکنش های تراکمی کربونیل

فصل بیست و چهارم: آمین ها

فصل بیست و پنجم: مولکول های زیستی (آمینواسید ها و پیتید ها و پروتئین ها)

فصل بیست و ششم: مولکول های زیستی (هتروسیکل ها و نوکلئیک اسید ها)

فصل بیست و هفتم: مولکول های زیستی (لیپید ها)

فصل بیست و هشتم: اوربیتال ها و شیمی آلی: (واکنش های پرپسیکلی)

جزوه شیمی آلی 3 مک موری

فصل بیست و نهم: شیمی آلی مسیر های متابولیکی

فصل سی ام : پلیمرهای سنتزی

درس شیمی آلی به عنوان درس هدف در جزوه شیمی آلی 3 مک موری به مطالعه ی شیمی اتم کربن می پردازد. از همین رو این درس کلیدی ترین و مهم ترین درس برای دانشجویان کارشناسی ارشد رشته ی مهندسی شیمی گرایش شیمی آلی است.

هر چند که با توجه به تعداد کم صفحات جزوه شیمی آلی 3 مک موری ممکن است فکر کنید مطالب این جزوه به شکل گذرا نوشته شده است در حالی که تعداد زیادی فرمول همانطور که در تصاویر نمونه مشاهده می کنید به صورت فشرده در هر صفحه از جزوه شیمی آلی 3 مک موری نوشده شده اند.

قطعاً دانشجویان کارشناسی ارشد گرایش شیمی آلی از رشته ی مهندسی شیمی جهت مرور این درس و آمادگی برای امتحان به جزوه شیمی آلی 3 مک موری نیاز پیدا خواهند کرد. زیرا جزوه شیمی آلی 3 مک موری یکی از با ارزش ترین و محبوب ترین جزوه ها بین دانشجویان این رشته خواهد بود.

دانلود رایگان جزوه شیمی آلی 3 مک موری

با توجه به اهمیت این درس، دانشجویان کارشناسی ارشد رشته ی مهندسی شیمی گرایش شیمی آلی این خلاصه جزوه شیمی آلی 3 مک موری را از کتاب شیمی آلی جلد سوم نوشته ی مک موری تهیه نموده اند.

تا بدین طریق سایر دانشجویان و اساتید رشته شیمی بتوانند با مطالعه ی جزوه شیمی آلی 3 مک موری از مطالب آن سود ببرند.

با توجه به ارزشمندی که جزوه شیمی آلی 3 مک موری برای دانشجویان مهندسی شیمی دارد، سایت کافه جزوه، جزوه شیمی آلی 3 مک موری را به صورت فایل پی دی اف 8 صفحه ای تهیه و برای دانلود بر روی این صفحه قرار داده است.

با اطمینان از صفحه بندی درست، وضوح و شفافیت جزوه شیمی آلی 3 مک موری می توانید نسبت به دانلود آن با کلیک بر روی خرید محصول اقدام کنید.

دانلود رایگان جزوه شیمی الی 3 مک موری + دانشگاه پیام نور

برای درس شیمی الی 1 و 2 و 3 کتاب های مختلفی توسط نویسندگان بسیا مطرح به نگارش در امده است که دانشجویان بلسته به چیزی که استاد مربوطه به ان ها معرفی می نماید می توانن یکی از این منابع جامع و کامل را مطالعه نمایند. مک موری کتاب دیگری در زمینه شیمی الی 3 می باشد. این کتلب هم بسیار عالی و جامع است که جزوه خلاصه ان نیز برای راحتی مطالعه جمع اوری شده ست.

تمامی نکات مهمی که در کتاب شیمی الی 3 مک موری وجود دارد به صورت خلاصه در جزوه شیمی الی 3 مک مری جمع اوری شده است تا دانشجویان گرامی بتوانند با مطالعه یاین خلاصه جزوه شیمی الی 3 مک موری به تسلط و دانش کافی در درس شیمی الی 3 برسند.

پس از مطالعه ی این خلاصه ی  جزوه برای درس شیمی الی 3 هر گز غافل نشوید. این جزوه ی  قرار گرفته در سایت کافه جزوه ج پر فروش ترین جزواتی می باشد که به صورت فایل پی دی اف در سایت کافه جزوه بار گذاری شده است و دانشجویان رشته ی شیمی می توانند از طالعه ی ان بهره مند شوند.

خرید دانلود جزوه شیمی الی 3 مک موری + فایل پی دی اف

تمامی دانشجویان به دنبال منبعی می گردند که با مطالعه ی ان بتوانند در دروس مختلف دانشگاهی به تسلط و دانش کافی برسند. در شیمی الی 3 نیز از جمله این دروس می باشد که دانشجویان برای مطالعه ی ان وقت می گذارند و دوست دارند که بهترین منبع را جهت مطالعه ی درس شیمی الی 3 در اختیار داشته باشند. این منبع مناسب برای درس شیمی الی 3 در مقطع کارشناسی چیزی نیست به جز جزوه ی شیمی الی 3 مک موری

ادامه مطلب

این جزوه برای دانشجویان رشته شیمی و سایر رشته های مرتبط که به دنبال یادگیری مفاهیم و اصول شیمی آلی 3 بر اساس کتاب مک موری هستند، مناسب است.
8900ت
نظرات
  1. لیلا

    جزوش بی نظیر بود

  2. احمد کاظمی

    ( خریدار محصول )

    عالیه.این محصول نیاز به تعریف نداره.

  3. مرتضی کریمی

    بسیار عالی و خوب

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *